Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Og w00t at epic innlegg nummer. Niiice! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg protesterer mot undertekst hver gang vi ser film på skolen, men fører det til noe annet enn rare blikk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Og w00t at epic innlegg nummer. Niiice! I know! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg protesterer mot undertekst hver gang vi ser film på skolen, men fører det til noe annet enn rare blikk? du går i niendeklasse, selvfølgelig vil de andre a tekst smartass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Å se på film på skolen er bare frustrerende, som den gangen vi så "The Wall", og alle bimboene så ut som spørsmålstegn i trynet. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Husker når vi så den skitne Al Gore filmen, om global oppvarming. Alle jentene syntes synd på isbjørnen...Og kalte meg ond når jeg lo.. Men den filmen er så bullshit. Global oppvarming menneskeskapt, my ass Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg ventet bare på at den kom. Kjedelig på jobb mao i dag? Jepp. Lite å gjøre nå gitt.. Det er egentlig en positiv ting da, it's stable ;D Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Word, husker når vi så "lock, stock and two smoking barrels" og jeg var den eneste som lo Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Å se på film på skolen er bare frustrerende, som den gangen vi så "The Wall", og alle bimboene så ut som spørsmålstegn i trynet. Hva handler den om? Men den filmen er så bullshit. Global oppvarming menneskeskapt, my ass Å, som jeg elsker folk som deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hele min illusjon rundt Edino falt nettopp sammen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hele min illusjon rundt Edino falt nettopp sammen. Illusjon? Nå er jeg spent Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Men den filmen er så bullshit. Global oppvarming menneskeskapt, my ass http://www.numberwatch.co.uk/religion.htm https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...;showentry=1893 Litt gledelig lesning for deg Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Å se på film på skolen er bare frustrerende, som den gangen vi så "The Wall", og alle bimboene så ut som spørsmålstegn i trynet. Hva handler den om? Men den filmen er så bullshit. Global oppvarming menneskeskapt, my ass Å, som jeg elsker folk som deg. Ååhh, så du er glad i 12 år gamle jenter:D? legg meg til a, [email protected] Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Å se på film på skolen er bare frustrerende, som den gangen vi så "The Wall", og alle bimboene så ut som spørsmålstegn i trynet. Hva handler den om? The Wall Hele filmen er nesten uten dialog så vidt jeg husker, eneste som skjer er filming til sangene fra albumet "The Wall" av Pink Floyd, med gjemte symbolikker og visse stikk i diverse retninger. Endret 12. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Folk blir aldri lei av tiss-bæsj-promp-humoren gitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 weeeee. *hente laptoppen på posten* synd jeg må bære på hele greia siden there be no car with driver here Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) weeeee. *hente laptoppen på posten* synd jeg må bære på hele greia siden there be no car with driver here Laptop er jo skapt fpr å bæres eller? edit: Hadde jo vært verre om du skulle hente en stasjonær. Endret 12. august 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei. Jeg prompa akkurat på jobb forresten. Tihi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja en laptop kan være jævlig tung å bære rundt om kring..stakkars, jeg føler med deg:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kunne vært verre, du kunne ha måtte bært meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg