Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7 timer lang?

Gonorè og pipetang -.0

@B-real.

Nja, spørs.

Siden det "bare", er en Skitten-Harry boks så kan det hende, siden dialogene ikke er så komplekse at det gjør noe, men veldig ofte klarer jeg ikke å få med meg ting hvis de snakker fort selv om jeg er relativt flink i engelsk.

Og ang. teksting har jeg blitt vant med det, jeg leser visst raskere enn gjennomsnittet og føler aldri at jeg går glipp av noe med teksting på, men det er vel en vane-sak.

Og w00t at epic innlegg nummer.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Har sittet å lekt meg med Wordpress en stund nå.. linky
Gjeld tærer og er et helvette, og jeg synes det er feiende flott at du nå jobber for å komme over det. Men pass på helsen, den er viktigst av alt! Plutselig vil ikke kroppen mer en periode etter direkte rovdrift på dens bekostning og da tar det tid å komme seg opp igjen om man ikke sitter stabilt i det i utgangspunktet. Bruk heller mer tid på å nå de samme målene men lytt til kroppen underveis slik at du har helsa i behold den dagen du med et kritthvitt smil vet at også du er kredittverdig igjen! Pengeproblemene kommer du ut av, tennene kan fikses og kroppen kan trenes. Men helsen må bevares underveis.
Lenke til kommentar
Trenger du strengt tatt å ha teksting da? Jeg hater å se film tekstet (med mindre det er språk jeg ikke kan da...). Det tar så ufattelig mye oppmerksomhet bort ifra filmopplevelsen.

Jeg liker best engelsk tekst, jeg. Bedre å ha en tekst jeg kan lene meg på enn å måtte spørre de(n) jeg ser filmen med om hva som blei sagt. Eller i verste fall måtte spole tilbake om jeg er aleine.

Lenke til kommentar
@B-real.

Nja, spørs.

Siden det "bare", er en Skitten-Harry boks så kan det hende, siden dialogene ikke er så komplekse at det gjør noe, men veldig ofte klarer jeg ikke å få med meg ting hvis de snakker fort selv om jeg er relativt flink i engelsk.

Og ang. teksting har jeg blitt vant med det, jeg leser visst raskere enn gjennomsnittet og føler aldri at jeg går glipp av noe med teksting på, men det er vel en vane-sak.

Joda, for den delen så leser da en rimelig greit men det blir det konstante forflyttningen av synet opp og ned og en går allikevell glipp av en del ting siden en må lese og heller ikke kan studere bildet under hele filmen men må ned å se hva som blir sagt.

Gjeld tærer og er et helvette, og jeg synes det er feiende flott at du nå jobber for å komme over det. Men pass på helsen, den er viktigst av alt! Plutselig vil ikke kroppen mer en periode etter direkte rovdrift på dens bekostning og da tar det tid å komme seg opp igjen om man ikke sitter stabilt i det i utgangspunktet. Bruk heller mer tid på å nå de samme målene men lytt til kroppen underveis slik at du har helsa i behold den dagen du med et kritthvitt smil vet at også du er kredittverdig igjen! Pengeproblemene kommer du ut av, tennene kan fikses og kroppen kan trenes. Men helsen må bevares underveis.
Jeg har merket det.

Pappa sa noe ala at "arbeidtakern skal vernes mot sin egen udugelighet" når jeg dro på ferie. Det er brutalt å få høre det men det er faen meg sant...jeg så pinadø forskjell på meg i speilet når jeg kom hjem ifra ferien også kjente en at det var på gli.

Skal ha meg en liten ferie til nå om ikke så lenge bare for å få ladet batteriene enda litt til så en kan begynne på en igjen, da i litt mer fornuftig tempo en det en har gjort så langt.

Men takk for støtten mann :)

Lenke til kommentar
Det beste er jo "English for hearing impaired" teksting.

"Ominous music playing"

"Loud crash"

"Tense music playing"

ah fy faen, husker jeg lånte pulp fiction av en kar en gang og de vanlige engelske undertekstene virka ikke, så vi måtte se på hearing impaired. Trodde jeg skulle dø av de "noises in background" osv som kom hele jævla tiden.

Lenke til kommentar
@B-real.

Nja, spørs.

Joda, for den delen så leser da en rimelig greit men det blir det konstante forflyttningen av synet opp og ned og en går allikevell glipp av en del ting siden en må lese og heller ikke kan studere bildet under hele filmen men må ned å se hva som blir sagt.

Joda, kan stemme det, men er det noe som spennende eller viktig som skjer på skjermen, så prioriterer jeg å bare lytte, men får se hva jeg gjør, boksen inneholder Harry Callahan ID kort ffs!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...