Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom nå nettopp hjem, halvdau og sliten, fra en uke på Sørlandet og 14 timer i bil. Jeg gikk følgelig gjennom all den oppsamlede posten her hjemme for så å oppdage at studieplassen min ryker om jeg ikke returnerer svarslippen innen den 11. august. Den fristen gikk jo ut for vel 2,5 timer siden. Skal man ikke kunne ta seg ferie uten at svarfrister for alt mulig skal gjøres så forbannet korte? Selv kan universitetet påberope seg måned etter måned i behandlingstid og papirflytting mens studentene får så liten svarfrist at man knapt får skjemaene levert av posten før de skulle vert sendt tilbake. Nå blir jeg vel liggende urolig og våken i de 5-6 timene til opptakskontoret åpner før jeg får ringt ned å hørt om det er noen som helst sjans å få levert den en dag etter fristen. Hvis ikke mister jeg lån, leilighet og studieplass. Hvis åtte timer forsinket innlevering av svarslipp skal koste så mye så vet ikke jeg, men det avhenger vel av dagshumøret til den vilkårlige personen som svarer på henvendelsen min i morgen. Sukk. Hei forresten.
Få det send i A-post via postkontoret eller stikk innom å lever det på dagen hvis du har muligheten. Men det er sant som du sier...ting har som oftest en urimelig kort innleveringsfrist...

Fikk bekreftet ønske om opptak over telefon uavhengig av tidsfristen. Nesten for godt til å være sant :), jeg hadde forventet meg enda en dag med kamp i en sak jeg strengt talt ikke ville hatt noen gyldige argumenter for å føre.

Lenke til kommentar

RSS, dude :p

Jeg er ikke ferdig! :p

Nå er jeg bare for trøtt og surrete til at jeg kommer meg noen vei så...jah :p

Fikk bekreftet ønske om opptak over telefon uavhengig av tidsfristen. Nesten for godt til å være sant :), jeg hadde forventet meg enda en dag med kamp i en sak jeg strengt talt ikke ville hatt noen gyldige argumenter for å føre.
Damn...så bra da :)

Godt å se at verden ikke bare er stamping imot byråkrati :)

Lenke til kommentar

RSS, dude :p

Jeg er ikke ferdig! :p

Nå er jeg bare for trøtt og surrete til at jeg kommer meg noen vei så...jah :p

Jammen, du hadde det jo klart. Bare jeg som ikke klarer få med meg øya :p

Hvis det bare står "Languages: English" i produktbeskrivelsen på Play.com, vil dette da tilsi at det ikke er tekster i det hele tatt?

Sannsynligvis ikke mer enn engelsk tekst(for hørselshemmede).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...