Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*hoppe rundt i gledesrus*

Jeg tror ikke denne dagen kunne startet bedre. =D

Hun vi bor hos kom opp, banket på, og sa at mannen hennes hadde snakket med en dude, og at de trengte en del folk der. Så skulle jeg få nummeret hans, så kunne vi stikke oppom en av dagene. OGSÅ, i det hun er gått, og jeg sender melding til mamma for å roe henne ned angående det at jeg ikke har jobb enda, så ringer hun dama jeg var på intervju hos sist mandag, og sier at jobben er min. GLEDE. =D

Lenke til kommentar

Japp. Eller. På samme plass, men dette var ikke fulltid, da. Så søkingen er ikke over enda, desverre. =)

Og jeg fikk nettopp beskjed om å opplyse om at Espen hadde rett når han sa det kom til å gå bra, til tross for at jeg ikke trodde ham. x)

Lenke til kommentar

God morn god morn god helvettes morn Lars :p

Har sittet å lekt meg med Wordpress en stund nå.. linky

Skal se om jeg finner noe galleri-ting så jeg slipper å ha alt av bilder i filformat-drit.

Må innom elkjøp og få kjøpt meg noen dvd-plater.

Demile, litt av et alias-bytte må jeg si.

Endret av B-Real
Lenke til kommentar
Faen, pc'en kommer ikke før tidlig september, komplett er tomme for CS Anthology, og vil ikke sende meg pc'en uten den for så og sende CS'en senere

Avbestille Anthology i ordren?

Kan ikke, gjør jeg det, så vil jeg gå glipp av Frontlines: Fuels of War, Stalker, C&C Generals itilegg, dessuten har jeg ikke cs 1,6 selv, har bare snylta på steamen til brodern hver gang jeg har spilt.

Komplett hadde nemlig tilbud hvor hvis du bestilte Komplett gamer a10 så fikk du med de spillene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...