Snorre Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 God morgen Kafe. Utrolig digg å ha dørnrytmen på plass igjen. Ja det er nå en måte å si det på. Synes det er noe traumatisk å skulle stå opp klokken åtte om morningene igjen jeg. Men må man så må man. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis jeg står opp klokken 8 av egen fri vilje, så er det greit, masse tid til spilling og film osv. Tror det er å bli vekt jeg hater, ikke selve tidspunktet merkelig nok. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ja, utrolig fin følelse å våkne av seg selv og se at klokka er 8. Å bli vekt er dritt uansett når det skjer. Endret 12. august 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Er så jævlig dritt å bare ha lyst og løpe ut og kjøpe masse filmer, når man ikke har råd :`( Endret 12. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kjenner følelsen :----( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Men det kan ENDELIG jeg gjøre...fått lønning i dag *danse litt på bordet* Vært blakk nå i 2 uker og herrejemin så det har sugd. Uff. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hysj på deg :`( Er blakk allerede nå og får ikke lønn før September x.x Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 *hoppe rundt i gledesrus* Jeg tror ikke denne dagen kunne startet bedre. =D Hun vi bor hos kom opp, banket på, og sa at mannen hennes hadde snakket med en dude, og at de trengte en del folk der. Så skulle jeg få nummeret hans, så kunne vi stikke oppom en av dagene. OGSÅ, i det hun er gått, og jeg sender melding til mamma for å roe henne ned angående det at jeg ikke har jobb enda, så ringer hun dama jeg var på intervju hos sist mandag, og sier at jobben er min. GLEDE. =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så bra ^^, Var det den jobben du hadde så lyst på? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Japp. Eller. På samme plass, men dette var ikke fulltid, da. Så søkingen er ikke over enda, desverre. =) Og jeg fikk nettopp beskjed om å opplyse om at Espen hadde rett når han sa det kom til å gå bra, til tross for at jeg ikke trodde ham. x) Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fått hentelapp i postkassa nå, men ikke i e-mailen. Må uansett vente til mamma kommer hjem. Mamma har passet mitt som er den eneste id'en jeg har, de er nazi på underskrift. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva skal du hente? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Et hovedkort Helt nytt 780i hovedkort, da det gamle ble ødelagt. Endret 12. august 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, pc'en kommer ikke før tidlig september, komplett er tomme for CS Anthology, og vil ikke sende meg pc'en uten den for så og sende CS'en senere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Grats Nie. Sikkert koselig å få en slik beskjed ja Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, pc'en kommer ikke før tidlig september, komplett er tomme for CS Anthology, og vil ikke sende meg pc'en uten den for så og sende CS'en senere Avbestille Anthology i ordren? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) God morn god morn god helvettes morn Lars Har sittet å lekt meg med Wordpress en stund nå.. linky Skal se om jeg finner noe galleri-ting så jeg slipper å ha alt av bilder i filformat-drit. Må innom elkjøp og få kjøpt meg noen dvd-plater. Demile, litt av et alias-bytte må jeg si. Endret 12. august 2008 av B-Real Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, pc'en kommer ikke før tidlig september, komplett er tomme for CS Anthology, og vil ikke sende meg pc'en uten den for så og sende CS'en senere Avbestille Anthology i ordren? Kan ikke, gjør jeg det, så vil jeg gå glipp av Frontlines: Fuels of War, Stalker, C&C Generals itilegg, dessuten har jeg ikke cs 1,6 selv, har bare snylta på steamen til brodern hver gang jeg har spilt. Komplett hadde nemlig tilbud hvor hvis du bestilte Komplett gamer a10 så fikk du med de spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg