Jann - Ove Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det at jeg kom meg opp er jo utrolig Knallovergang fra å stå opp i 1-2-tiden og å stå opp halv 8 Så var det bare å spise litt, og rake bort skjegget, for så å sykle nedover til immatrikuleringen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kaffe tar knekken på det meste. Tror jeg skal ned å ha meg en kopp kaffe og en røyk..kanskje lese avisen også Så var det bare å spise litt, og rake bort skjegget......SAY WHAT? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 My wife came home the other night and told me to take off her blouse. Then she told me to take off her skirt. Then she told me not to wear her clothes anymore. :!: :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen...måtte lese den 2-3 ganger før jeg skjønte den Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når er det Posten Norge sjekker inn pakker? Med en gang de kommer? Eller tar de noen last om gangen? Venter på en pakke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Te funker og, men Twinings er jo ikke akkurat perfekt. Savner japan-importteen min jeg Må bestille mer, men har jo ikke fikset så jeg får til å ta imot post på hybelen enda :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når er det Posten Norge sjekker inn pakker? Med en gang de kommer? Eller tar de noen last om gangen? Venter på en pakke. Posten (kundeservice). tlf. 810 00 710 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 terje92, det varierer, og noen ganger er oppdateringene litt forsinket i forhold til når pakkene blir registrert. se etter den tråden me han agressive kommunisten som absolutt skulle angripe alt og alle - står forklart litt om pakkesporingssystemet til posten der, sammen med all agressjonen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Og noen ganger bare glømmer de å registrere at de er kommet i det hele tatt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Argh, jeg vil hjem og nerde -.- edit: Ser ut som om TG må punge ut til slutt gitt. Endret 12. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 edit: Ser ut som om TG må punge ut til slutt gitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke at jeg eeeeeegentlig bryr meg, da jeg aldri har vært på TG, men er det ikke litt toskete å påstå at TG ikke er et undeholdningstreff? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke at jeg eeeeeegentlig bryr meg, da jeg aldri har vært på TG, men er det ikke litt toskete å påstå at TG ikke er et undeholdningstreff? Synes det er rart at alle andre LAN slipper unna Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke like store pengemaskiner regner jeg med? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er ikke opera eller annen aristokratkultur, så derfor er det viktig for sosialistene å tyne penger ut av folket som ønsker å benytte seg av det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hva har sosialistene med dette å gjøre? Er vel bare de som momslegger TG som har noe med dette å gjøre, siden det er de som bestemmer hva som i deres øyne er kultur? edit: ....Anyways, Ghibli for teh winz! Endret 12. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du glemmer at det er inn å skylde på sosialistene. Er bare å vente noen år til så er det straks noen andre en kan skylde på alt og alle for. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Idioti å skylde på noen andre enn byråkratene i Skatteetaten. Det er de som har tolka mva-loven dithen at TG er momspliktig. edit: Og det rammer vel alle lan eller andre datarelaterte samlinger med omsetning på 50k eller mer. Endret 12. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du glemmer at det er inn å skylde på sosialistene. Er bare å vente noen år til så er det straks noen andre en kan skylde på alt og alle for. Jojo, sant nok. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 God morgen Kafe. Utrolig digg å ha dørnrytmen på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg