Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Nei, fortell?

Hvis man går under dyna og bor der litt, så får man svaret på alt og ser plutselig alt mye klarere.

Now you know. :D

Lenke til kommentar

Jeg kom nå nettopp hjem, halvdau og sliten, fra en uke på Sørlandet og 14 timer i bil. Jeg gikk følgelig gjennom all den oppsamlede posten her hjemme for så å oppdage at studieplassen min ryker om jeg ikke returnerer svarslippen innen den 11. august. Den fristen gikk jo ut for vel 2,5 timer siden. Skal man ikke kunne ta seg ferie uten at svarfrister for alt mulig skal gjøres så forbannet korte? Selv kan universitetet påberope seg måned etter måned i behandlingstid og papirflytting mens studentene får så liten svarfrist at man knapt får skjemaene levert av posten før de skulle vert sendt tilbake. Nå blir jeg vel liggende urolig og våken i de 5-6 timene til opptakskontoret åpner før jeg får ringt ned å hørt om det er noen som helst sjans å få levert den en dag etter fristen. Hvis ikke mister jeg lån, leilighet og studieplass. Hvis åtte timer forsinket innlevering av svarslipp skal koste så mye så vet ikke jeg, men det avhenger vel av dagshumøret til den vilkårlige personen som svarer på henvendelsen min i morgen. Sukk. Hei forresten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...