theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du minner meg forferdelig om megselv. Ja, faktisk. Dere er like arrogante. <3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) B-real jeg kan ikke lage topic heller. :/ Prøver reinstall av opera jeg. Endret 12. august 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 B-real jeg kan ikke lage topic heller. :/ Prøver reinstall av opera jeg. Hva med heller å bruker FF? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva med heller å bruker FF? Hør, hør! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Visste dere at hvis man går under dyna og bor der litt, så får man svaret på alt og ser plutselig alt mye klarere? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 GREGLKEOKGBLEØLRØLØLFESPGOJ. Kjøss mæ en vess plass. Jeg går tilbake til firefox. >.< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Visste dere at hvis man går under dyna og bor der litt, så får man svaret på alt og ser plutselig alt mye klarere? Nei, fortell? FF funker bedre de fleste plasser, dog jeg liker opera godt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 GREGLKEOKGBLEØLRØLØLFESPGOJ.Kjøss mæ en vess plass. Jeg går tilbake til firefox. >.< Hei, skulle bare si at quote virker i firefox! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Smileyspam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, fortell? Hvis man går under dyna og bor der litt, så får man svaret på alt og ser plutselig alt mye klarere. Now you know. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kom nå nettopp hjem, halvdau og sliten, fra en uke på Sørlandet og 14 timer i bil. Jeg gikk følgelig gjennom all den oppsamlede posten her hjemme for så å oppdage at studieplassen min ryker om jeg ikke returnerer svarslippen innen den 11. august. Den fristen gikk jo ut for vel 2,5 timer siden. Skal man ikke kunne ta seg ferie uten at svarfrister for alt mulig skal gjøres så forbannet korte? Selv kan universitetet påberope seg måned etter måned i behandlingstid og papirflytting mens studentene får så liten svarfrist at man knapt får skjemaene levert av posten før de skulle vert sendt tilbake. Nå blir jeg vel liggende urolig og våken i de 5-6 timene til opptakskontoret åpner før jeg får ringt ned å hørt om det er noen som helst sjans å få levert den en dag etter fristen. Hvis ikke mister jeg lån, leilighet og studieplass. Hvis åtte timer forsinket innlevering av svarslipp skal koste så mye så vet ikke jeg, men det avhenger vel av dagshumøret til den vilkårlige personen som svarer på henvendelsen min i morgen. Sukk. Hei forresten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Funfact: Tredagers-skjegg klør og kiler visstnok mot nakne lår. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg regner med det bør ordne seg etter noen telefonsamtaler. Du er jo tross alt ikke uker etter de andre som har svart heller. Funfact: Tredagers-skjegg klør og kiler visstnok mot nakne lår. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hatt en morsom helg, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hatt en morsom helg, Lars? Random fact: Jeg er innehaver av olympisk gullmedalje i cunniligus. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Random fact: Jeg er innehaver av olympisk gullmedalje i cunniligus. AWESOME, HIGH FIVE. I KINDA GET THE DEAL. Endret 12. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Random fact: Jeg er innehaver av olympisk gullmedalje i cunniligus. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 her var det da lite liv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hohoooo, overlykkelig for at jeg netopp IKKE mistet all data jeg hadde på pc'n!. Damn OSX86, never again! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 AWESOME, HIGH FIVE. I KINDA GET THE DEAL. HIGHFIVE!*smack* Must be the name that makes me this awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg