Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå starter jeg en egen kjede sms tror jeg... uten noe viktig budskap Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "Hvis du liker kake, send den SMS tilbake til meg + 5 andre personer" Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 «Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!». Godegud. HVA GODT KAN KOMME AV AT JEG SENDER DEN MELDINGE TIL ALLE JEG KJENNER?! Jesus kristus. Jeg gir meg allerede totalt faen i den saken. La meg være i fred god damn it. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe: Søstra mi likte ikke D&G-brillene Awww... Gi henne Chanel-briller i stedet. Liker man ikke D&G, liker man Chanel. Så enkelt er det bare. Eller Ray Bans, men da er man litt.. Mann. Nei, jeg fikset det! Bare se RPP Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 «Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!». Godegud. HVA GODT KAN KOMME AV AT JEG SENDER DEN MELDINGE TIL ALLE JEG KJENNER?! Jesus kristus. Jeg gir meg allerede totalt faen i den saken. La meg være i fred god damn it. ok Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå starter jeg en egen kjede sms tror jeg... uten noe viktig budskap OMG! Du gjorde det! :-| Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå starter jeg en egen kjede sms tror jeg... uten noe viktig budskap OMG! Du gjorde det! :-| Hva står det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Nå starter jeg en egen kjede sms tror jeg... uten noe viktig budskap OMG! Du gjorde det! :-| selfølgelig husk og sende videre da... prioriter forum folk Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, jeg trekker tilbake påstanden min om at den SMS greia var startet av en privatperson. Leste gjennom artikkelen nå, men det står ingen ting der om at han som uttalte seg slik om staff står bak det.. Tror jeg har vært VELDIG trøtt på jobb i natt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det gjør deg lettere å spore opp. Hehe, jeg ar aldri tenkt over at navnet mitt var tilgjengelig på den måten. Jeg foretrekker at NgZ er NgZ. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er det som er søsteren hans da? Er det hun der solveig? hun er ikke på forumet... Okay. DATASMURF: Legge ut et bilde av henne? evt. sende meg et på PM? Er nysjerrig nå! Jeg og. Alle har sett ho, men ikke jeg! Tata! Der er vel bildet Knewt. Hva gjør en ikke for en sørlending? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Hvordan kan du vite det? Leste om det på dagbladet eller vg. Han som startet det var han som gikk åoent ut på et forum og sa at staff burde ta sitt eget liv.. vent litt, så skal jeg se om jeg finner artikkelen. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/12/523626.html Nei, ingen kjede-sms der. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Tata! Der er vel bildet Knewt. Hva gjør en ikke for en sørlending? trekker tilbake det jeg skrev... havnet ett bilde over... Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tata! Der er vel bildet Knewt. Hva gjør en ikke for en sørlending? Oh. Takk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm. I et øyeblikk av desperasjon av å ikke ha andre å dra med på nyttårsballet, ba jeg med meg søss.What was I thinking? o_O Hva faen, jeg er ledig! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er det som er søsteren hans da? Er det hun der solveig? hun er ikke på forumet... Okay. DATASMURF: Det.. er .. En engel? Datasmurf: Skal vi finne på noe? Vi kan se film eller noe.. Søstra di kan være med også om hun vil! Legge ut et bilde av henne? evt. sende meg et på PM? Er nysjerrig nå! Jeg og. Alle har sett ho, men ikke jeg! Tata! Der er vel bildet Knewt. Hva gjør en ikke for en sørlending? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han har en søster til. Hun er ikke like heit, da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han har en søster til. Hun er ikke like heit, da. har du sent videre? gjelder deg også epletyv foresten Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvem sin søster er det vi snakker om nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg