theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Penis Trygve: Det er AWESOME! Lukter den godt? Har ikke snust på den. Mamma lurte på om du ville hun skulle vaske den. Hahahhaa! Jeg elsker Loeve. Helt seriøst. Jeg vil gifte meg med han. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Og utifra det jeg vet om deg er det slettes ikke rart at du jobber som loffer på båt. Og utifra det vi vet om deg bruker du store deler av fritiden din i en fiktiv verden på nett. Jeg vil heller si at loffe på båt er mer fornuftig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Og utifra det jeg vet om deg er det slettes ikke rart at du jobber som loffer på båt.Var det det beste du klarte? Penis-Trygve: Nah, tviler vel egentlig sterkt på at den kommer til å bli brukt (av meg igjen). Endret 12. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jaok. Så eh, hippietiden var fin? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Han er så tøff på the intertubez. I'm in luve. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Han er ganske god med munnen også! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 <br />Når man snakker om prikkete kursiv linjetingtang under noen folks nick, hva betyr det? *føle seg dum*<br />At noen skriver innlegg (ikke hurtigsvar).<br /><br /><br /><br />Ah, ok, takk. Takk til B-real også, mutliquote virker ikke, og jeg ser script-språk istedenfor masse quote thing. o.o Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Vet ikke helt om noen her helt står i posisjon til å bemerke det med syrlig tunge, men. Jeg foretrekker å være det arrogante trollet fremfor personen hvis liv går i bane rundt en triviell diskusjonstråd. Hylo: Det er det eneste jeg har lov til før jeg mister privilegiene mine her inne for en stund. Endret 12. august 2008 av Loeve Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hylo: Det er det eneste jeg har lov til før jeg mister privilegiene mine her inne for en stund.Så hensynsfull du er. Kom igjen, du klarer bedre, you piece of ass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takk til B-real også, mutliquote virker ikke, og jeg ser script-språk istedenfor masse quote thing. o.oFungerer helt greit her Ville ha tømt Cache i nettleseren din jeg og sett om det ble noe bedre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vet ikke helt om noen her helt står i posisjon til å bemerke det med syrlig tunge, men. Jeg foretrekker å være det arrogante trollet fremfor personen hvis liv går i bane rundt en triviell diskusjonstråd. Jeg blir litt glad i deg jeg også. Du har ikke grunnlag for å påstå at mitt liv går i bane rundt en "triviell diskusjonstråd". Du er flink med ord, men tenk deg litt om før du poster. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 cache.. ja, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har heller ikke hevdet at det er deg jeg snakker om. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fikk opp scriptspråket jeg også. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Mitt liv går i en bane rundt forumet. Derfor, hakk på meg, jeg fortjener det nok mer enn Tee_C her. Omvendt eventyr, gitt. Det er litt morsomt, da. Endret 12. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har heller ikke hevdet at det er deg jeg snakker om. Jeg har både fordommer og antagelser, de pleier som regel å stemme. Om en leser min kommentar, forstår man lett at du sikter til meg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vel, jeg gjør faktisk ikke det. Og jeg våger å påstå at akkurat det vet jeg mer om enn deg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vel, jeg gjør faktisk ikke det. Og jeg våger å påstå at akkurat det vet jeg mer om enn deg Se, han smiler! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vel, jeg gjør faktisk ikke det. Og jeg våger å påstå at akkurat det vet jeg mer om enn deg Du minner meg forferdelig om megselv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fikk opp scriptspråket jeg også. hvilket skin? Lag en post her om problemet og se om ueland kan gjøre noe. Vel, jeg gjør faktisk ikke det. Og jeg våger å påstå at akkurat det vet jeg mer om enn deg Se, han smiler! Du er flink ^^ Vel, jeg gjør faktisk ikke det. Og jeg våger å påstå at akkurat det vet jeg mer om enn deg Du minner meg forferdelig om megselv. *skjekke IP* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg