Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gler meg til eg og kan forandre brukarnamn B-Real: kva med å kunne endre visningsnamn litt oftare? Haha, endret du brukernavn 2 uker etter du kom til forumet? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Unnskyld, men du overreagerer noe voldsomt. Dette er forumkafféen i off topic kategorien, ikke forumet for politikk. Ja visst, det er langt mer drittslenging i PRS. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vet du engang hva politikk er? Åja, var det politikk vi diskuterte nå? Beklager, jeg diskuterer ikke mitt politiske ståsted på forumet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er du bevisst naiv og pretensiøs, eller skjer det bare automatisk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan du ikke retningslinjene? Hvordan skal du da være i stand til å gjøre jobben din skikkelig? Gjør du egentlig det? Forum-fornuft har ingenting med retningslinjer å gjøre.Har du i det hele tatt oppfattet meningen med denne tråden? B-Real: kva med å kunne endre visningsnamn litt oftare?Neh, syns 180 dager er helt grei periode. Unnskyld, men du overreagerer noe voldsomt. Dette er forumkafféen i off topic kategorien, ikke forumet for politikk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ja visst, det er langt mer drittslenging i PRS. Drittslenging er ikke tema Hvor mye anbefaler du forresten at jeg burde ha av plass dersom jeg skal lage en ordentlig filserver? Endret 12. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så mye som du finner fornuftig i forhold til hva du skal lagre ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 En ordentlig filserver? Minst en 2-3 Terrabyte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Wow, blir virkelig god stemning av sånt. *danse* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så, så, barn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Er du bevisst naiv og pretensiøs, eller skjer det bare automatisk? Jeg er fordomsfull, og jeg tror du bare er en hater som kommer hit for å lage kvalm. Ahh! Nå forstår jeg det! Ser på profilen din at en av dine hovedinteresser er spamming^^ Endret 12. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Er du bevisst naiv og pretensiøs, eller skjer det bare automatisk?Nå er du bare en ræv. Penis Trygve: Det er AWESOME! Lukter den godt? Endret 12. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Wow, blir virkelig god stemning av sånt. *danse* *svinge rundt...bøye bakover og kysse* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 *Drar frem penis og onanerer til det dansende paret* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når man snakker om prikkete kursiv linjetingtang under noen folks nick, hva betyr det? *føle seg dum* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 *Drar frem penis og onanerer til det dansende paret*Utifra den seksuelle kompabiliteten din, ser jeg hvor du får homo-tendensene og de vasse følelsene dine ifra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når man snakker om prikkete kursiv linjetingtang under noen folks nick, hva betyr det? *føle seg dum* betyr at en eller annen skriver et innlegg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når man snakker om prikkete kursiv linjetingtang under noen folks nick, hva betyr det? *føle seg dum* At noen skriver innlegg (ikke hurtigsvar). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) *Drar frem penis og onanerer til det dansende paret*Utifra den seksuelle kompabiliteten din, ser jeg hvor du får homo-tendensene og de vasse følelsene dine ifra. Og utifra det jeg vet om deg er det slettes ikke rart at du jobber som loffer på båt. Endret 12. august 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg