henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ugh, jeg sitter på en x antall år gammel PC og får ikke ny i det hele tatt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) 1: Hvordan vet du navnet mitt? HAR IDA SAGT NOE OM MEG? =D Det visste til og med jeg. Det der er spam. Ta deg sammen. Rapportert. Endret 11. august 2008 av Loeve Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det der er spam. Ta deg sammen. Rapportert. Hvis du først skal være regelrytter så kan du la være å quote bilde f.eks? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Rapportert. Jeg må ærlig inrømme jeg har sett langt værre tilfeller av spam her inne om du mener dette er spamming. Men sure, det er vel kult å hate på moderatorer. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haha! Ikkje før no fann eg ut kvifor det nokon gongar er ei prikkete linje under nokre av brukarane som les i ein tråd, samt kursiv skrift. Aldri tenkt over det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Rapportert. Jeg må ærlig inrømme jeg har sett langt værre tilfeller av spam her inne om du mener dette er spamming. Men sure, det er vel kult å hate på moderatorer. Enkelte har det som sport. Jeg tar det ikke så alvorlig Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haha! Ikkje før no fann eg ut kvifor det nokon gongar er ei prikkete linje under nokre av brukarane som les i ein tråd, samt kursiv skrift. Aldri tenkt over det Du har nå ikke vært her så lenge heller, mener det tok et år eller noe før jeg fant det ut. Jeg vet det nok B-real, du skjelver i buksene^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg sladrer da ikke. Glint ringte meg og spurte om vi skulle se en Barbiefilm sammen i morgen. Dette blir morsomt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du har nå ikke vært her så lenge heller, mener det tok et år eller noe før jeg fant det ut. Jeg vet det nok B-real, du skjelver i buksene^^ Eg er inne i ein god periode, for litt sidan fann eg ut av multi quote. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Multiquote var egentlig åpenbart. Men det er godt du lærer deg forumet å kjenne. Endret 11. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har flere nå. De innebærer fyll, ødelagte bukser, slutty jente og mye øl. Bwahaha! Jeg har hengt opp buksa. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Rapportert. Jeg må ærlig inrømme jeg har sett langt værre tilfeller av spam her inne om du mener dette er spamming. Men sure, det er vel kult å hate på moderatorer. Det kunne vel strengt tatt ikke ha brydd meg mindre, påsan. B-real: Fant ikke noe om at quoting av bilder ikke var lov i verken nettiketten eller retningslinjene. I forumsammenheng er spam også innlegg uten mål og mening som kun er for å ta opp plass. derimot. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 B-real: Fant ikke noe om at quoting av bilder ikke var lov i verken nettiketten eller retningslinjene. I forumsammenheng er spam også innlegg uten mål og mening som kun er for å ta opp plass. derimot.*gjesp*Det er vanlig forum-fornuft og ikke quote bilder. Og ellers har du det bra i kveld? Fått i deg nok mat i det siste? Drukket nok veske? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kan du ikke retningslinjene? Hvordan skal du da være i stand til å gjøre jobben din skikkelig? Gjør du egentlig det? Forum-fornuft har ingenting med retningslinjer å gjøre. Jeg har hatt det bra. Det er deg jeg er bekymret for. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det kunne vel strengt tatt ikke ha brydd meg mindre, påsan. Jeg får hente meg noe mat, kvelds funker fint! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gler meg til eg og kan forandre brukarnamn B-Real: kva med å kunne endre visningsnamn litt oftare? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kan du ikke retningslinjene? Hvordan skal du da være i stand til å gjøre jobben din skikkelig? Gjør du egentlig det? Forum-fornuft har ingenting med retningslinjer å gjøre. Jeg har hatt det bra. Det er deg jeg er bekymret for. Unnskyld, men du overreagerer noe voldsomt. Dette er forumkafféen i off topic kategorien, ikke forumet for politikk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Politikk folipikk, bedtime! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vet du engang hva politikk er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg