Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, er kanskje ikke det. Men beklagelser fra moderatorer skjer da ikke så sjeldent? Ok, muligens ikkje. By the by, eg er bror til ein av brukarmoderatorane Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gah, jeg får huepine av PCen min. Først streiker internett, så lydkort, så tastatur og så RAM. Gah Så må jeg sette i gamle ting for å finne ut det funker osv. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vi ble samboere 08.08.08. Hvor tøft er ikke det? ^^ Ditt A4-menneske! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, er kanskje ikke det. Men beklagelser fra moderatorer skjer da ikke så sjeldent? Ok, muligens ikkje. By the by, eg er bror til ein av brukarmoderatorane Bror til en brukermoderator. Nå ble jeg spendt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 B-real ble atskillig mer glad i meg etter at jeg hadde en pause på 1 år herifra. Det er er en beklagelse dere kan gi faen i å få av meg. Nie: Det suger. Ergo; å være samboer med noen må suge. Jeg har da ikke vært sur på deg søten har jeg? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, er kanskje ikke det. Men beklagelser fra moderatorer skjer da ikke så sjeldent? Ok, muligens ikkje. By the by, eg er bror til ein av brukarmoderatorane Bror til en brukermoderator. Nå ble jeg spendt! Ja no kan du lure, kanskje det er noko mor di ikkje har sagt deg? Hoho. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har da ikke vært sur på deg søten har jeg? Du var krass på SO-tiden. Men jeg var vel kanskje ikke så forbanna hyggelig heller. Nok om det, noe spesielt snill kommer jeg aldri til å bli. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du var krass på SO-tiden. Men jeg var vel kanskje ikke så forbanna hyggelig heller. Nok om det, noe spesielt snill kommer jeg aldri til å bli. Ja, men det var pga da var det overfylt med fjortiser 24/7 som faen ikke kunne folkeskikk men som nå har fått litt mer vett imellom ørene og faktisk kan oppføre seg så nå har en vel kanskje blitt litt mer...apatisk? Du har da egentlig alltid vært grei i mine øyne Hylo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke ØDELEGG, Snorre.Og gratulerer med dagen i går. Jeg har ridd i tyve minutter i dag, det var utrolig deilig. Ja, det kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nie: Det suger. Ergo; å være samboer med noen må suge.Nesj, jeg digger det. ^^ I alle fall foreløpig. Satser på det varer. 8D Ditt A4-menneske! Neineinei. Nå bommer du. Om jeg hadde vært A4 hadde vi flyttet sammen 09.09.09 (for det har gått sinnsykt fort det her, og det er ikke A4), og vi hadde ikke flyttet sammen på en tøff dato, vi hadde giftet oss. D'oh. 8D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 .apatisk? :fun: Du har kun likt meg pga. min imponerende advarsels-logg! Satser på det varer. 8DDu er ung. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Det suger ikke å bo sammen med noen, er faktisk ganske digg..såklart det er en utfordring, men hva faen er ikke det=) Har vært det i 6år nå........herregud Endret 11. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Du er ung. Japp, og trives med det. 8D Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, men det var pga da var det overfylt med fjortiser 24/7 som faen ikke kunne folkeskikk men som nå har fått litt mer vett imellom ørene og faktisk kan oppføre seg så nå har en vel kanskje blitt litt mer...apatisk? Å? Do tell. Og Nie, må du plukke fra hverandre utsagnene mine? Du er like ille som Fe, jo! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Og Nie, må du plukke fra hverandre utsagnene mine? Du er like ille som Fe, jo! Du smigrer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Japp, og trives med det. 8DI'll take the liberty to speak the awesome truth; Du er ung. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 .apatisk? :fun: Du har kun likt meg pga. min imponerende advarsels-logg! Satser på det varer. 8DDu er ung. Og du er sjømann så...ikke noe rart Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, men det var pga da var det overfylt med fjortiser 24/7 som faen ikke kunne folkeskikk men som nå har fått litt mer vett imellom ørene og faktisk kan oppføre seg så nå har en vel kanskje blitt litt mer...apatisk? Å? Do tell. Og Nie, må du plukke fra hverandre utsagnene mine? Du er like ille som Fe, jo! Du må ikke si sånt...det er smiger det der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, men det var pga da var det overfylt med fjortiser 24/7 som faen ikke kunne folkeskikk men som nå har fått litt mer vett imellom ørene og faktisk kan oppføre seg så nå har en vel kanskje blitt litt mer...apatisk? Å? Do tell. Er det noe å fortelle? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) B-Real: BE REAL, B-REAL. Nashville Pussy - High as Hell. SRSLY. Endret 11. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg