Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B-real ble atskillig mer glad i meg etter at jeg hadde en pause på 1 år herifra.

Det er er en beklagelse dere kan gi faen i å få av meg.

Nie: Det suger. Ergo; å være samboer med noen må suge.

Jeg har da ikke vært sur på deg søten har jeg? :(

Lenke til kommentar
Nei, er kanskje ikke det. Men beklagelser fra moderatorer skjer da ikke så sjeldent?

Ok, muligens ikkje.

By the by, eg er bror til ein av brukarmoderatorane :)

Bror til en brukermoderator. Nå ble jeg spendt!

Ja no kan du lure, kanskje det er noko mor di ikkje har sagt deg? Hoho.

Lenke til kommentar
Du var krass på SO-tiden. :fun:

Men jeg var vel kanskje ikke så forbanna hyggelig heller. Nok om det, noe spesielt snill kommer jeg aldri til å bli.

Ja, men det var pga da var det overfylt med fjortiser 24/7 som faen ikke kunne folkeskikk men som nå har fått litt mer vett imellom ørene og faktisk kan oppføre seg så nå har en vel kanskje blitt litt mer...apatisk? :wee:

Du har da egentlig alltid vært grei i mine øyne Hylo :shrug:

Lenke til kommentar
Nie: Det suger. Ergo; å være samboer med noen må suge.
Nesj, jeg digger det. ^^

I alle fall foreløpig. Satser på det varer. 8D

Ditt A4-menneske!

:p

Neineinei. Nå bommer du. Om jeg hadde vært A4 hadde vi flyttet sammen 09.09.09 (for det har gått sinnsykt fort det her, og det er ikke A4), og vi hadde ikke flyttet sammen på en tøff dato, vi hadde giftet oss. D'oh. 8D
Lenke til kommentar
Ja, men det var pga da var det overfylt med fjortiser 24/7 som faen ikke kunne folkeskikk men som nå har fått litt mer vett imellom ørene og faktisk kan oppføre seg så nå har en vel kanskje blitt litt mer...apatisk? :wee:

Å? Do tell.

Og Nie, må du plukke fra hverandre utsagnene mine? Du er like ille som Fe, jo! :(

Lenke til kommentar

Å? Do tell.

Og Nie, må du plukke fra hverandre utsagnene mine? Du er like ille som Fe, jo! :(

Du må ikke si sånt...det er smiger det der :tease:

Lenke til kommentar

Å? Do tell.

Er det noe å fortelle?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...