Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
«Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!».

Hvor mye avstand i meter tar man fra han fyren om man sender denne videre 5 ganger?

Lenke til kommentar
«Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!».

His mouth said no, but his eyes said yes..

Lenke til kommentar

lol, den fikk jeg ja!

Lenke til kommentar
Om noen sender meg den staff-meldingen får de "drit i å sende meg kjedesms, og vurder å ha egne tanker og meninger istedenfor å følge flokken" i retur!

Har du et telefonnummer. Jeg vil sende deg meldinga for å se om du holder det du lover. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...