K.. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk mld akkurat. Jeg skulle ta avstand fra Staff's uttalelser ang barnemissbruk ved å sende videre en kjedemld. Tror ikke det har så mye effekt akkurat.Fikk samme i dag morrest. Beste måte å våkne på. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 «Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!». Hvor mye avstand i meter tar man fra han fyren om man sender denne videre 5 ganger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har ikke fått den Så den på Startsiden.no. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er det som er søsteren hans da? Er det hun der solveig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 «Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!». His mouth said no, but his eyes said yes.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er det som er søsteren hans da? Er det hun der solveig? hun er ikke på forumet... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg HATER søndager >.< Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 «Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!». lol, den fikk jeg ja! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er det som er søsteren hans da? Er det hun der solveig? hun er ikke på forumet... Okay. DATASMURF: Legge ut et bilde av henne? evt. sende meg et på PM? Er nysjerrig nå! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 lol, den fikk jeg ja! jeg og sikkert bare en scam fra telefon operatørene for og få oss til og sende flere meldinger, slik att de tjener penger Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe: Søstra mi likte ikke D&G-brillene Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er det som er søsteren hans da? Er det hun der solveig? hun er ikke på forumet... Okay. DATASMURF: Legge ut et bilde av henne? evt. sende meg et på PM? Er nysjerrig nå! Jeg og. Alle har sett ho, men ikke jeg! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Om noen sender meg den staff-meldingen får de "drit i å sende meg kjedesms, og vurder å ha egne tanker og meninger istedenfor å følge flokken" i retur! Endret 13. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 lol, den fikk jeg ja! jeg og sikkert bare en scam fra telefon operatørene for og få oss til og sende flere meldinger, slik att de tjener penger Den ble startet av en privatperson da.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 lol, den fikk jeg ja! jeg og sikkert bare en scam fra telefon operatørene for og få oss til og sende flere meldinger, slik att de tjener penger Min telefon vil ikke koble seg opp til opperatøren sin :\ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Hvordan kan du vite det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Om noen sender meg den staff-meldingen får de "drit i å sende meg kjedesms, og vurder å ha egne tanker og meninger istedenfor å følge flokken" i retur! Har du et telefonnummer. Jeg vil sende deg meldinga for å se om du holder det du lover. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den ble startet av en privatperson da.. kan du bevise det? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Hvordan kan du vite det? Leste om det på dagbladet eller vg. Han som startet det var han som gikk åoent ut på et forum og sa at staff burde ta sitt eget liv.. vent litt, så skal jeg se om jeg finner artikkelen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe: Søstra mi likte ikke D&G-brillene Awww... Gi henne Chanel-briller i stedet. Liker man ikke D&G, liker man Chanel. Så enkelt er det bare. Eller Ray Bans, men da er man litt.. Mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg