Eplekaka88 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 uh Tidsfordrivet på jobb er open Men nokken som har tips til kva eg kan gjere på jobb? Sliter kraftig med døtid... Jobber i malerbutikk... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Fikle med malingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ha ha ha! Våkner til ei melding hvor det står "Du er i Putsj" elns med et bilde fra en eller annen artikkel med birilbassen, meg og Arinodin. Funky Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 uh Tidsfordrivet på jobb er open Men nokken som har tips til kva eg kan gjere på jobb? Sliter kraftig med døtid... Jobber i malerbutikk... 123spill.no Kjøp deg PSP eller DS Høre på radio... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ha ha ha!Våkner til ei melding hvor det står "Du er i Putsj" elns med et bilde fra en eller annen artikkel med birilbassen, meg og Arinodin. Funky HAHA, dere er i Putsj. "Fem på nerdefotballcup" Flaut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nerdefotballcup faktisk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Endeleg! Nedetida varte jo heilt til no her hos meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ha ha ha!Våkner til ei melding hvor det står "Du er i Putsj" elns med et bilde fra en eller annen artikkel med birilbassen, meg og Arinodin. Funky Putsj, det er det medlemsbladet til Natur og Ungdom, ikke sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ha ha ha!Våkner til ei melding hvor det står "Du er i Putsj" elns med et bilde fra en eller annen artikkel med birilbassen, meg og Arinodin. Funky HAHA, dere er i Putsj. "Fem på nerdefotballcup" Flaut. Hva er flaut med det? Du kunne ha joina du også, om du da ikke hadde vært et eller annet annet sted. Eller kanskje du var redd for å møte meg du også? Olum, guess so. Jeg har virkelig ikke peiling. Spør ;P og Steinvakt. Tror det var de som gjorde intervjuene. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg lurer på om en her inne gidder og lage en logo til et lag jeg har på "Manager league"? Laget heter "San Agustin" og ble stiftet idag, så jeg vil ha en litt latininspirert logo i Cartoon style eller lignende På forhånd: Takk Jeg poster her fordi ingen gidder å svare i den tråden jeg har lagd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg lurer på om en her inne gidder og lage en logo til et lag jeg har på "Manager league"?Laget heter "San Agustin" og ble stiftet idag, så jeg vil ha en litt latininspirert logo i Cartoon style eller lignende På forhånd: Takk Jeg poster her fordi ingen gidder å svare i den tråden jeg har lagd Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg lurer på om en her inne gidder og lage en logo til et lag jeg har på "Manager league"?Laget heter "San Agustin" og ble stiftet idag, så jeg vil ha en litt latininspirert logo i Cartoon style eller lignende På forhånd: Takk Jeg poster her fordi ingen gidder å svare i den tråden jeg har lagd tnx, den var konge Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 tnx, den var konge bare hyggelig ;D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg synes det blir satt nye verdensrekorder i OL hele tiden nå. I en eller annen svømmegren var det nettopp 6 lag eller noe sånn som var foran tidligere verndesrekord. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg utfordrer dere andre til å prøve å lage en bedre ;D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 *gjespe og strekke seg* For en sløv, varm og herlig dag ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sier du det? Har jeg sløvet i dag? Nope. Er det varmt? Nope. Herlig? Tja, muligens. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 iiiiiiiiiiiiiiiih det regner og tordner:D jeg dansa i regnet nettopp, men vil ikke bli syk så kan ikke gjøre det mer:( Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 var sol her før i dag, men regner nå. :/ skulle bli sol i morgen da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg