Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men han holder tilbake mye fakta, det er litt trist. Men det er fint at amerikanerne får se at de faktisk ikke har det best i verden.

mhm... jeg liker han. han holder jo bare tilbake sånn at det skal se ut som han bare har rett på alt da, menja:P liker han.

Lenke til kommentar
Sånn som det han sier om Norge. Greit vi har bra helsetilbud her, men det er jo sykt lange køer.

ja. men er nok litt lengere der vil jeg tro.

Nei, har du helseforsikring får du behandling på dagen. Det eneste det kan være ventetid på er organplantasjon.

Lenke til kommentar
Sånn som det han sier om Norge. Greit vi har bra helsetilbud her, men det er jo sykt lange køer.

ja. men er nok litt lengere der vil jeg tro.

Nei, har du helseforsikring får du behandling på dagen. Det eneste det kan være ventetid på er organplantasjon.

okda... hm... teite greier:/

Lenke til kommentar
Moore er ok, litt gale metoder for å få fram budskapet sitt men han tar opp viktige temaer og det skal han ha kudos for.

Det er sant. Jeg har virkelig sansen for fyren, men jeg synes godt han kunne lagt alle fakta på bordet i Sicko og likevel ville USA kommet i et svært dårlig lys.

Lenke til kommentar
britisk humor.

Denne skal jeg se->

Meh.. jeg synes alle har rett til sitt eget religiøse syn, men jeg synes ikke noen har rett til å prøve å ta fra noen troen.

Flabba: I will! :)

flink du er som hører på meg:D

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...