Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Slutt å tull flabba. Du liker veltrente guttesvømmekropper! Hei forresten! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei jeg liker ikke sånne kropper faktisk:P Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hun vil ha meg, EOD. Hva gjør resten av dere jævler da? Ingen som vil holde meg med selskap utover natten? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hey sexy pusen. What ya dooin? Nuttin. Våkenatt på gang, sto opp klokka 1800 Du har akkurat den rytmen jeg trenger! switch? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg synes ikke egentlig de har detO.omen jeg er rar på flikt:P nei noe så kjedelig. greit om det hadde gått på dagen å jeg hadde tid å se, men på natta sover jeg. så nei. ikke no svømming på meg Hva synes du er morsomt å se på da? Og hvordan klarer du å ikke synes det? sånn høydehopp å løping å slikt:P sånn som går fort og er litt spennende:P jeg liker ikke sånne super muskelkropper. Litt fett er flott:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 LIES! Alle jneter liker sånne kropper! ^^ 4 timer igjen av nattevakten huhei! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvilken døgnrytme har du? Jeg trenger en som står opp klokka 10-11 og legger seg i 1-2 tiden Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 LIES! Alle jneter liker sånne kropper! ^^ 4 timer igjen av nattevakten huhei! ikke alle. jeg gjør ikke det. Det vet du. Jeg liker bittelitt fett på kroppen tenk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nuttin. Våkenatt på gang, sto opp klokka 1800 Damn...god døgnrytme må jeg si Jeg har time hos legen kl 2 i morra så jeg skal vel legge meg om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg liker ikke sånne kropper faktisk:P Du skal liksom endre mening å si at du elsker sånne kropper... Jeg er svømmer selv. sånn høydehopp å løping å slikt:P sånn som går fort og er litt spennende:P jeg liker ikke sånne super muskelkropper. Litt fett er flott:P Svømming går fort! *overbevise* Men jeg synes egentlig alt er gøy, med unntak av hestedressur. Løping og høydehopp samt friidrett generelt er kjempemoro! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvilken døgnrytme har du? Jeg trenger en som står opp klokka 10-11 og legger seg i 1-2 tiden Det er identisk min! Bortsett fra at jeg idag heller innpå med urge og andre koffeinrike drikker pga ol. Men jeg føler max for å såve nå. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg liker ikke sånne kropper faktisk:P Du skal liksom endre mening å si at du elsker sånne kropper... Jeg er svømmer selv. sånn høydehopp å løping å slikt:P sånn som går fort og er litt spennende:P jeg liker ikke sånne super muskelkropper. Litt fett er flott:P Svømming går fort! *overbevise* Men jeg synes egentlig alt er gøy, med unntak av hestedressur. Løping og høydehopp samt friidrett generelt er kjempemoro! det er gøy å svømme da:D men de derre svømmerne ser så store og "hei se på alle mussklene mine" ut. Å det er ikke no sælig synes jeg, en fleste jenter liker det nok:D mhm det er super moro:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 LIES! Alle jneter liker sånne kropper! ^^ 4 timer igjen av nattevakten huhei! ikke alle. jeg gjør ikke det. Det vet du. Jeg liker bittelitt fett på kroppen tenk. Og da vet du hva jeg tenker! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 LIES! Alle jneter liker sånne kropper! ^^ 4 timer igjen av nattevakten huhei! ikke alle. jeg gjør ikke det. Det vet du. Jeg liker bittelitt fett på kroppen tenk. Og da vet du hva jeg tenker! hihihihihih jada mr muskelmann.=D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Må være litt vom på tingen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 LIES! Alle jneter liker sånne kropper! ^^ 4 timer igjen av nattevakten huhei! ikke alle. jeg gjør ikke det. Det vet du. Jeg liker bittelitt fett på kroppen tenk. Og da vet du hva jeg tenker! hihih ja mr muskelmann... *knise* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) *flexe* Jah.. sånn går det.. *flex* EDIT: A joke dudes. Endret 11. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 *flexe* Jah.. sånn går det.. *flex* *poke på* ja sånn går det... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Cheer up folkens! Limahl er i kafeen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) EDIT: A joke dudes. *nikke* Vi tror deg Embedding disabled by request Endret 11. august 2008 av B-Real Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Flabba, jeg er ikke noe spesielt høy da, er rundt 1.70. Og vil ikke påstå at jeg er den mest muskuløse heller^^ Ikke det at jeg er toppidrettsutøver heller. Endret 11. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg