Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei....
Kom nå med litt mer en bare hei da :)

Hvordan har så den damen det?

Nei, blir ikke noe flyttings.

Fikk plass her innafor, som er likså greit, kan jeg bruke stipendet på annet enn å betale hybel. ^^

Hvordan går det der borte da?

*leke med lighter*

Så du skal forsatt bo i Bø? Ditt merkelige merkelige menneske :p

Oh wait...folk sier vel det samme om meg som forsatt bor her på Sortland :wee:

Joda, her er det bare velstand. Gamlingen hadde bursdag i dag, hadde ingen gave å gi han i dag fordi jeg er fitte blakk så det blir ikke før han kommer tilbake fra ferie. Skal en uke å gå i jotunheimen. Merkelige gamling.

Lenke til kommentar
Så du skal forsatt bo i Bø? Ditt merkelige merkelige menneske :p

Oh wait...folk sier vel det samme om meg som forsatt bor her på Sortland :wee:

Joda, her er det bare velstand. Gamlingen hadde bursdag i dag, hadde ingen gave å gi han i dag fordi jeg er fitte blakk så det blir ikke før han kommer tilbake fra ferie. Skal en uke å gå i jotunheimen. Merkelige gamling.

Neeh, det er jo fint å gå tur. "Gamlingen" her i huset er helt lik, må alltid ha noe å gjøre, blir masse turgåing. Sliter nesten med å holde han under meg kondisjonsmessig

Lenke til kommentar
så du er inn i OL ja?

Ja, eneste problemet er at jeg ikke har vendt døgnet om slik jeg burde gjøre. Planen var i grunn å legge seg klokka 7 om ettermiddag/kveld, for så og stå opp klokka 3. Noe som ikke virket.

Japp, blir ennda et år i Bø for meg. ^^

Likså greit også, siden jeg går sammen med et par andre folk ifra ungdomskolen.

Helvetes opera altså. Quote virker ikke. Skulle vært mulig å kaste faenskapet ut vinduet.

Eller bare bruke FF/Safari?

Lenke til kommentar
så du er inn i OL ja?

Ja, eneste problemet er at jeg ikke har vendt døgnet om slik jeg burde gjøre. Planen var i grunn å legge seg klokka 7 om ettermiddag/kveld, for så og stå opp klokka 3. Noe som ikke virket.

OL... pft... kommer jeg over noe gøy så OK jeg ser på, men er så mye kjedelige sporter:P

+ at min pappa har beordret oss her i hjemmet til å ikke se på OL i det heletatt pga tibet greiene.

Men jeg smug titter:P

Lenke til kommentar
OL... pft... kommer jeg over noe gøy så OK jeg ser på, men er så mye kjedelige sporter:P

+ at min pappa har beordret oss her i hjemmet til å ikke se på OL i det heletatt pga tibet greiene.

Hva med svømming da?

De har jo fine kropper. :shrug:

Lenke til kommentar

Hva med svømming da?

De har jo fine kropper. :shrug:

jeg synes ikke egentlig de har detO.o

men jeg er rar på flikt:P

nei noe så kjedelig. greit om det hadde gått på dagen å jeg hadde tid å se, men på natta sover jeg. så nei. ikke no svømming på meg

Lenke til kommentar
jeg synes ikke egentlig de har detO.o

men jeg er rar på flikt:P

nei noe så kjedelig. greit om det hadde gått på dagen å jeg hadde tid å se, men på natta sover jeg. så nei. ikke no svømming på meg

Hva synes du er morsomt å se på da?

Og hvordan klarer du å ikke synes det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...