b-real Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nei det er ikke morgen din faens bøfjæring! Eller har du fått flyttet på deg mann? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nei, blir ikke noe flyttings. Fikk plass her innafor, som er likså greit, kan jeg bruke stipendet på annet enn å betale hybel. ^^ Hvordan går det der borte da? *leke med lighter* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei flabba! hur går det? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei flabba! hur går det? Det går ikke så værst, har pause fra addictive mind game akkurat nå. Er ganske godt med pause egentlig. Bare 2,5 timer til så får en se Alexander Dale Oen svømme finale. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hei....Kom nå med litt mer en bare hei da Hvordan har så den damen det? Nei, blir ikke noe flyttings.Fikk plass her innafor, som er likså greit, kan jeg bruke stipendet på annet enn å betale hybel. ^^ Hvordan går det der borte da? *leke med lighter* Så du skal forsatt bo i Bø? Ditt merkelige merkelige menneske Oh wait...folk sier vel det samme om meg som forsatt bor her på Sortland Joda, her er det bare velstand. Gamlingen hadde bursdag i dag, hadde ingen gave å gi han i dag fordi jeg er fitte blakk så det blir ikke før han kommer tilbake fra ferie. Skal en uke å gå i jotunheimen. Merkelige gamling. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hur går det? Och med deg? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei flabba! hur går det? Det går ikke så værst, har pause fra addictive mind game akkurat nå. Er ganske godt med pause egentlig. Bare 2,5 timer til så får en se Alexander Dale Oen svømme finale. så du er inn i OL ja? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så du skal forsatt bo i Bø? Ditt merkelige merkelige menneske Oh wait...folk sier vel det samme om meg som forsatt bor her på Sortland Joda, her er det bare velstand. Gamlingen hadde bursdag i dag, hadde ingen gave å gi han i dag fordi jeg er fitte blakk så det blir ikke før han kommer tilbake fra ferie. Skal en uke å gå i jotunheimen. Merkelige gamling. Neeh, det er jo fint å gå tur. "Gamlingen" her i huset er helt lik, må alltid ha noe å gjøre, blir masse turgåing. Sliter nesten med å holde han under meg kondisjonsmessig Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Japp, blir ennda et år i Bø for meg. ^^ Likså greit også, siden jeg går sammen med et par andre folk ifra ungdomskolen. Helvetes opera altså. Quote virker ikke. Skulle vært mulig å kaste faenskapet ut vinduet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 så du er inn i OL ja? Ja, eneste problemet er at jeg ikke har vendt døgnet om slik jeg burde gjøre. Planen var i grunn å legge seg klokka 7 om ettermiddag/kveld, for så og stå opp klokka 3. Noe som ikke virket. Japp, blir ennda et år i Bø for meg. ^^Likså greit også, siden jeg går sammen med et par andre folk ifra ungdomskolen. Helvetes opera altså. Quote virker ikke. Skulle vært mulig å kaste faenskapet ut vinduet. Eller bare bruke FF/Safari? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Liker opera så godt pga den fine ad-blocken. :/ Selv jeg kan bruke den. xD Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 så du er inn i OL ja? Ja, eneste problemet er at jeg ikke har vendt døgnet om slik jeg burde gjøre. Planen var i grunn å legge seg klokka 7 om ettermiddag/kveld, for så og stå opp klokka 3. Noe som ikke virket. OL... pft... kommer jeg over noe gøy så OK jeg ser på, men er så mye kjedelige sporter:P + at min pappa har beordret oss her i hjemmet til å ikke se på OL i det heletatt pga tibet greiene. Men jeg smug titter:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gah. Jeg hater at det tar ages fra jeg registrerer meg et sted til jeg får aktiveringsmail >< Tåpelige fruktemo -_- Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 OL... pft... kommer jeg over noe gøy så OK jeg ser på, men er så mye kjedelige sporter:P+ at min pappa har beordret oss her i hjemmet til å ikke se på OL i det heletatt pga tibet greiene. Men jeg smug titter:P Hva med svømming da? De har jo fine kropper. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 OL... pft... kommer jeg over noe gøy så OK jeg ser på, men er så mye kjedelige sporter:P+ at min pappa har beordret oss her i hjemmet til å ikke se på OL i det heletatt pga tibet greiene. Men jeg smug titter:P Hva med svømming da? De har jo fine kropper. jeg synes ikke egentlig de har detO.o men jeg er rar på flikt:P nei noe så kjedelig. greit om det hadde gått på dagen å jeg hadde tid å se, men på natta sover jeg. så nei. ikke no svømming på meg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg synes ikke egentlig de har detO.omen jeg er rar på flikt:P nei noe så kjedelig. greit om det hadde gått på dagen å jeg hadde tid å se, men på natta sover jeg. så nei. ikke no svømming på meg Hva synes du er morsomt å se på da? Og hvordan klarer du å ikke synes det? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Slutt å tull flabba. Du liker veltrente guttesvømmekropper! Hei forresten! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hey sexy pusen. What ya dooin? Nuttin. Våkenatt på gang, sto opp klokka 1800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg