Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare drep søstrene deres, så kan dere ta så mange bilder dere vil - gratis. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Omg, neste gang, bare kjøp D&G-solbriller til henne. Funker uansett, og uten unntak. Du er så smart du <3 Nå skal jeg gå og kjøpe noen på finn.no Bare drep søstrene deres, så kan dere ta så mange bilder dere vil - gratis. Nei, for da ser alle at jeg egentlig er gutt. Jeg vil leke jente, for da får jeg gratis msn <3 Endret 13. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Epletyv : Vi greide jammen å lure dem trill rundt! =D Ja, hvem skulle trodd at vi var så smarte at vi fant alle bildene av "oss" fra piczo-sider og deiligst.no? Amatører. Jeg er trap, jeg. Knew it. Jeg gir uansett opp å holde følge med tråden, den vokser med en side i minuttet. /WoW Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Joda. Men her holder muttern på og fikse kylling, så det får bli med det ^^ Men jeg var ikke på fylla da, det ble bare sent. Å bo hjemme hadde enkelte fordeler ja.. :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm. I et øyeblikk av desperasjon av å ikke ha andre å dra med på nyttårsballet, ba jeg med meg søss. What was I thinking? o_O Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm. I et øyeblikk av desperasjon av å ikke ha andre å dra med på nyttårsballet, ba jeg med meg søss.What was I thinking? o_O Heldigvis vet ikke vi det Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm. I et øyeblikk av desperasjon av å ikke ha andre å dra med på nyttårsballet, ba jeg med meg søss.What was I thinking? o_O HAHAHAHAHA! Seriøst, smurfen? Hadde ikke du flere jailbaits etter deg da? :^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm. I et øyeblikk av desperasjon av å ikke ha andre å dra med på nyttårsballet, ba jeg med meg søss.What was I thinking? o_O Incest? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg må nesten teipe henne fast i stolen og ta bilder av henne neste gang. Begynner å bli blakk! Det kommer til å bli en sabla hit om du legger det ut da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Datasmurf: Er hun hot? Vent litt, er det du som er broren til Solveig? Endret 13. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Datasmurf: Er hun hot? Det skal jeg banne på. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Datasmurf: Er hun hot?Vent litt, er det du som er broren til Solveig? Hun ser absolutt ikke ille ut Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Joda. Men her holder muttern på og fikse kylling, så det får bli med det ^^ Men jeg var ikke på fylla da, det ble bare sent. Å bo hjemme hadde enkelte fordeler ja.. :/ Ja. Gratis mat må være den største fordelen. Ellers så kan man jo vinke hadet til alt som heter privatliv, så mja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vet alle her hvordan hun ser ut? -unntatt meg.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ellers så kan man jo vinke hadet til alt som heter privatliv, så mja.Så ille er det nå ikke. Men det er absolutt fordeler med å bo for seg selv også ja. ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk mld akkurat. Jeg skulle ta avstand fra Staff's uttalelser ang barnemissbruk ved å sende videre en kjedemld. Tror ikke det har så mye effekt akkurat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ellers så kan man jo vinke hadet til alt som heter privatliv, så mja.Så ille er det nå ikke. Men det er absolutt fordeler med å bo for seg selv også ja. ^^ Ja, det gjør deg lettere å spore opp. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vet alle her hvordan hun ser ut? -unntatt meg.. Har sett et bilde en gang. Ikke umulig at det var i RPP ettersom det er Datasmurf vi snakker om. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 «Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!». Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vet alle her hvordan hun ser ut? -unntatt meg.. jeg har henne på msn, og har fridd 70-80 ganger til henne tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg