Datasmurf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hater ensomhet.............og å høre andre har det sånn..ja, får bare vondt av det.Men selv om du prøver å gå opp, så finnes det vel bedre mat enn bolledeig? Drikk fløte, drikk masse protein-pulver, spis 2 liter is hver gang du klarer det(2-3 ganger om dagen), bestill deg en kake( sånn 2-3 deler høy), Biff med 1\2 liter fløsesaus, en sekk med nøtter( sunt fett:P) Klart det gjør. Men nå var det hovedsaklig bolledeig jeg fikk servert av søstersen. Jeg har ikke klart å spise den opp engang. Jeg er relativt mett etter lasagnaen, så ble bare noen små biter. Resten ligger på ei eske i rommet som har vært bomba siden flyttelass kom hjem fra hybelen i vår. Vettu, jeg har hørt om en sånn ting som heter.. Uhm, hva var det igjen Jo! Belte! Så, Datasmurf, hvorfor ikke prøve det framfor å spise seg ihjæl? Åh ja, basskukk, det stemmer. Du, det har jeg faktisk, og bruker jeg også, men det funker ikke så godt på boksere eller shortser, hovedsaklig bukser. Vet ikke hvor behagelig det er at magesekken revner og magesyre og diverse blander seg med vitale organer, men noe sier meg at det ikke er spesielt kult. Sikkert ikke. Men jeg har allerede blitt lagt inn på sykehus for å ikke spise og vet hvor vondt det er også. Må prøve noe nytt vettu. Da er jeg glad jeg prøver å gå opp, siden jeg er for fattig til å kjøpe meg nye klær og jeg har gått ned en klesstørrelse og alt faller av meg når jeg går. om du sparer litt og kutter ned på alkoholen får du rå til nye klær eller så kan du "sy inn" buksene eller hva jeg skal kalle det. Vanskelig å kutte ned på ting man er avhengig av, kjekken. Og alkohol er billig her i bygda Tror ikke jeg er på god fot med noen syersker lenger, jeg har blitt nekta adgang hos i alle fall 2 skreddere, samt at mamma nekter å gjøre noe sying og diverse. Bare fordi hver gang det er snakk om sying, så kommer jeg med tegninger og ideer om kjoler og de syns ikke noe om at en gutt på 21 år, 9 måneder og 14 dager skal vandre rundt i kjole. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jaja skal ikke være lett her i livet. Trenger nye strømkabler, siden ene er kaputt. bleh. fint jeg hadde en haug av musikk på ene disken jeg ikke fakka opp Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gratulerer med dagen til MEG! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gratulerer!!! Feire feire. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Thank you, thank you. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Takker du! Men God natt folkens. ^^ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Congrats Larstyle! Shit, ein 19 år gamal ungdom døde momentant i bilkræsj her eg kjem ifrå. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2584256.ece Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Natta, og grattis med dagen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 æsj det der så ekkelt ut, WheelMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg gjorde det kun for at alle kan se den uberkule musikken min.Alternativt for at jeg selv kan holde en nogenlunde oversikt over lengre perioder. Just presis. Det er enkel og grei oversikt og finne ut av hva du selv hører på.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 æsj det der så ekkelt ut, WheelMan Jeg vet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan går klokkinga wheelie? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gaaah...magen min hater meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gaaah...magen min hater meg. Hva har du gjort mot den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ingenting. Har faktisk vært snill imot den, har spist regelmessig i dag, frukt og grønnsaker og hele pakka og så skal den behandle meg på en slik måte. Tør ikke å slippe en fjert en gang for da må jeg ut! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Magan din er ikke vandt til å spise sunt, Gisle ( nå står navnet ditt i signaturen, så antar det er lov å si det ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har det ikke alltid vært lov? Jeg hater når magen er imot, men det er sikkert for alle de gangene du ikke har vært snill mot den. Jeg har farris bris! Win! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde et lite forbud imot det for en tid tilbake ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg