Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hater ensomhet.............og å høre andre har det sånn..ja, får bare vondt av det.

Men selv om du prøver å gå opp, så finnes det vel bedre mat enn bolledeig? :)

Drikk fløte, drikk masse protein-pulver, spis 2 liter is hver gang du klarer det(2-3 ganger om dagen), bestill deg en kake( sånn 2-3 deler høy), Biff med 1\2 liter fløsesaus, en sekk med nøtter( sunt fett:P)

Klart det gjør. Men nå var det hovedsaklig bolledeig jeg fikk servert av søstersen.

Jeg har ikke klart å spise den opp engang. Jeg er relativt mett etter lasagnaen, så ble bare noen små biter. Resten ligger på ei eske i rommet som har vært bomba siden flyttelass kom hjem fra hybelen i vår.

Vettu, jeg har hørt om en sånn ting som heter.. Uhm, hva var det igjen :hmm: Jo! Belte! Så, Datasmurf, hvorfor ikke prøve det framfor å spise seg ihjæl? :)

Åh ja, basskukk, det stemmer. Du, det har jeg faktisk, og bruker jeg også, men det funker ikke så godt på boksere eller shortser, hovedsaklig bukser.

Vet ikke hvor behagelig det er at magesekken revner og magesyre og diverse blander seg med vitale organer, men noe sier meg at det ikke er spesielt kult.

Sikkert ikke. Men jeg har allerede blitt lagt inn på sykehus for å ikke spise og vet hvor vondt det er også. Må prøve noe nytt vettu.

Da er jeg glad jeg prøver å gå opp, siden jeg er for fattig til å kjøpe meg nye klær og jeg har gått ned en klesstørrelse og alt faller av meg når jeg går.

om du sparer litt og kutter ned på alkoholen får du rå til nye klær :) eller så kan du "sy inn" buksene eller hva jeg skal kalle det.

Vanskelig å kutte ned på ting man er avhengig av, kjekken. Og alkohol er billig her i bygda ;)

Tror ikke jeg er på god fot med noen syersker lenger, jeg har blitt nekta adgang hos i alle fall 2 skreddere, samt at mamma nekter å gjøre noe sying og diverse.

Bare fordi hver gang det er snakk om sying, så kommer jeg med tegninger og ideer om kjoler og de syns ikke noe om at en gutt på 21 år, 9 måneder og 14 dager skal vandre rundt i kjole.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...