henbruas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Og om din høyre hånd lokker deg til fall, så hogg den av og kast den fra deg! For det er bedre for deg å miste én kroppsdel enn at hele kroppen kommer til helvete. Bibelen er virkelig full av morsomme sitater. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Og om din høyre hånd lokker deg til fall, så hogg den av og kast den fra deg! For det er bedre for deg å miste én kroppsdel enn at hele kroppen kommer til helvete. Bibelen er virkelig full av morsomme sitater. Haha, du fant den i den perverse tråden hvor folk forteller om de forunderligste stedene de har dratt laksen på ? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er ikke måten å gå ned i vekt på i hvertfall. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, du fant den i den perverse tråden hvor folk forteller om de forunderligste stedene de har dratt laksen på ? Nei, jeg skumleser Bibelen for å finne sitater som jeg kan poste her. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, jeg skumleser Bibelen for å finne sitater som jeg kan poste her. 93-folk. Vet ikke bedre . Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, jeg skumleser Bibelen for å finne sitater som jeg kan poste her. 93-folk. Vet ikke bedre . Hahaha :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 bolledeig? rå går jeg utifra....det er jo sykt bra for magen Så kan du gå på date ettepå med magen din som sikkert har så mye luft at det føles som Hindenburg-ulykken før den eksploderte.............. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har du spist en hel lasagne har du vel allerede spist mer enn nok, om du ikke skal påtvinge kroppen din diabetes og blodtrykksproblemer med det samme. Meh. Ingenting som å spise seg i hjel, sant? Må da være en herlig måte å dø på, slik som han feite fyren på slutten av The Meaning of Life Det er ikke måten å gå ned i vekt på i hvertfall. Da er jeg glad jeg prøver å gå opp, siden jeg er for fattig til å kjøpe meg nye klær og jeg har gått ned en klesstørrelse og alt faller av meg når jeg går. Fluesopp, det er jeg fullstendig klar over. Og likevel spiser jeg deig og er fornøyd med det. Siden jeg er en ensom taper som bare sitter og ser film og glor på bilder av kroppskunst og drømmer meg bort dagen lang, når jeg ikke er på flaska såklart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hater ensomhet.............og å høre andre har det sånn..ja, får bare vondt av det. Men selv om du prøver å gå opp, så finnes det vel bedre mat enn bolledeig? Drikk fløte, drikk masse protein-pulver, spis 2 liter is hver gang du klarer det(2-3 ganger om dagen), bestill deg en kake( sånn 2-3 deler høy), Biff med 1\2 liter fløsesaus, en sekk med nøtter( sunt fett:P) Endret 9. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg vil gå ned. Skal ta sånn treningsstudio når jeg får meg lappen, ikke lenge til nå . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vettu, jeg har hørt om en sånn ting som heter.. Uhm, hva var det igjen Jo! Belte! Så, Datasmurf, hvorfor ikke prøve det framfor å spise seg ihjæl? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vet ikke hvor behagelig det er at magesekken revner og magesyre og diverse blander seg med vitale organer, men noe sier meg at det ikke er spesielt kult. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hmm, skulle forresten være sosial idag, men neida. Folk kan en visst ikke stole helt på. Spiste god fiskemiddag da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 må være jævlig med smerter ihvertfall....overspis-følelsen gange 1000 pluss den verste mage-syken du kan tenke deg( der du sitter å snakker med ræva omtrent ) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror jeg heller ville sulta ihjæl enn å spise meg ihjæl. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror jeg heller ville sulta ihjæl enn å spise meg ihjæl. Vil egentlig si meg enig. Oh lord, klart å skaffe meg last.fm-bruker idag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hadde en last.fm bruker en gang men gadd ikke mer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg gjorde det kun for at alle kan se den uberkule musikken min. Alternativt for at jeg selv kan holde en nogenlunde oversikt over lengre perioder. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror jeg heller ville sulta ihjæl enn å spise meg ihjæl. Helt enig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Da er jeg glad jeg prøver å gå opp, siden jeg er for fattig til å kjøpe meg nye klær og jeg har gått ned en klesstørrelse og alt faller av meg når jeg går. om du sparer litt og kutter ned på alkoholen får du rå til nye klær eller så kan du "sy inn" buksene eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg