Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og om din høyre hånd lokker deg til fall, så hogg den av og kast den fra deg! For det er bedre for deg å miste én kroppsdel enn at hele kroppen kommer til helvete.

Bibelen er virkelig full av morsomme sitater.

Haha, du fant den i den perverse tråden hvor folk forteller om de forunderligste stedene de har dratt laksen på :p ?

Lenke til kommentar
Har du spist en hel lasagne har du vel allerede spist mer enn nok, om du ikke skal påtvinge kroppen din diabetes og blodtrykksproblemer med det samme.

Meh. Ingenting som å spise seg i hjel, sant?

Må da være en herlig måte å dø på, slik som han feite fyren på slutten av The Meaning of Life

Det er ikke måten å gå ned i vekt på i hvertfall.

Da er jeg glad jeg prøver å gå opp, siden jeg er for fattig til å kjøpe meg nye klær og jeg har gått ned en klesstørrelse og alt faller av meg når jeg går.

Fluesopp, det er jeg fullstendig klar over.

Og likevel spiser jeg deig og er fornøyd med det.

Siden jeg er en ensom taper som bare sitter og ser film og glor på bilder av kroppskunst og drømmer meg bort dagen lang, når jeg ikke er på flaska såklart.

Lenke til kommentar

Hater ensomhet.............og å høre andre har det sånn..ja, får bare vondt av det.

Men selv om du prøver å gå opp, så finnes det vel bedre mat enn bolledeig? :)

Drikk fløte, drikk masse protein-pulver, spis 2 liter is hver gang du klarer det(2-3 ganger om dagen), bestill deg en kake( sånn 2-3 deler høy), Biff med 1\2 liter fløsesaus, en sekk med nøtter( sunt fett:P)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Da er jeg glad jeg prøver å gå opp, siden jeg er for fattig til å kjøpe meg nye klær og jeg har gått ned en klesstørrelse og alt faller av meg når jeg går.

om du sparer litt og kutter ned på alkoholen får du rå til nye klær :) eller så kan du "sy inn" buksene eller hva jeg skal kalle det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...