Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du kan godt få spandere kinotur på meg Når Hellboy II på kinolerretet Oww ^^, Ja,jeg er en player Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Eplefe og alle andre som vil diskutera Georgia: <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991615&hl=" target="_blank">https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991615&hl=</a> Eventuelt finn ein annan tråd, eller start opp ein ny. Wow, følte meg litt moderatorsk no. Zap:Se Batman Returns du En bedre batmanfilm Den lurer eg på om eg har sett? Nei, eg må ha ein kveld der eg ser Batman Begins, Batman Returns og TDK! Edit: Woot? Eg var 100% sikker på at det kom til å bli dobbelpost på meg då eg, men quoten og svaret la seg jo direkte inn i denne posten. Weird? Endret 9. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 og Batman samt Batman Forever er ikke så dårlig(Batman og Robin-filmen ser du på egen risiko) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 En parkeringsplass på størrelse med Afrika? God ide! Får ta det opp med SV eller noe, må jo kunne parkere el-bilene et sted . For ikke å glemme hydrogenbiler. Film diskuteres i filmforumet . Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg fant nettopp ut at jeg har en dobbeltgjenger Har hørt noen rykter om det ... Men nå kjørte hun faktisk forbi meg. Sært. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg fant nettopp ut at jeg har en dobbeltgjenger Har hørt noen rykter om det ... Men nå kjørte hun faktisk forbi meg. Sært. Haha, jeg er unik, det er ikke du Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis jeg har/hadde hatt en dobbeltgjenger, da vet jeg at hun umulig kan være helt lik meg. Jeg har blandt annet metall på brystet, det er nok for harcore for min eventuelle pysete dobbeltgjenger! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, jeg er unik, det er ikke du Å være unik går ikke utelukkende på utseendet Hvis jeg har/hadde hatt en dobbeltgjenger, da vet jeg at hun umulig kan være helt lik meg. Jeg har blandt annet metall på brystet, det er nok for harcore for min eventuelle pysete dobbeltgjenger! Ja ... Hun er nok ikke helt lik meg, men hun lignet en del av det lille man rakk å se når man kjører forbi. Skulle gjerne likt å hilse på henne for å se hvor mye hun egentlig ligner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hadde vært litt morsomt, ja. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis jeg har/hadde hatt en dobbeltgjenger, da vet jeg at hun umulig kan være helt lik meg. Det har du! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det tror jeg ikke på O_O Pix plz. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det tror jeg ikke på O_O Pix plz. Døøøh, har ikke bilde daaa. Var bare hu jeg så på utdanningsmessa for hundre år siden. Jeg spurte deg til og med om det var deg, ergo det ligner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ikke moro å formatere når man finner ut at harddisken har gått fyken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Av og til er det jævlig deilig å bare være hjemme i stedet for å dra ut og feste. Filmkveld med meg selv, lasagne og bolledeig med sukker og kanel. Yum yum yum Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du sitter og spiser bolledeig? Hva faen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Altså, når folk kommer til meg med en feit slamp deig på et fat, sier jeg ikke nei takk, selv om jeg vet det er usunt og langt fra bra for meg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Usunt er så lite dekkende. Det er ikke mat. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Enig der. Bolledeig? Men kan vel ikke si så mye, med tanke på at jeg spiser ca 4 kebaber i uka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, det er en gode. Jeg har spist en hel lasagne, da kan jeg fråtse i deig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har du spist en hel lasagne har du vel allerede spist mer enn nok, om du ikke skal påtvinge kroppen din diabetes og blodtrykksproblemer med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg