Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tok bilder av søtra mi, Epletyv^^. Jeg skal nok få overtalt henne til å ta mer utfordrene bilder snart. Jeg går aldri tom! Fnis, PM? Second that! Eller er jeg bare ekkel nå? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skal jeg bruke alle konfirmasjonspengene på kamera med utstyr? Tja, det kommer jo helt an på hvor mye du fikk. Får. Jeg regner med å få rundt 10 000. Kjør Canon EOS 40D isåfall. Meg du mener? 40D er for dyrt. God morgen, med-kafebesøkende. Endret 13. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Klart det^^. Hun er så billig atte. Lokker du henne med sminke eller parfymer? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 *Vinke til diskusjon dått enno folka* Jeg ble nettopp vekt av en kompis. Vis meg nåde, det ble sent i går. :o Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Wao Deja Vu :O Edit: så at jeg var på side 549 >< Endret 13. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Meg du mener? 40D er for dyrt. God morgen, med-kafebesøkende. Jeg har canon 400d. Kjempefornøyd! Lett å bruke for nybegynnere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil at resten av verden skal stå opp. Jeg trenger samtalepartnere. Lol. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Pusur: Pentax K10D! Bedre kamera til prisen er vanskelig å oppdrive. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åh herregud, jeg trenger nye internetz venner, det ligger 8stk av Hei! Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrre men vi holder på å stenge msn. Dette på grunn av at altfor mange uforstående mennesker tar ibruk alle våre navn (en person lager flere forskjellige brukere), vi har kun 578 forskjellige navn igjen. Har du lyst til å stenge brukeren, IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til å beholde brukeren SEND DENNE MAILEN TIL ALLE DU HAR LAGT TIL. Dette er ikke tull. Vi stenger brukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN VIDERE, BRUKEREN DIN VIL BLI STENGT OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00 FOR VIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVA DU SKAL GJØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GÅ TILBAKE TIL INBOX OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN. i mail innboksen min nå :\ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke noe er som å sjangle ut av senga halv fem på ettermiddagen, grave frem mobilen og bestille mat på døra. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det blir nok 400D, ja. 450D kommer visstnok i februar, med det resultat at 400D blir enda billigere. gonjimann: Må bli Canon, siden min mor har masse Canon-utstyr liggende. Endret 13. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Klart det^^. Hun er så billig atte. Lokker du henne med sminke eller parfymer? Begge deler. Hun er så kravstor =( . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åh herregud, jeg trenger nye internetz venner, det ligger 8stk av Hei! Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrre men vi holder på å stenge msn. Dette på grunn av at altfor mange uforstående mennesker tar ibruk alle våre navn (en person lager flere forskjellige brukere), vi har kun 578 forskjellige navn igjen. Har du lyst til å stenge brukeren, IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til å beholde brukeren SEND DENNE MAILEN TIL ALLE DU HAR LAGT TIL. Dette er ikke tull. Vi stenger brukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN VIDERE, BRUKEREN DIN VIL BLI STENGT OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00 FOR VIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVA DU SKAL GJØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GÅ TILBAKE TIL INBOX OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN. i mail innboksen min nå :\ Ja har du gjort det da? Synes det høres troverdig ut det der! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke noe er som å sjangle ut av senga halv fem på ettermiddagen, grave frem mobilen og bestille mat på døra. Joda. Men her holder muttern på og fikse kylling, så det får bli med det ^^ Men jeg var ikke på fylla da, det ble bare sent. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Begge deler. Hun er så kravstor =( . Min også! Hun er så biaaaatch! Sist gang måtte jeg kjøpe en ny Gucci-kjole for at hun skulle ha photoshoot med seg selv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 SHAIT! Den mailen har ikke jeg fått, så da kan jeg ikke sende videre. Hva skal jeg gjøre?! Mister jeg MSN-brukeren min? HJEEEELP! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åh herregud, jeg trenger nye internetz venner, det ligger 8stk av Hei! Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrre men vi holder på å stenge msn. Dette på grunn av at altfor mange uforstående mennesker tar ibruk alle våre navn (en person lager flere forskjellige brukere), vi har kun 578 forskjellige navn igjen. Har du lyst til å stenge brukeren, IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til å beholde brukeren SEND DENNE MAILEN TIL ALLE DU HAR LAGT TIL. Dette er ikke tull. Vi stenger brukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN VIDERE, BRUKEREN DIN VIL BLI STENGT OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00 FOR VIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVA DU SKAL GJØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GÅ TILBAKE TIL INBOX OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN. i mail innboksen min nå :\ Ja har du gjort det da? Synes det høres troverdig ut det der! Jeg får fortsatt kjedemail ang at man kan vinne en Nokia 6210 jeg. Men får heldigvis kjedemail ytterst sjelden nå... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åh herregud, jeg trenger nye internetz venner, det ligger 8stk av Hei! Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrre men vi holder på å stenge msn. Dette på grunn av at altfor mange uforstående mennesker tar ibruk alle våre navn (en person lager flere forskjellige brukere), vi har kun 578 forskjellige navn igjen. Har du lyst til å stenge brukeren, IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til å beholde brukeren SEND DENNE MAILEN TIL ALLE DU HAR LAGT TIL. Dette er ikke tull. Vi stenger brukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN VIDERE, BRUKEREN DIN VIL BLI STENGT OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00 FOR VIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVA DU SKAL GJØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GÅ TILBAKE TIL INBOX OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN. i mail innboksen min nå :\ Ja har du gjort det da? Synes det høres troverdig ut det der! JA NÅR NOE SERIØST OG TROVERDIG BLIR SKREVET MED STOR SKRIFT OG SKRIVEFEIL SÅ BLIR DET JO BARE ENDA MER SERIØST OG TROVERDIG. TROR JEG SKAL BEGYNNE Å SKRIVER SÅNN HER PÅ FORUMET FOR Å BLI TATT MER PÅ ALVOR!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Min også! Hun er så biaaaatch! Sist gang måtte jeg kjøpe en ny Gucci-kjole for at hun skulle ha photoshoot med seg selv Omg, neste gang, bare kjøp D&G-solbriller til henne. Funker uansett, og uten unntak. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Begge deler. Hun er så kravstor =( . Min også! Hun er så biaaaatch! Sist gang måtte jeg kjøpe en ny Gucci-kjole for at hun skulle ha photoshoot med seg selv Jeg må nesten teipe henne fast i stolen og ta bilder av henne neste gang. Begynner å bli blakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg