Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Men sist jeg sjekket har ikke døde følelser, hva gjør deres død viktigere enn min fetter som døde av hjernesvulst? Jeg må si jeg synes mer synd på deg enn de 2k som er døde i georgia. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei lol, var abre en quote feil.. Sjekk innlegget ovenfor :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var jo akkurat denne diskusjonen jeg ikke villa ha i Kafen. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er forøvrig enig at ein ikkje kan gå å synast synd på alle som døyr heile tida. Det går an å ha sympati med dei, men ein høyrer jo om tragiske dødsfall kvar einaste dag, så me er igrunn vane med det. Dei fleste har heller ikkje noko forhold til folk i Georgia, og då er det vanleg å ikkje bry seg igrunn. Men denne diskusjonen passar kanskje best ein annan stad? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 I just said that https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991615&hl= Go nuts Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg uttalte meg ikke noe spesielt, det eneste jeg sa var at 2000 hadde dødd. Hvem som bombet hvem først, eller hvorfor de gjorde det, har jeg ikke uttalt meg noe om:) Så hvorfor skal vi ihvertfall bry oss? "2000 døde." Shit. Kjempesynd, det dør jo flere tusen hver bidige dag, hvorfor er ikke dette så fælt? Er det fordi vi er vandt til det, eller at vi ikke vil involvere oss? Chokke: Fordi det er meningen av vi skal synes synd på dem, ellers synes alle at vi er grusomme og egoistiske. Men ja, det er nok slik at vi bryr oss mer om mennesker vi har/har hatt et forhold til enn masse ukjente. Som sagt, det er trist, men jeg føler ikke noe mer enn det. Så hva andre synes om oss er viktigere enn å være "seg selv". Go media! Jeg må si jeg synes mer synd på deg enn de 2k som er døde i georgia. Takker . Var jo akkurat denne diskusjonen jeg ikke villa ha i Kafen. Loljo. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 No har du fått link til ein tråd der du kan diskutere til langt utpå natt Chokke, bruk den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fruen spanderer Mumien 3 kinotur på meg på Mandag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Greit greit. Så så,det går nok bra Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fruen spanderer Mumien 3 kinotur på meg på Mandag Oi oi oi, ser kven som er mannen i det forholdet ja! ... juuuuust kidding of course. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg spanderte Narnia tur på hu (har fremdeles mareritt på misbrukte penger..) Anyways,vi lever i 2008 Endret 9. august 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg hadde lett spandert kinotur. Jeg mener at akkurat det der kan være mer likestilt. Liker ikke å føle at jeg snylter på andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du kan godt få spandere kinotur på meg Når Hellboy II på kinolerretet Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg spanderte Narnia tur på hu (har fremdeles mareritt på misbrukte penger..) Anyways,vi lever i 2008 Berre bra at de delar på å spandere Eg brukte forresten 4300 kr på klede i går Går fort mykje pengar når søstra er med Kom akkurat på at eg ikkje har sett TDK! Jippi! Noko å sjå fram til Hmm, *lure på om eg har sett Batman Begins* Endret 9. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte ikke bare på folka i denne tråden. Folk gennerelt er egoistiske, gidder ikke gi litt av sitt for å bedre andres liv. Feks. det som skjer i Afrika. Det eneste som har forandra seg gjennom tia er at vi har gått fra å se dem sulte på svart-hvitt TV til 50" HD LCD... Men om vi hadde sett på dem i svart-hvitt litt lengre kunne pengene vi bruker på å utvikle oss gått til dem, for de hadde brukt dem rett, kjøpt ting på langt sikt og blitt nye og bedre, så kunne de hjulpet stort i videre forskning og teknologi etter noen år! Vi har brukt plenty med PENGER på dem, så ikke fremstill det slikt. Vi gir dem gratis vaksiner, muligheter til å utvikle seg, og gang på gang på gang driter de seg ut, ødelegger for seg selv etc. Hva vil du vi skal gjøre da? Kjøre en psycho-kampanje der vi tar over de fattige landene, får dem på beina, og så tror at alt har ordnet seg? Ta dem helt over og bare FORTSETTE å styre dem? Det blir jo feil uansett. Disse landene vil ikke klare seg, sett fra et vestlig synspunkt. Det mest humane ville vært å lage parkeringsplass, tror jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du kan godt få spandere kinotur på meg Når Hellboy II på kinolerretet Oww ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Zap:Se Batman Returns du En bedre batmanfilm Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte ikke bare på folka i denne tråden. Folk gennerelt er egoistiske, gidder ikke gi litt av sitt for å bedre andres liv. Feks. det som skjer i Afrika. Det eneste som har forandra seg gjennom tia er at vi har gått fra å se dem sulte på svart-hvitt TV til 50" HD LCD... Men om vi hadde sett på dem i svart-hvitt litt lengre kunne pengene vi bruker på å utvikle oss gått til dem, for de hadde brukt dem rett, kjøpt ting på langt sikt og blitt nye og bedre, så kunne de hjulpet stort i videre forskning og teknologi etter noen år! Vi har brukt plenty med PENGER på dem, så ikke fremstill det slikt. Vi gir dem gratis vaksiner, muligheter til å utvikle seg, og gang på gang på gang driter de seg ut, ødelegger for seg selv etc. Hva vil du vi skal gjøre da? Kjøre en psycho-kampanje der vi tar over de fattige landene, får dem på beina, og så tror at alt har ordnet seg? Ta dem helt over og bare FORTSETTE å styre dem? Det blir jo feil uansett. Disse landene vil ikke klare seg, sett fra et vestlig synspunkt. Det mest humane ville vært å lage parkeringsplass, tror jeg. Jeg blir faktisk kvalm av å lese det der. Gratis vaksiner er faktisk heller ikke helt sant, ofte koster medisinene de trenger mer enn de kan betale. Det jeg sier er at verden gir faen i dem, og det du sier synes jeg bare er skittent sagt. Men gidder ikke diskutere dette her, admin har gitt streng beskjed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg