Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg skulle vel egentlig ha ønsket at jeg brydde meg, selvsagt er det synd på hele gjengen, men jeg klarer ikke å gå rundt med sadface pga. det. Er ikke så veldig rart det da. Vi har jo aldri hatt noe forhold til dem, men selvfølgelig er det trist og alt det der. Daniel har forøvrig helt rett. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Folk er så jævelig egoistiske Sorry, blir bare oppgitt Hmm? Om en skulle bry seg om alt så hadde ingne hatt det godt . Poenget er at du har ikke noe forhold til de, selv hadde jeg knapt hørt om georgia før denne "katastrofen" skjedde. Bryr meg mer om muslimske kvinner som stappes inn i burkaen . Herregud, ikke tro på alt media stapper i deg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte ikke bare på folka i denne tråden. Folk gennerelt er egoistiske, gidder ikke gi litt av sitt for å bedre andres liv. Feks. det som skjer i Afrika. Det eneste som har forandra seg gjennom tia er at vi har gått fra å se dem sulte på svart-hvitt TV til 50" HD LCD... Om du hadd gitt litt av livet hadde det vært for din skyld . Din samvittighet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte ikke bare på folka i denne tråden. Folk gennerelt er egoistiske, gidder ikke gi litt av sitt for å bedre andres liv. Feks. det som skjer i Afrika. Det eneste som har forandra seg gjennom tia er at vi har gått fra å se dem sulte på svart-hvitt TV til 50" HD LCD... OKei, hva med fattige i norge. Har det fælt de også. Desutten så orker ikke jeg bry meg nå, jeg skal bry meg når jeg blir superduperkjendis, så jeg kan gjøre en forskjell lissom... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Herregud, ikke tro på alt media stapper i deg Jo takk det samme. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Herregud, ikke tro på alt media stapper i deg Men tro på en muslim som forteller sin historie om saken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Her, ta en hundrelapp. Jeg bryr meg om 3000 folk. De er døde, hvorfor skal vi synes synd på de? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg er ikke miss world kandidat, så jeg har ikke tenkt å gjøre noe med krig og fred og sånn. Her, ta en hundrelapp. Jeg bryr meg om 3000 folk. De er døde, hvorfor skal vi synes synd på de? Du har kul postcount. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Men tro på en muslim som forteller sin historie om saken. Det er en konspirasjonsteori, på samme måte som jorda er flat og nineeleven. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte ikke bare på folka i denne tråden. Folk gennerelt er egoistiske, gidder ikke gi litt av sitt for å bedre andres liv. Feks. det som skjer i Afrika. Det eneste som har forandra seg gjennom tia er at vi har gått fra å se dem sulte på svart-hvitt TV til 50" HD LCD... Om du hadd gitt litt av livet hadde det vært for din skyld . Din samvittighet. Behøver ikke være snakk om kun enkeltpersoner her. Hadde verden villet redde Afrika, hadde den gjort det for lengst. Men det passer oss i Vesten at de har det jævelig...Penger er tross alt det viktigste her i verden, selv om inge tørr å innrømme det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Yupp, jorda er firkantet og du kan hoppe ut fra verdens ende(?) Er enig med deg i den, for verden bruker mye penger på krig foreks....hadde bare litt av de pengen havnet der. OG så er det alle de korupte da.... Så det er ikke bare, bare... Men jeg mener fiks sitt eget land før man skal fikse andre. Endret 9. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Her, ta en hundrelapp. Jeg bryr meg om 3000 folk. De er døde, hvorfor skal vi synes synd på de? Fordi de er døde i guess. Men altså, slikt skjer. Man kan ikke gå rundt å grine over alle som har det vondt i verden. Det er trist selvfølgelig, men det skjer og vi må leve med det. Høres kynisk og brutalt ut men, ja. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Herregud, ikke tro på alt media stapper i deg Men tro på en muslim som forteller sin historie om saken. Finn en nordmann som har opplevd nervesammenbrudd(skal ikke være så vanskelig), å be han fortelle deg hvorfor det skjedde. Han kommer da til å fremstille det norske samfunnet som det værste i verden. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er en konspirasjonsteori, på samme måte som jorda er flat og nineeleven. Prøvde å formidle det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Behøver ikke være snakk om kun enkeltpersoner her. Hadde verden villet redde Afrika, hadde den gjort det for lengst.Men det passer oss i Vesten at de har det jævelig...Penger er tross alt det viktigste her i verden, selv om inge tørr å innrømme det. Det er ikke snakk om å knipse med fingrene, eller sende inn styrker som skal ta livet av "de slemme", ei sende ned 40000 liter vann til de trengende. Må forandre hele rammestrukturen, noe folk iikke ville gått med på, verken du eller jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis du skal synes synd på alt og alle, blir du en deprimert mann. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fordi de er døde i guess. Men altså, slikt skjer. Man kan ikke gå rundt å grine over alle som har det vondt i verden. Det er trist selvfølgelig, men det skjer og vi må leve med det. Høres kynisk og brutalt ut men, ja. Men sist jeg sjekket har ikke døde følelser, hva gjør deres død viktigere enn min fetter som døde av hjernesvulst? Finn en nordmann som har opplevd nervesammenbrudd(skal ikke være så vanskelig), å be han fortelle deg hvorfor det skjedde. Han kommer da til å fremstille det norske samfunnet som det værste i verden. Hvordan kan du da uttale deg om Georgia-saken? Det er jo media som fremstiller det. På samme måte som alle amerikanere er idioter. Bush er mentalt handikappet og Star Wars-seminarer er det kuleste som finnes. Det er alt like sant. Prøvde å formidle det. Ikke godt nok . Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Finn en nordmann som har opplevd nervesammenbrudd(skal ikke være så vanskelig), å be han fortelle deg hvorfor det skjedde. Han kommer da til å fremstille det norske samfunnet som det værste i verden. Hvordan kan du da uttale deg om Georgia-saken? Det er jo media som fremstiller det. På samme måte som alle amerikanere er idioter. Bush er mentalt handikappet og Star Wars-seminarer er det kuleste som finnes. Det er alt like sant. Jeg uttalte meg ikke noe spesielt, det eneste jeg sa var at 2000 hadde dødd. Hvem som bombet hvem først, eller hvorfor de gjorde det, har jeg ikke uttalt meg noe om:) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Finn en nordmann som har opplevd nervesammenbrudd(skal ikke være så vanskelig), å be han fortelle deg hvorfor det skjedde. Han kommer da til å fremstille det norske samfunnet som det værste i verden. Hvordan kan du da uttale deg om Georgia-saken? Det er jo media som fremstiller det. På samme måte som alle amerikanere er idioter. Bush er mentalt handikappet og Star Wars-seminarer er det kuleste som finnes. Det er alt like sant. Jeg uttalte meg ikke noe spesielt, det eneste jeg sa var at 2000 hadde dødd. Hvem som bombet hvem først, eller hvorfor de gjorde det, har jeg ikke uttalt meg noe om:) Argumenterer du mot deg selv? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Chokke: Fordi det er meningen av vi skal synes synd på dem, ellers synes alle at vi er grusomme og egoistiske. Men ja, det er nok slik at vi bryr oss mer om mennesker vi har/har hatt et forhold til enn masse ukjente. Som sagt, det er trist, men jeg føler ikke noe mer enn det. Endret 9. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg