DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kan nesten ikke huske hvilke dager jeg tar toget, er ganske ofte Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dei fekk jo med seg absolutt all teksten Det gjorde neppe du. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fisk... til frokost... bleh. *spy* Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dei fekk jo med seg absolutt all teksten Det gjorde neppe du. Hehe, så absolutt ikkje! Gjekk litt fort til tider, men var no fint å sjå på for det Det er nesten umogleg å treffe random forumbrukarar her eg bur. Er vel kanskje 4-5 stk frå heimbygda som er innpå her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fisk... til frokost... bleh. *spy* Når deigen er ferdig heva her så blir det pizza til frokost! Så æ blæ til deg og fisken din. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fisk... til frokost... bleh. *spy* Når deigen er ferdig heva her så blir det pizza til frokost! Så æ blæ til deg og fisken din. Oi oi, HEIMELAGA pizza til frukost? Ska sei. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Lars: stekte meg ostesmørbrød, så du kan ha den pizzaen din for deg selv. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Javel? Og så sa du ikke hei? Turte ikke:--P Hadde vært på fylla kvelden før, ikke sovet noe, var skikkelig fyllesjuk og så ikke ut. Tro meg, det var for det beste! Jeg tenkte faktisk på å gå bort, du så til og med på meg, men da du liksom ikke reagerte så dreit jeg i det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gode gud som jeg kjeder meg. Noen her med gode forslag til hva jeg skal bruke resten av dagen på? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gode gud som jeg kjeder meg. Noen her med gode forslag til hva jeg skal bruke resten av dagen på? 123spill.no er undervurdert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tetris er ikke det. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gode gud som jeg kjeder meg. Noen her med gode forslag til hva jeg skal bruke resten av dagen på? Swell ftw!: http://swell.kapsi.fi/index.php https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990978 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Pliz a:P Har du ikke en konsoll eller no? Xbox 360 ftw Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 123spill.no er undervurdert Sant nok, men 123spill i mange timer vil bety døden for meg. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 123spill.no er undervurdert Sant nok, men 123spill i mange timer vil bety døden for meg. Prøv deg på Swell då. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990978 Du kjem garantert til å bli hekta. Og frustrert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bernie Mac er død Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Javel? Og så sa du ikke hei? Turte ikke:--P Hadde vært på fylla kvelden før, ikke sovet noe, var skikkelig fyllesjuk og så ikke ut. Tro meg, det var for det beste! Jeg tenkte faktisk på å gå bort, du så til og med på meg, men da du liksom ikke reagerte så dreit jeg i det. Jeg tror jeg var litt trøtt selv, og når jeg ikke vet jeg skal se etter noen er jeg temmelig elendig til å kjenne igjen folk! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kven er Bernie Mac? Giddar ikkje google eller wikipedie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Da gidder ikke jeg og si hvem det er.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) *googling* Fyrst Heath Ledger og no han? Kva skjer i Hollywood? Endret 9. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg