Eplekaka88 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 For å lage litt stemning Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Aha, kult da. Om du finner pakker til deg selv liksom. IKEA har aldri vært moro, IKEA er hat! Det finnes ikke mange butikker som er værre enn IKEA. I kveld? Tja, planen er at jeg skal ut sammen med gutta å drikke øl. Før det så skal jeg shine opp her inne, skifte på senga, sette på vaskemaskina, drikke en boks red bull og dra ned på Aroma for å kjøpe meg mat. Er du sånn fotballbabe, siden du ber inn på vorspiel og prater om fotballkamp samtidig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 For å lage litt stemning Personlig så synes jeg denne lager mye bedre stemning. http://www.youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA...feature=related Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 nei, ikke no fotball interessert, men er med på festinga haha Det skal bli gøy å se alle fotball fansene krangle litt drama er ikke å forakte, så lenge jeg ikke er innblanda sjøl da selvsagt hehe Du får kose deg ikveld da Må stikke til byen nå og handle litt! Hejdå Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du får kose deg i kveld du også, jeg må vel stå opp å begynne ryddinga og slikt jeg nå. Me preikast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kosekoooos Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Facebook er bare ondskapen selv *fnis* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Akkurat nå har jeg motsatt mening *knis* Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 For å lage litt stemning Personlig så synes jeg denne lager mye bedre stemning. http://www.youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA...feature=related Haha Lurer på kor lenge dei har øvd på det der! Dei fekk jo med seg absolutt all teksten Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Facebook er bare ondskapen selv *fnis* Jøss, trodde det var meg jeg. <3 *sleike i øret til* Endret 9. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Facebook er noe man bruker når man kjeder seg på skolen. Akkurat som nettby. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Facebook er bare ondskapen selv *fnis* Jøss, trodde det var meg jeg. <3 *sleike i øret til* Hei hei hei. Ta det i en annen tråd a.. Med det går ikke, så ta det her!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Okay, okay. Vi kan prate om hvor morsom du så ut med bordet på ryggen. I HAS SHELL! I are safe! Endret 9. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det bordet hadde beskyttet meg mot atombombe jo.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Blandt annet.. Jeg så deg på togstasjonen på nationaltheatret på torsdag, moahah! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Blandt annet.. Jeg så deg på togstasjonen på nationaltheatret på torsdag, moahah! Javel? Og så sa du ikke hei? Endret 9. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Psst, jeg har hørt at Demille aldri sier hei til forumfolk hun ser på gaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg