Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flått er ekle! Parasitter som lever av å sitte å suge blod ut av stakkars mennesker, hunder og andre dyr. Godt det er ytterst få tilfeller av hiv i Norge, ellers hadde vel flåtten spredd det rundt også. :\

You speak the truth!

Har gått rundt og klødd og "kjent" flått som kravler over hele meg siden jeg fant den ene på leggen. Jeg føler jeg kan kjenne de små ekle beina over alt. Det kravler og klør over hele meg bare på grunn av tanken på den ekle blodsugeren. Må få tankene over på noe annet, men det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar

Seriøst. Jeg må bli kvitt en "venn". Han og damen hans (jeg tror i hvert fall det) slår opp hver gang de krangler. Så på facebook så går det "Is listed "in a relationship" så går det en uke, så er han singel til de blir venner igjen, så er han in a relationship etc. etc.

Jeg har slettet ham fra vennelisten på facebook før, og fikk da DEN skyllebøtten på msn om at jeg kunne aldri forstå forholdet til ham og "damen" og at bare fordi jeg og typen holdt sammen gjennom krangler kunne jeg ikke kreve at de gjorde det (noe jeg selvsagt ikke gjør, det er bare irriterende når de blir sammen en gang annahver uke).

Jeg vurderer å skrive et blogginnlegg om "hans type" og publisere det og så legge link til det på facebooksiden min (han klarer aldri i verden å unngå å trykke på den).

Lenke til kommentar
Husk å skru den ut, Lars...det er viktig så ikke hodet sittet igjen. Har hatt flått 5 ganger i mitt liv:S Og tror jeg har vært heldig, en som jeg kjenner ble lam i halve kroppen og brukte 1år på å komme tilbake:(

Fikk ut hele tror jeg. Kunne se de små ekle tennene på den etter at jeg hadde dratt den ut.

Lenke til kommentar
Flått er ekle! Parasitter som lever av å sitte å suge blod ut av stakkars mennesker, hunder og andre dyr. Godt det er ytterst få tilfeller av hiv i Norge, ellers hadde vel flåtten spredd det rundt også. :\

You speak the truth!

Har gått rundt og klødd og "kjent" flått som kravler over hele meg siden jeg fant den ene på leggen. Jeg føler jeg kan kjenne de små ekle beina over alt. Det kravler og klør over hele meg bare på grunn av tanken på den ekle blodsugeren. Må få tankene over på noe annet, men det er lettere sagt enn gjort.

Bare pass på området, begynner det å bli rødt rundt, så drar du til legen fort som faen.

Eller at det begynner å gjøre vondt.

Han jeg snakket om dreit i det rådet og ja.............

Hadde en bak øret når jeg hadde vannkopper, så den fikk nesten være i fred til den var helt ferdig...de blir jo så jævlig store når de spiser :omg:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Det er jo litt hovent der da. Er det normalt? Ja, det er det sikkert. Og det har en litt mørkere/rosa farge enn huden ellers, men ikke sånn knall rødt. Er det knallrødt som er farlig eller bare LITT farge?

Så flott at flåtten er ute Lars! Var det ein flott flått? (hihi, ordet mista akkurat si meining)
Det var en pingleflått. Den hadde ikke rukket å suge noe særlig blod så den var liten fortsatt. Den valgte kanskje ikke det beste blodsugerstedet for det var foran på skinnleggen akkurat over beinet og der går det jo ikke like mye blod. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Seriøst. Jeg må bli kvitt en "venn". Han og damen hans (jeg tror i hvert fall det) slår opp hver gang de krangler. Så på facebook så går det "Is listed "in a relationship" så går det en uke, så er han singel til de blir venner igjen, så er han in a relationship etc. etc.

Jeg har slettet ham fra vennelisten på facebook før, og fikk da DEN skyllebøtten på msn om at jeg kunne aldri forstå forholdet til ham og "damen" og at bare fordi jeg og typen holdt sammen gjennom krangler kunne jeg ikke kreve at de gjorde det (noe jeg selvsagt ikke gjør, det er bare irriterende når de blir sammen en gang annahver uke).

Jeg vurderer å skrive et blogginnlegg om "hans type" og publisere det og så legge link til det på facebooksiden min (han klarer aldri i verden å unngå å trykke på den).

Så du må bli kvitt vennen din sidan han kranglar med dama si? Om du er venen hans, burde du jo heller hjelpe dei i forholdet deiras då.

Flott at flåtten var ein pingleflått. (Eg må slutta med ordspel)

Lenke til kommentar

Du har mye å irritere deg over, skjønner jeg. Riktig så plagsomt med noen ekstra linjer i loggen på facebook.

Lenke til kommentar
heeeey :D har vært på flyttefot, har ikke fått fiksa meg internett enda, men er hos ei venninne nå så da stakk jeg innom her :p

går bra med deg?

Stemmer det, du er ikke ferdig med flyttinga enda altså? Om det går bra? Joda, NÅ går det bra iallefall. :blush:

Du har fått deg ny jobb eller?

Lenke til kommentar

ja, nå jobber jeg på postterminalen :D pakker og brev om hverandre..

deilig å bli ferdig med flyttestress.. var på ikea og slo meg helt vill med innkjøp for å innrede hehe, det er moro :D

er det du skal ikveld da? har bedt inn 12 stk til vors, så blir liv i kveld ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...