Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen er det , ikke alle. Da blir det jo vanskelig å svare Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.7-eleven.no/7Eleven/Forside/Butikker Ring de Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen er det , ikke alle. Da blir det jo vanskelig å svare Er ganske ofte døgnåpent i sentrale deler av storbyene, ellers generelt 7-12. Var altså de generelle tidspunktene jeg var ute etter her, men kom netopp hjem etter å ha mekka 3 boller og en kopp kaffe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du visste det jo Err. Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ENDELIG HJEMME! Forbanna nattbussen prøvde å fryse meg til døde, men jeg sto i mot med min intervallsoving. Skal bli godt å få nerda forum og film nå Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du visste det jo Err. Jeg kjeder meg. Visste det ikke, fant det ut da jeg netopp var på den lokale 7/11 å sjekket, noe som konfirmerte min antagelse Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Oj! Jeg kom meg opp før 10, uten at det er noe spesielt som foregår Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Faen! Jeg har hatt den mest skremmende natta noensinne, jeg var alene i huset og når man plutselig begynner å høre en som tar seg gjennom terrassedøra som er noen meter over bakken går inn i etasjen over meg og roter rundt i kjøkkenet så blir man stiv og livredd i senga! Og viss folk antyder det som innbilning, så har jeg en helvettes realistisk fantasi!! Lenke til kommentar
Epower Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gjemte du deg under dyna da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei lå stille og holdt kjeft og håpte at det ikke kom no ned trappa og det gjorde det heller ikke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hvis jeg synes jeg hører noe går jeg og sjekekr det ut. ^^ Men fy søren så nervøs jeg blir av slikt. Fysj. Knirker og dunker ofte i dørene på grunn av trekk. Og om det blåser riktig mye knirker det i trappene og treverket ellers i huset. Nesten som et spøkelseshus dette her noen ganger. Heldgivis er jeg ikke overtroisk, så det er sjeldent et problem. Endret 9. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 det jeg sover i er et spøkelseshus og nevnte jeg at jeg hørte plystrelyder? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hører ofte roting oppe midt på natta. Jeg bor i kjellern og hører folk går rundt på gårdsplassen hvor det er grus, nesten helt borti vinduet ved kjelleren. Jævla ekkelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har for første gang i løpet av 27 år blitt biti av flått! Nå kan jeg få gleden av å svi den vekk med sigarett eller prøve å vri den ut! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Flått er skummelt :S Den kan jo sitte i hodebunnen din i flere dager uten at du vet det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Denne sitter i leggen. Og jeg er ikke HELT sikker på hvordan man skal få de HELT vekk. Har aldri tatt vekk flått før. Og det som er skummelt er at her i fjorden har de sagt at 50% har det skumle viruset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Sånn! Der var jævelen ute! Satt godt da. Men brukte leatherman'en og fikk dratt den ut. Ser ikke ut som om det er noe rester av tenner eller noe igjen heller. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Så flott at flåtten er ute Lars! Var det ein flott flått? (hihi, ordet mista akkurat si meining) Akkurat stått opp, så god morgon kafé! Eg går å tek meg ein dusj, må vel eta frukost og sikkert. Endret 9. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg