b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Han sa til meg at han ikke hadde cam =( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Huttetu, huttetu, her er det kaldt. Snømannen Kalle han klaget på alt. Plutselig kom sola og varmet i et strekk, og dermed ble Kallemann til slutt en våt flekk. OOH! SYNG MED ALLE SAMMEN! JEG OG DU OG VI TO SEILTE I EN TRESKO UT PÅ EVENTYR! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Trodde du hadde forumforbud i kveld jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Modereringsforbud, frivillig. Uansett er jeg nærmest edru nå. Ble en rolig kveld. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har en merkelig feil...etter at jeg har postet et innlegg så blir et tatt tilbake til forrige side oO Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Lurer på om ikke det skjer her og. Stusset litt over hvorfor jeg var på forrige side. Får se hva som skjer når jeg trykker "Svar" her. EDIT: Det skjer her også, ja. ^^ Endret 9. august 2008 av fredrik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har en teori om hva som er problemet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Får FAEN meg ikke sove og jeg skal opp om 3 timer og 15 minutter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er det flere av dere som har dette problemet når dere poster her en bare meg og fredrik? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Uff. Det er ikke lett å få høre at moren til en god venn av deg er død. Sist jeg så henne var for en uke siden, og nå er hun borte vekk. Trist. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Eneste problemet jeg har merka nå er at jeg alltid kommer til siste post uansett. Men nå får vi se. edit: jeg kom tilbake til min post. Hurtigredigering og svar er tard, though. Endret 9. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Egentlig glad jeg valgte å ikke dra til Trondhjem i kveld. Var så kos i Orkdal. Nyåpning av utested, møte mange gamle venner og anna slikt. Vin og påspanderte shotter. *dårlig form* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tar tid å ta backup på 100 gig gitt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 faen får ikke sove... prøver og prøver, men neida... så nå sitter jeg her med laptopen og 1sesong av dexter:D Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Uff. Jeg er dårlig ... Er ikke noe gøy engang. Noen andre som er våkne? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja... fikk ikke sove, så bestemte meg for å døgne. Noen som vet når 7/11 åpner? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ah ... Beklager for teit svar, men ... antageligvis klokka 7. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ekke de åpne hele døgnet? O.o Går lett innom der og kjøper med calzone hjem fra byen, liksom Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen er det , ikke alle. Tenkte jeg skulle bevege meg not 7/11 i 7 tiden ja, ble litt sugen på kaffe Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg ble plutselig veldig usikker, jeg. Det er godt mulig de er det ... Men jeg kan ikke si noe for sikkert. Kan hende det varierer litt fra sted til sted. Midt i byen ville jeg tro de har døgnåpent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg