Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Link? Vet ikke helt hvilken enda, men blir muligens en Acer Aspire One, Asus EEE (Om neste modell har mindre kronglete lagringsløsning), Dell E (Ikke kommet for salg enda) eller en Fujitsu Siemens netbook (husker ikke modellnavnet i farten, heller ikke kommet ut). Har en bærbar som fungerer enn så lenge, dog er 15,4" litt å drasse på. Om Dell E kommer ut i Norge samtidig som USA, med Ubuntu-basert Linux-distribusjon blir jeg glad. Men om den ikke kommer før om et halvt år, går jeg nok for en annen. Men nå legger denne karen seg. Endret 8. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Dette er moro: Byt ut "mål" i eigenskapar på ein snarvei (samme kva for ein igrunn) på skrivebordet med dette: %windir%\System32\shutdown.exe -s -f -t 00 Og bytt ut "start i" med dette: %windir% Dobbeltklikk! Fun! Endret 8. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja, for Shutdown er jo det morsomste som fins..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er veldig artig å drive pranks med folk med det iallefall. *skule bort på pc'en til brodern* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 I dag dro jeg fra Øyafestivalen med 250kr. mer enn jeg kom med Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er veldig artig å drive pranks med folk med det iallefall. *skule bort på pc'en til brodern* Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 det er virkelig noe galt med pcn din, og eventuellt harddisken din når musikken lagger når jeg åpner opera/firefox... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ja, for Shutdown er jo det morsomste som fins..? Det sa eg ikkje Er veldig artig å drive pranks med folk med det iallefall. *skule bort på pc'en til brodern* Var ein periode me dreiv på med det på skulen Moro dei fyrste gongane, heilt til me tek det på ein som nettopp har skrive eit 4 sider langt essay utan å lagre Endret 8. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Oi, her inne er det lenge siden jeg sist var. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du går ikke glipp av noe uansett. Bare snakk om hvem som skal møtes i helga og drikke, eller hvem som liker fiskeboller bedre enn kjøttkaker. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vel, da gjorde vel det ingenting.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du går ikke glipp av noe uansett. Bare snakk om hvem som skal møtes i helga og drikke, eller hvem som liker fiskeboller bedre enn kjøttkaker. Fiskebollar suger, kjøttkaker ftw! I dag har eg rydda rommet! Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 HEi alle sammen. Nu sitter jeg her i min stue og røker froskelår... Nei for all del ikke. Her går det i pipe og whisky... Vel der ble vel nogen øller for meget, men jeg akter ikke å gi meg ennu. ENda fler av disse bryggeriene skal fortæres med god mavefølelse. Jeg drikker så meget at øllene vil ut i frisk luft, vel hva kan man vel annet gjøre nenn å gi dem deres frihet i haven. GOd aften til deg også Tom Waits, du fikk meg nok en dag til å innta for meget med sigaretter og andre uhumskheter, vel riktig nok holder jeg meg til det lovlige. De øllere ligger der og frister... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 øl hadde ikke vært så dumt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvordan er det å bli sugd av en fiskebolle? o.o Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen driver ap med meg. Ei "jente" la meg til på msn. Hadde bilde, var deilig. Var vist 17 år og fra hamar. Hun hadde vist skrevet feil når hun skulle legge til addressen. Så begynner hun og snakke om tøsing på cam, også setter hun på cam, men holder for linsa. Så slår hun av cammet. Så er det plutselig bilde av en gutt, før hun bytter tilbake. Og plutselig er hun full. Skjjeeeeeeeeeeer? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ser ut som du har blitt eid min venn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 det skjer ikke så ofte det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nettopp derfor snakker man ikke med folk som legger deg til tilfeldig på MSN. Det er 99% bøff. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har lyst på en "ufo"! Og ja, Pasient, hvaenn du gjør - ikke vis fram tissen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg