chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Drittnattbuss. Alle setene med strømkontakter var selvsagt tatt, så da blir det ikke mer enn 1 time med intrawebz på meg Tror ikke du dauer akkurat. Skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Drittnattbuss. Alle setene med strømkontakter var selvsagt tatt, så da blir det ikke mer enn 1 time med intrawebz på meg Interwebz mener du vel? Whateverwebz mener jeg. Drittnattbuss. Alle setene med strømkontakter var selvsagt tatt, så da blir det ikke mer enn 1 time med intrawebz på meg Interwebz mener du vel? Whateverwebz mener jeg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror ikke du dauer akkurat.Skal nok gå bra. Nå, vær ikke så sikker på det. Det er slikt som kan dytte en over kanten, vet du; manglende internettilgang - på bussen! Det er nesten helt der oppe med PC-høytalere som ikke fungerer helt som de skal Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 å herregud som jeg gleder meg til jeg får laptoppen min. må så jævli formatere pcn at det er helt kvalmt hvor treig den er i tillegg har ene vifta på toppen gått litt bersherk her så den bråker som et helvette :--< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå, vær ikke så sikker på det. Det er slikt som kan dytte en over kanten, vet du; manglende internettilgang - på bussen! Det er nesten helt der oppe med PC-høytalere som ikke fungerer helt som de skal Sant nok. Plutselig sier det klikk. Jeg håper vi får et rescent bilde av bussturen og en ny positur? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Onde mennesker, jeg ble nødt til å ha meg nudler jeg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 B-Real, lyst å fakse over noe Nudler til en forbigående forumbruker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tok dessverre siste nudlene som var igjen. Men jeg kan stikke to fingre i halsen og gulpe opp litt? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nudlene mine var ikke så værst^^ Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tok dessverre siste nudlene som var igjen. Men jeg kan stikke to fingre i halsen og gulpe opp litt? Kan du filme det? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ÆÆÆÆ!! klikker snart over hvor mye den fittevifta starta å bråke. aner ikke hvorfor! ingen som blir med ut på et eller annet heller. orker ikke sitte her . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tok dessverre siste nudlene som var igjen. Men jeg kan stikke to fingre i halsen og gulpe opp litt? Kan du filme det? Beklager, intet media å ta opp med Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ÆÆÆÆ!! klikker snart over hvor mye den fittevifta starta å bråke. aner ikke hvorfor!ingen som blir med ut på et eller annet heller. orker ikke sitte her . Beklager, intet media å ta opp med Ikke engang mobilkamera? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ÆÆÆÆ!! klikker snart over hvor mye den fittevifta starta å bråke. aner ikke hvorfor!ingen som blir med ut på et eller annet heller. orker ikke sitte her . Må være ubehagelig sted å plassere en vifte. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 noen gief nye harddisker, og vifter. Gi ditt bidrag til "hjelp Ole med pcn" organisasjonen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis du møter opp på Lillestrøm stasjon på mandag kan du få 50 øre av meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gleder meg til jeg skal kjøpe netbook. Blir så inderlig deilig med en liten studiekompanjong som kan være med overalt hvor jeg går. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gleder meg til jeg skal kjøpe netbook. Blir så inderlig deilig med en liten studiekompanjong som kan være med overalt hvor jeg går. Link? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis du møter opp på Lillestrøm stasjon på mandag kan du få 50 øre av meg. noen som husker hva man måte skrive i /run for å få opp der man kan aktivere/deaktivere programmer som starter ved oppstart? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 noen som husker hva man måte skrive i /run for å få opp der man kan aktivere/deaktivere programmer som starter ved oppstart? msconfig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg