Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Samme lurte jeg på. Men du vet, det finnes ikke jenter på ze intarwebs. Mener du at d... du.. er NEEEEEI Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Doh. Det er jo ikke det som er poenget. Boys is boys, girls are men, and little girls are the FBI.. Er det ikke sånn den er? Endret 13. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Venninna mi drar på senteret når hun skal kjøpe gamecard. Teller det? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 yesplis. *gir til* Fjorland er bare.. Jeg lager heller middag selv Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Samme lurte jeg på. Men du vet, det finnes ikke jenter på ze intarwebs. Halla kompis! VET! De er for optatt med å shoppe med veninner og sminke seg å sånn. Ja, lissm. Nå skal jeg overspamme på RRP bare for å vise at jeg er jente .. *kremt* Endret 13. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Venninna mi drar på senteret når hun skal kjøpe gamecard. Teller det? Nei, tror hun kjøper card til solariumet. Finnes ikke jenter som spiller heller. Venninna mi drar på senteret når hun skal kjøpe gamecard. Teller det? Nei, tror hun kjøper card til solariumet. Finnes ikke jenter som spiller heller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har alltid hatt inntrykk av at du er gutt, skjønner du, Epletyv. Men så leste jeg vel igår eller noe at du er jente. Det hadde vel ikke satt seg helt, så da kalte jeg deg vel for "han" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Samme lurte jeg på. Men du vet, det finnes ikke jenter på ze intarwebs. Mener du at d... du.. er NEEEEEI Japp. Noe mer du lurte på? Epletyv : Vi greide jammen å lure dem trill rundt! =D Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Solariumet eller spa'en kjøpes det cards til tenker jeg. Gamecards? nevah. Samme lurte jeg på. Men du vet, det finnes ikke jenter på ze intarwebs. Mener du at d... du.. er NEEEEEI Japp. Noe mer du lurte på? Epletyv : Vi greide jammen å lure dem trill rundt! =D Men nå begynner den oppsparte bildemappen deres fra søstrene deres å bli tomme snart...? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Epletyv : Vi greide jammen å lure dem trill rundt! =D Ja, hvem skulle trodd at vi var så smarte at vi fant alle bildene av "oss" fra piczo-sider og deiligst.no? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Venninna mi drar på senteret når hun skal kjøpe gamecard. Teller det? Gamecard til en venn med kølle? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Japp. Noe mer du lurte på? Og du klådde på meg... Snakkas, jeg tar en kokende var dusj og skraper bort skittenheten med skalpell Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Epletyv : Vi greide jammen å lure dem trill rundt! =D Ja, hvem skulle trodd at vi var så smarte at vi fant alle bildene av "oss" fra piczo-sider og deiligst.no? Amatører. Jeg er trap, jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg ble seriøst litt usikker der. =P Hvordan visste du det egentlig? Jeg har allerede sagt for mye. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Men nå begynner den oppsparte bildemappen deres fra søstrene deres å bli tomme snart...? Du, de er jenter .. De tar alltid nye hver dag vettu! Jeg har allerede sagt for mye. Nei, nå som du har fortalt litt, så kan du fortelle resten. Endret 13. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tok bilder av søtra mi, Epletyv^^. Jeg skal nok få overtalt henne til å ta mer utfordrene bilder snart. Jeg går aldri tom! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tok bilder av søtra mi, Epletyv^^. Jeg skal nok få overtalt henne til å ta mer utfordrene bilder snart. Jeg går aldri tom! Fnis, PM? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noe så herlig som å høre på LPer tror jeg ikke det finnes. Med knitrelyd og alt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tror ikke jeg har noen bilder i RPP. Hadde ett, men det er borte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Klart det^^. Hun er så billig atte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg