Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg.

Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such.

Funker ikke i XP, 2K eller 98-modus heller?

Jepp.

Spill gjennom vmware er tregt.

Denne gangen skal jeg få BF2 til å fungere.

ER snakk om Worms2...hvor mye ytelse trenger en? :p

Var det jeg og tenkte.

Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg.

Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such.

Har du sjekket her: <a href="http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46" target="_blank">http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46</a> ?

Ifølge folka så støttes vista av den nye patchen. Jeg har den nye patchen, og skaffer meg i skrivende stund "orginal cden".

Så jeg skal gjøre en clean install av spillet, patche det, prøve. Og om det failer, VmWare next!

Hva gjør man bare ikke for og få spille gamle klassikere? :p

EDIT: Jeg har gitt opp Worms 2 i vista. Det jeg skriver om over er Worms Armageddon. Så vi får håpe dette funker :p

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, de er ikke gale. De er effektive og sparsomme. Hvorfor holde et gigantisk, rådyrt brulypp når man kan få det unnagjort på no time? Er det ikke kjærligheten mellom de to menneskene som teller? Eller må man ha et stort, fancy bryllup for å sette pris på hverandre? Meeeeeeh. Vet at det er OL åpning og alt det. Men tror uansett kinsere er mer for den litt kostnadseffektive måten.

Jeg har lyst på nudler og strimlet biff!

Edit: Åssen skriver man egentlig bryllup/brullyp på norsk?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
En eller annen tufs hadde satt på P4 på jobben i dag. Jeg hater den kanalen. Jeg kan nå fortelle dere dagens viktigste nyheter, reklamene på kanalen og hva de mener om finske spydkastere. BLÆH.

P4 sender dei same 4 songane om og om igjen, heilt fatalt. P3 er tingen!

Ellers går det i nudlar?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...