Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg. Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such. Funker ikke i XP, 2K eller 98-modus heller? Jepp. Spill gjennom vmware er tregt. Denne gangen skal jeg få BF2 til å fungere. ER snakk om Worms2...hvor mye ytelse trenger en? Var det jeg og tenkte. Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg. Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such. Har du sjekket her: <a href="http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46" target="_blank">http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46</a> ? Ifølge folka så støttes vista av den nye patchen. Jeg har den nye patchen, og skaffer meg i skrivende stund "orginal cden". Så jeg skal gjøre en clean install av spillet, patche det, prøve. Og om det failer, VmWare next! Hva gjør man bare ikke for og få spille gamle klassikere? EDIT: Jeg har gitt opp Worms 2 i vista. Det jeg skriver om over er Worms Armageddon. Så vi får håpe dette funker Endret 8. august 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hvorfor ikke Worms Armageddon eller Worms World Party? Samme prinsippet edit: du edita ja Endret 8. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjekk edit, pus *bite* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hvorfor er penis ute og drikker når man trenger henne? Endret 8. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nudler er godt! Indeed. Avhengig av hvilke nudler selvsagt. Så kommer det også litt ann på om man har noe til eller spiser dem "bar". Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har alltid noe til, spiser mr. lee kjøttnudler. Kinesere er syke, over 6k giftet seg i et giftekontor i bejing idag, de stod i flere timers kø for å få papirer, når de var ferdige gikk de på jobb.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 mr.lee nudlene er jo ræva! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 En eller annen tufs hadde satt på P4 på jobben i dag. Jeg hater den kanalen. Jeg kan nå fortelle dere dagens viktigste nyheter, reklamene på kanalen og hva de mener om finske spydkastere. BLÆH. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Nei, de er ikke gale. De er effektive og sparsomme. Hvorfor holde et gigantisk, rådyrt brulypp når man kan få det unnagjort på no time? Er det ikke kjærligheten mellom de to menneskene som teller? Eller må man ha et stort, fancy bryllup for å sette pris på hverandre? Meeeeeeh. Vet at det er OL åpning og alt det. Men tror uansett kinsere er mer for den litt kostnadseffektive måten. Jeg har lyst på nudler og strimlet biff! Edit: Åssen skriver man egentlig bryllup/brullyp på norsk? Endret 8. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 OH LORD . Så nettopp Robot Chicken Star Wars . SÅÅÅÅ MORSOMT . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 mr.lee nudlene er jo ræva! Syns de ikke er så ille jeg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 MrLee-nudlene er jo gode? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De beste får man nok på slike asiatiske matvarebutikker. Men for all del. Mr.Lee-nudlene fungerer helt ok de også. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 En eller annen tufs hadde satt på P4 på jobben i dag. Jeg hater den kanalen. Jeg kan nå fortelle dere dagens viktigste nyheter, reklamene på kanalen og hva de mener om finske spydkastere. BLÆH. P4 sender dei same 4 songane om og om igjen, heilt fatalt. P3 er tingen! Ellers går det i nudlar? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Drittnattbuss. Alle setene med strømkontakter var selvsagt tatt, så da blir det ikke mer enn 1 time med intrawebz på meg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Drittnattbuss. Alle setene med strømkontakter var selvsagt tatt, så da blir det ikke mer enn 1 time med intrawebz på meg Interwebz mener du vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg