Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sorry for å skuffe deg, jeg satt her til klokka 5, spilte Free Slots og lasta ned musikk, peaka 60626 i morges, la meg da, leste i et par timer og sovet til nå. Du kommer til Trondheim i kveld eller? Jeg drar på naboen ganske straks, jeg regner med at du holder daten vår? Dessverre. Må nok skuffe deg. Om jeg kommer til Trondhjem, blir det i morra. Skal på voers hos en kompis nå, og så på ny-åpninga av et utested her i Orkdal Men fetteren min skal på Naboen, teste øl, vel, om jeg får overtalt ham i alle fall Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Tv stream med nrk anyone? pm. Jeg vil også gjerne ha link til stream EDIT: Nrk funka ikke:( No access This clip is not allowed played in your region Endret 8. august 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjur, du har for alltid brent inn et bilde i hjernebarken min. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Honnikorn er digg! No har eg oppretta ein fiktiv person på hotmail, det kan eg ha det mykje gøy med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjur, du har for alltid brent inn et bilde i hjernebarken min. Ooh ... Hvordan? Do tell. Jeg finner deg igjen i løpet av natta, nå skal jeg på vinfylla. Toodles ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjur, du har for alltid brent inn et bilde i hjernebarken min. Ooh ... Hvordan? Do tell. Jeg finner deg igjen i løpet av natta, nå skal jeg på vinfylla. Toodles ^^ Kjolebilder. Sier ikke mer :`( Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://www.y8.com/games/Penalty_Fever Klarte endelig å vinne finalen etter to dager med intens gaming Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som vet hva i huleste gamperæva dette er? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tipper eggposer fra et eller annet insekt eller kanskje snegle=) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nydusja Nybarbert Nyklipt Oh yeah Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mtp. at det er to tisper hjemme hos typen forventet vi oss litt problemer, spesielt da den ene snart skal ha løpetid. Vi tok risken og tok med oss Ruff. Nå vil ikke den ene tispen gi opp iherdige forsøk på å humpe ham. ._. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg. Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg. Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such. Funker ikke i XP, 2K eller 98-modus heller? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Spill gjennom vmware er tregt. Denne gangen skal jeg få BF2 til å fungere. Endret 8. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spill gjennom vmware er tregt. Denne gangen skal jeg få BF2 til å fungere. ER snakk om Worms2...hvor mye ytelse trenger en? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Etter å ha brukt et skikkelig stereoanlegg en stund høres plutselig de vanlige høyttalerne mine veldig tamme ut. :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hah...jeg sitter her med et stereoanlegg med bare lyd på ene høytaleren. Synd jeg ikke kan noe om elektronikk egentlig ellers så skulle jeg ha åpnet og mekket litt selv. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg. Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such. Har du sjekket her: http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46 ? Etter å ha brukt et skikkelig stereoanlegg en stund høres plutselig de vanlige høyttalerne mine veldig tamme ut. :/ Dersom du ikke brukte det bra anlegget for lenge kommer du nok til å venne deg til de vanlige høyttalerne dine igjen. Alternativt kan du gå til innkjøp av et litt bedre anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg