Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sorry for å skuffe deg, jeg satt her til klokka 5, spilte Free Slots og lasta ned musikk, peaka 60626 i morges, la meg da, leste i et par timer og sovet til nå.

Du kommer til Trondheim i kveld eller? Jeg drar på naboen ganske straks, jeg regner med at du holder daten vår?

Dessverre. Må nok skuffe deg. Om jeg kommer til Trondhjem, blir det i morra.

Skal på voers hos en kompis nå, og så på ny-åpninga av et utested her i Orkdal :p

Men fetteren min skal på Naboen, teste øl, vel, om jeg får overtalt ham i alle fall :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg.

Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such.

Lenke til kommentar

Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such.

Funker ikke i XP, 2K eller 98-modus heller?

Lenke til kommentar

Har du sjekket her: http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46 ?

Etter å ha brukt et skikkelig stereoanlegg en stund høres plutselig de vanlige høyttalerne mine veldig tamme ut. :/

Dersom du ikke brukte det bra anlegget for lenge kommer du nok til å venne deg til de vanlige høyttalerne dine igjen.

Alternativt kan du gå til innkjøp av et litt bedre anlegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...