henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 OL er av og til litt morsomt. Spesielt padling og skyting. Jeg har avinstallert, slettet og ryddet litt i Windows-installasjonen min. Den går omtrent 100% fortere nå. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Prøvde å klippe meg på grønland, endte opp med å se ut som en grønnsak fra 70-tallet. EDENS frisør på grønnland t-bane er nok den beste billigklippen..Har vært der 3 ganger tror jeg, fornøyd hver gang. Du må bare ha litt flaks, for hu dama som klipper menn er ikke alltid der. Gå inn, spørr etter Eden:P Fo real, det er bra. EDIT: Er visst bra for damer og Copy/Paste fra et forum på kvinneguiden.no... Chill, jeg googla edens frisør:P Jeg klipte meg hos Edens frisør på grønland t-banestasjon (under jorda liksom....) Hun var superflink! Har aldri vært så fornøyd som nå med sveisen. Jeg har halvlangt/langt hår. Og veeeeldig billig. :-) Endret 8. august 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 OL er av og til litt morsomt. Spesielt padling og skyting. Jeg har avinstallert, slettet og ryddet litt i Windows-installasjonen min. Den går omtrent 100% fortere nå. vil det si at den sto helt stille før? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mac FTW....Trooor jeg har sagt det før Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 bra du sover for tida da Sjur Ja, ikke sant? Bare litt for mye og feil tid, mtp. på at skolen begynner om et par uker Sjur er i anti OL-modus. Han legger seg når OL begynner! Jeg har aldri likt OL, så det kan jeg leve med Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 EDENS frisør på grønnland t-bane er nok den beste billigklippen..Har vært der 3 ganger tror jeg, fornøyd hver gang.Du må bare ha litt flaks, for hu dama som klipper menn er ikke alltid der. Gå inn, spørr etter Eden:P Fo real, det er bra. EDIT: Er visst bra for damer og Copy/Paste fra et forum på kvinneguiden.no... Chill, jeg googla edens frisør:P Jeg klipte meg hos Edens frisør på grønland t-banestasjon (under jorda liksom....) Hun var superflink! Har aldri vært så fornøyd som nå med sveisen. Jeg har halvlangt/langt hår. Og veeeeldig billig. :-) Knis, nei, gikk til en dame som ikke kunne norsk og hadde ikke oppdatert seg etter 70-tallet. Tross alle faresignalene, tok jeg sjansen . Never again. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 vil det si at den sto helt stille før? Nei, det vil si at den går dobbelt så fort nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 wow! Litt av en OL åpning! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 wow! Litt av en OL åpning! Det var en hel OL-åpning faktisk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Åh gode gud. Dette er andre gangen jeg har sovet over åpningstiden til en plass. Jeg føler meg som et rasshøl om jeg ringer ham på privattelefonen for å ta opp ting som har med jobben hans å gjøre. Det blir liksom å utnytte at jeg kjenner ham. Stå opp og huske å ringe FØR klokken rekker å bli 16 i morgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Klippemaskin, 1,5 mm, win. Frisøra e førr bygutta å ainner skiiitsækka!! Sitat - Fenriken min En fornuftig mann Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Wow, I'm alone in the café! Awesome! And rare. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 youre not alone, a crazy lapp is here Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Klippemaskin, 1,5 mm, win. Frisøra e førr bygutta å ainner skiiitsækka!! Sitat - Fenriken min En fornuftig mann Yep! Sveisen sitter enda, er jo genialt med army cut ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 youre not alone, a crazy lapp is here *ruuun* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Yep! Sveisen sitter enda, er jo genialt med army cut ^^Altså...jeg har holdt det kort siden millitæret egentlig.Folk som går å klipper seg i hytt og pine...jeg betalte 3-400kr for maskinen og kan gjøre hele greia selv og har faktisk spart penger på hele opplegget, i tillegg så blir en jo pen som faen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Samme her. Sparer en god del penger på det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sorry for å skuffe deg, jeg satt her til klokka 5, spilte Free Slots og lasta ned musikk, peaka 60626 i morges, la meg da, leste i et par timer og sovet til nå. Du kommer til Trondheim i kveld eller? Jeg drar på naboen ganske straks, jeg regner med at du holder daten vår? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tv stream med nrk anyone? pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg