Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde å klippe meg på grønland, endte opp med å se ut som en grønnsak fra 70-tallet.

EDENS frisør på grønnland t-bane er nok den beste billigklippen..Har vært der 3 ganger tror jeg, fornøyd hver gang.

Du må bare ha litt flaks, for hu dama som klipper menn er ikke alltid der. Gå inn, spørr etter Eden:P

Fo real, det er bra.

EDIT: Er visst bra for damer og

Copy/Paste fra et forum på kvinneguiden.no... Chill, jeg googla edens frisør:P

Jeg klipte meg hos Edens frisør på grønland t-banestasjon (under jorda liksom....) Hun var superflink! Har aldri vært så fornøyd som nå med sveisen. Jeg har halvlangt/langt hår.

Og veeeeldig billig. :-)

Endret av EdinhoBIH
Lenke til kommentar
EDENS frisør på grønnland t-bane er nok den beste billigklippen..Har vært der 3 ganger tror jeg, fornøyd hver gang.

Du må bare ha litt flaks, for hu dama som klipper menn er ikke alltid der. Gå inn, spørr etter Eden:P

Fo real, det er bra.

EDIT: Er visst bra for damer og

Copy/Paste fra et forum på kvinneguiden.no... Chill, jeg googla edens frisør:P

Jeg klipte meg hos Edens frisør på grønland t-banestasjon (under jorda liksom....) Hun var superflink! Har aldri vært så fornøyd som nå med sveisen. Jeg har halvlangt/langt hår.

Og veeeeldig billig. :-)

Knis, nei, gikk til en dame som ikke kunne norsk og hadde ikke oppdatert seg etter 70-tallet. Tross alle faresignalene, tok jeg sjansen :wee: . Never again.

Lenke til kommentar

Åh gode gud. Dette er andre gangen jeg har sovet over åpningstiden til en plass. Jeg føler meg som et rasshøl om jeg ringer ham på privattelefonen for å ta opp ting som har med jobben hans å gjøre. Det blir liksom å utnytte at jeg kjenner ham. Stå opp og huske å ringe FØR klokken rekker å bli 16 i morgen.

Lenke til kommentar
Yep! Sveisen sitter enda, er jo genialt med army cut ^^
Altså...jeg har holdt det kort siden millitæret egentlig.

Folk som går å klipper seg i hytt og pine...jeg betalte 3-400kr for maskinen og kan gjøre hele greia selv og har faktisk spart penger på hele opplegget, i tillegg så blir en jo pen som faen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...