Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært og klippet meg idag. Utrolig deilig å være kort i håret. Å klippe seg med klippemaskin er uaktuelt for min del. Ser ikke ut med jevn hårlengde over det hele. Da kunne jeg nesten like så godt vært skallet. Men man trenger ikke å gå til de dyreste frisørene heller da. Koster jo ikke rare pengene å gå til en ok frisør. 250 til 300 kan man slippe unna med.

Lenke til kommentar

Hm. Koblet til iPoden min til PCen, og når jeg trykker på iPod navnet under "Devices" så får jeg opp et vindu der det står ett eller annet om en update. Problemet er at det står på italiensk! Språket til iTunes er på engelsk, jeg har også reinstallert. Kanskje det har noe med at jeg var i italia nylig? Noen som har peiling på dette? :b

Lenke til kommentar

Hvis man går til de billigste frisørsjappene i Bergen (som regel frisører med utenlandsk opprinnelse, rundt midt-østen og asia) får man gjerne klippen til 100-lappen. Men da ender man ofte opp med hårsveiser som er typisk for det landet frisøren har sin opprinnelse. ^^ Før fantes det jo respektable herrefrisører som drev herresalonger for oss herremenn. Ehem, men de forsvant når de moderne frisørsalongene kom på banen med fancy frisyrer og pene frisørdamer. XP

Lenke til kommentar

Jeg går ikke til frisør. Klippemaskin, damen til storebror er frisør, og jeg har frisørsaks til å ta lengden når jeg sliter med å få opp hawken. Har i hvert fall tredve centimeter til å gå på, så lenge jeg øver litt nå og da. Og jeg er drittlei av at alle skal sove og bare være jævlige i dag. Til og med hundene.

Lenke til kommentar
*bilde*

Datasmurf? :hmm:

Kunne ha vært, mangler duna på hals og hake, samt fregnene.

Sa jo til fyren at han skulle slutte med de kjolene sine :/

Når sa du det? :p

(sorry for skrivefeil men trykke-på-tastaturet-på-skjermen-med-en-penn-systemet er ikke noe serlig...)

Data?

Tror smurf hadde seg en fuktig natt på byen, så kom han over noen damer i kjole. :shrug:

Sorry for å skuffe deg, jeg satt her til klokka 5, spilte Free Slots og lasta ned musikk, peaka 60626 i morges, la meg da, leste i et par timer og sovet til nå.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...