Jann - Ove Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 vurderer å klippe meg, men er jo ubrukelig i frisørstolen - så det er litt tilfeldig hva jeg ender opp med. noen som vet av en god frisør i trondheimsområdet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Pff...kjøp deg en hårklippemaskin og rak deg på hodet. Klippet meg selv i dag og det var...digg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 neh, skal det først rakes så skal det gjøres direkte med barberkniv - men konseptet frister ikke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har vært og klippet meg idag. Utrolig deilig å være kort i håret. Å klippe seg med klippemaskin er uaktuelt for min del. Ser ikke ut med jevn hårlengde over det hele. Da kunne jeg nesten like så godt vært skallet. Men man trenger ikke å gå til de dyreste frisørene heller da. Koster jo ikke rare pengene å gå til en ok frisør. 250 til 300 kan man slippe unna med. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 kosta 300 ca for hårklippen min i sta. trudde det var normal pris over alt ca jeg med mindre man er jente og skal gjøre det fancy Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 kosta 300 ca for hårklippen min i sta. trudde det var normal pris over alt ca jeg med mindre man er jente og skal gjøre det fancy Eller klipper deg hos Nikita . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Her i Bergen koster det 350 til 450 for en vask og gutteklipp på de litt mer dugandes frisørsalongene. Betalte svarte meg 380 idag, og da uten vask. ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Betalte 200,- for klipp sist jeg. Helt dugelig kvalitet. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hm. Koblet til iPoden min til PCen, og når jeg trykker på iPod navnet under "Devices" så får jeg opp et vindu der det står ett eller annet om en update. Problemet er at det står på italiensk! Språket til iTunes er på engelsk, jeg har også reinstallert. Kanskje det har noe med at jeg var i italia nylig? Noen som har peiling på dette? :b Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Defenitivt en konspirasjonsteori fra Apple. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis man går til de billigste frisørsjappene i Bergen (som regel frisører med utenlandsk opprinnelse, rundt midt-østen og asia) får man gjerne klippen til 100-lappen. Men da ender man ofte opp med hårsveiser som er typisk for det landet frisøren har sin opprinnelse. ^^ Før fantes det jo respektable herrefrisører som drev herresalonger for oss herremenn. Ehem, men de forsvant når de moderne frisørsalongene kom på banen med fancy frisyrer og pene frisørdamer. XP Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 kosta 300 ca for hårklippen min i sta. trudde det var normal pris over alt ca jeg med mindre man er jente og skal gjøre det fancy Eller klipper deg hos Nikita . wut? laptoppen er sendt! får den kanskje i morgen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Koster 450 for manneklipp der . Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det koster seriøst FOR mye å klippe seg. Funnet et dugbart sted på grønnland til 150:P Ifjor klippa jeg meg i Bosnia for 20 kr ^^ Var faktisk ganske bra og. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Prøvde å klippe meg på grønland, endte opp med å se ut som en grønnsak fra 70-tallet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg går ikke til frisør. Klippemaskin, damen til storebror er frisør, og jeg har frisørsaks til å ta lengden når jeg sliter med å få opp hawken. Har i hvert fall tredve centimeter til å gå på, så lenge jeg øver litt nå og da. Og jeg er drittlei av at alle skal sove og bare være jævlige i dag. Til og med hundene. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Klippemaskin, 1,5 mm, win. Frisøra e førr bygutta å ainner skiiitsækka!! Sitat - Fenriken min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) *bilde*Datasmurf? Kunne ha vært, mangler duna på hals og hake, samt fregnene. Sa jo til fyren at han skulle slutte med de kjolene sine :/ Når sa du det? (sorry for skrivefeil men trykke-på-tastaturet-på-skjermen-med-en-penn-systemet er ikke noe serlig...) Data? Tror smurf hadde seg en fuktig natt på byen, så kom han over noen damer i kjole. Sorry for å skuffe deg, jeg satt her til klokka 5, spilte Free Slots og lasta ned musikk, peaka 60626 i morges, la meg da, leste i et par timer og sovet til nå. Endret 8. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 bra du sover for tida da Sjur Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjur er i anti OL-modus. Han legger seg når OL begynner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg