hylo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da var det helg, jeg skal selvfølgelig på fylla idag (og imorgen) med Aidscake. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det var vel heller det at Turboneger sto på scena enn at jeg var drita som gjorde at jeg var bajas Onsdagen var også vill. Jeg har jobbet meg til festivalpass, men jeg veit ikke om jeg gidder og stikke ned dit i dag. Ikke noe bra som spiller. N.E.R.D spiller da, også et band jeg ikke husker nå, som visstnok skal være bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hvilken data. en sånn en ; http://www.hospitality.no/ http://www.hospitality.no/index.php?cat=2906b Men har fått låne mamma sin laptop nå, så buker mobilnett... Endret 8. august 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg gidder vel ikke høre på N.E.R.D. De banda/artistene jeg har hørt om som spiller i dag er Håhan Hellstrøm og My Bloody Valentine. Ingen av de er særlig interessante for min del. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 "Svarer i Den nye Forumkaféen" er på Most Visited-listen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg gidder vel ikke høre på N.E.R.D. De banda/artistene jeg har hørt om som spiller i dag er Håhan Hellstrøm og My Bloody Valentine. Ingen av de er særlig interessante for min del. NEEIVEL! :--) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 "Svarer i Den nye Forumkaféen" er på Most Visited-listen. Bruker du ikke hurtigsvar? Bruker kun svar nå om jeg skal sitere noen eller bruke noe av det fancy verktøyet som finnes her. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kabling er gøyt. Lagt 95 meter idag i tak inneklemt mellom masse rare greier. 20 av meterene hengende ca 15 meter over gulvet i armgang bortover kabelbrua. Hoho Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 "Svarer i Den nye Forumkaféen" er på Most Visited-listen. Bruker du ikke hurtigsvar? Bruker kun svar nå om jeg skal sitere noen eller bruke noe av det fancy verktøyet som finnes her. Samma her. Konklusjon: Pusur er noob. ..Så er han født i 93 og da, en gennerelt dårlig årgang...91 FTW Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Døm kan shåvv dæssa asiata. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bruker du ikke hurtigsvar? Bruker kun svar nå om jeg skal sitere noen eller bruke noe av det fancy verktøyet som finnes her. Joda, jeg bruker hurtigsvar, men jeg siterer ganske ofte, og jeg husker ikke så mye BB-kode i hodet heller. Konklusjon: Pusur er noob. ..Så er han født i 93 og da, en gennerelt dårlig årgang...91 FTW Vennligst hold kjeft og ikke snakk om ting du ikke vet noe om. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bruker du ikke hurtigsvar? Bruker kun svar nå om jeg skal sitere noen eller bruke noe av det fancy verktøyet som finnes her. Joda, jeg bruker hurtigsvar, men jeg siterer ganske ofte, og jeg husker ikke så mye BB-kode i hodet heller. Konklusjon: Pusur er noob. ..Så er han født i 93 og da, en gennerelt dårlig årgang...91 FTW Vennligst hold kjeft og ikke snakk om ting du ikke vet noe om. Hahaha:P Så du er ikke 93 Slapp av, var bare en liten spøk=) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Konklusjon: Både 91- og 93-årgangen suger . På alle måter. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spøk eller ei, å skjære en aldersgruppe over samme kam er en feiltagelse. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spøk eller ei, å skjære en aldersgruppe over samme kam er en feiltagelse. Å ta alt en leser på internett seriøst er en enda større . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Alle under min alder suger. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 91 og 92 er gode årganger rundt her ihvertfall, hunnkjønnslig sett Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spøk eller ei, å skjære en aldersgruppe over samme kam er en feiltagelse. Å ta alt en leser på internett seriøst er en enda større . Enig. Med mindre jeg ikke husker feil, angrep pusur meg igår også da jeg sa jeg plaga emoer, og var litt mannsjåvenistisk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 I smellz the stench of an evil coming. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spøk eller ei, å skjære en aldersgruppe over samme kam er en feiltagelse. Å ta alt en leser på internett seriøst er en enda større . Hehe, godt sagt. Nei, det var i -90 dei verkjelege geniene vart fødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg