chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gidder noen skru frem tida noen timer, slik at jeg kan ta helg. Ja, først må vi starte tidsmaskinen, noe som tar et par tre himer. Hang tight! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Lars kan sikkert mekke ei tidsmaskin til oss, eventuelt Doc Brown. Steike til deilig det er med nye klede. Eg føler meg som ein heilt ny person. Endret 8. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det verker i hvert eneste ben i kroppen min. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da skulle du tatt en tur i massasjestolen på jobb her, Mirna. Oh lawd jeg var i den nå and I feel sooo goood at my back. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Høres utrolig digg ut:--p NEi, her skal man på jobb snart. Gleder meg allerede til å komme hjem og sove. Om 10 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Huh. Sært ikke egenlig, de skulle sette beøvelse i lysken, så vanelig undertøy blir veien. Men de kunne godt oppdatert seg litt på modellene... Fant også ut at det greiene de smører på rundt er de skal stikke gjør ting gult, så undertøyet ville blitt missfarga. (sorry for skrivefeil men trykke-på-tastaturet-på-skjermen-med-en-penn-systemet er ikke noe serlig...) Endret 8. august 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ya. Håhå. - Nikotinsjokkert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sa jo til fyren at han skulle slutte med de kjolene sine :/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (sorry for skrivefeil men trykke-på-tastaturet-på-skjermen-med-en-penn-systemet er ikke noe serlig...) Data? Tror smurf hadde seg en fuktig natt på byen, så kom han over noen damer i kjole. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skal klippe meg etterpå jeg da, så måtte stå opp med vekkeklokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Data? hva mener du? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hva mener du? Hvilken data. http://www.avis2.no/sex_og_samliv/44832 I lol'd. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg masse sår oppover armene etter at ProSec-vaktene dro meg ut fra Turbonger-konserten i går. Jeg lagde kvalm mente de visstnok. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg masse sår oppover armene etter at ProSec-vaktene dro meg ut fra Turbonger-konserten i går. Jeg lagde kvalm mente de visstnok. Hva var det du egentlig gjorde da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det husker jeg ikke så veldig mye av, men kompisene mine har sagt at jeg prøvde å sparke den ene vakta. Jeg tviler egentlig på at det var dette jeg gjorde, men at jeg rett og slett bare var litt bajas. Jeg fikk beskjed om at hvis ikke kompisene mine hadde kommet og hentet meg hadde det blitt politiet og fyllearresten. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Det husker jeg ikke så veldig mye av, men kompisene mine har sagt at jeg prøvde å sparke den ene vakta. Jeg tviler egentlig på at det var dette jeg gjorde, men at jeg rett og slett bare var litt bajas. Jeg fikk beskjed om at hvis ikke kompisene mine hadde kommet og hentet meg hadde det blitt politiet og fyllearresten. Nåja, du må da kunne kontrollere deg selvom du er drita! Jeg klarte det hvertfall. Noe som førte til at Øya på onsdag var bare helt herlig. :---------)(Ja, jeg prøver å gni det inn, hvor bra jeg hadde det) Dessuten er du født i 92! tsk tsk. Endret 8. august 2008 av Demille Lenke til kommentar
Sith Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 NÅ fant jeg ut hvor den forbanna surre lyden kom ifra! HA, og nå har jeg skrudd på korken til den pokker vepsen. 0o Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Det var vel heller det at Turboneger sto på scena enn at jeg var drita som gjorde at jeg var bajas Onsdagen var også vill. Jeg har jobbet meg til festivalpass, men jeg veit ikke om jeg gidder og stikke ned dit i dag. Ikke noe bra som spiller. Endret 8. august 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg