Niqābninja Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De kunne jo i hvert fall sagt ifra. Mah. Bedre å høre at de fant noen bedre til jobben, enn å ikke høre noe i det hele tatt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja, noen folk tror det funker helt fint, at de sparer den respektive personen for lidelsen om de bare utsetter noe. Da er det bedre å si ifra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hah. Ny signatur. I reveal my nerd self. Endret 8. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Signaturer kan da diskuteres i signaturtråden. Skjønt fornyelse er gøy det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja, noen folk tror det funker helt fint, at de sparer den respektive personen for lidelsen om de bare utsetter noe. Da er det bedre å si ifra. Jupp. Jeg sku gjerne hatt beskjed på slutten av intervjuet, jeg. Hater å vente på sånt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Kl 3 på natta også? Tror du er alkis, my friend. JEG, derimot..drikker Burn. Hvis du mener alkohol-liker, så ja. Så absolutt. Jeg liker og nyter alkohol når som helst, uansett hva. edit: Faen, jeg savner pengespill så inn i hampen. Step by Step, Momarken/Momarkedet, Indiana Jones, Quick Pick Keno og det gode, gamle kronespillet. Er ikke det samme å spille på nett. Jeg savner å stå på ei sjappe med ei colaflaske i baklomma og mate spenn på ei maskin og være helt fiksert og svi av tusenvis av kroner ... Endret 8. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nu skal du høre her unge mann. Alkohol ødelegger lungene dine! Eller..ja. *jekke en pils* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det ikke nyrer og lever som går? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Høh. Lungene, ja Arr, kjeder meg. Lurer på om jeg skal kline til med sesong 5 av Red Dwarf. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fantastisk mann, denne svensken: - Blomsterkassene i Gammelstad sentrum har blitt veltet tre ganger i det siste, sier Axelsson til Norrländska Socialdemokraten. Han sier til avisen at han tror dataspill som «Grand Theft Auto IV» er årsaken til det økte skadeomfanget, ettersom spill som dette «går ut på at man herjer rundt i byen». Snart skylder han vel på GTA IV fordi det finnes horer i byen også. BAN THIS SICK FILTH!!!! Haha så det jeg også, visste ikke om jeg skulle le eller grine Kl 3 på natta også? Tror du er alkis, my friend. JEG, derimot..drikker Burn. Da er vel du kanskje koffeinavhengig da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 God mogen kafeen ^^, Sykehus trenger å oppdatere seg på hvordan undertøy skal se ut, de burde ha kommet lengre enn ett firkanta stykke man knyter i sidene Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Får du ikke bruke eget undertøy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ikke under operasjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har sittet oppe hele natta og sett film. Mallrats, Clerks og..Haunted Forest (amerikansk j-horror ripoff ftw) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ikke under operasjon Huh. Sært Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei! Innkalt til øvelse i slutten av August! *sutre furte* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 God morgen folkens! Dragster 3000 super salta er fantastisk. Jeg er ikke helt "fucked" i dag, jeg er mindre trøtt en vanlig. Gleder meg uansett til dagens arbeidsdag er over, da blir det rett hjem for å grille de bbq-marinerte grillskivene mine. Det skal bli godt det. Har folket det fint i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tja..satt oppe hele natt og så på film..nå er jeg trøtt. Og det svir i øynene. Skal jeg legge meg? Tja..burde vel egentlig døgne men har vondt i viljen nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Straks legge 95 meter kabel.... I taket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg