øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jo ikke noe gøy å sitte hjemme når noe sånnt skjer da. =/ Nei, klassen min fikk sikkert fri fra timen, men jeg - som dro hjem før dette, får fravær Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pekka Eric, master of phailure. Phaila når han skulle til å bli en hero. Minner om jihad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pekka Eric, master of phailure. Phaila når han skulle til å bli en hero. Nå er det du som roter her. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, klassen min fikk sikkert fri fra timen, men jeg - som dro hjem før dette, får fravær Tenk deg samvittigheten om hele vennegjengen din blir bomba i filler, og du er den eneste som overlever fordi du skulker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror jeg heller ville vært hjemme enn på en skole som kanskje skulle bombes. Jammen... ok, du sier vel noe der. Men allikevel... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, klassen min fikk sikkert fri fra timen, men jeg - som dro hjem før dette, får fravær Tenk deg samvittigheten om hele vennegjengen din blir bomba i filler, og du er den eneste som overlever fordi du skulker Jeg hadde jublet! Survival! Eller ikke. Skal slå fra meg 4chan-attituden. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er vel det samme det? Må være flink når du greier å ikke dø etter du har skutt deg selv i hodet da. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pekka Eric, master of phailure. Phaila når han skulle til å bli en hero. hahaha, a /B/ retard! i lulzed Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal slå fra meg 4chan-attituden. Var mer 7chan over den der. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal roe ned uansett^^. Men som Billy sier, ville heller vært hjemme enn å risikere noe. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men som Billy sier, ville heller vært hjemme enn å risikere noe.Klart det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tenk deg samvittigheten om hele vennegjengen din blir bomba i filler, og du er den eneste som overlever fordi du skulker Fin strategi, latskap fungerer alltid Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vær så snill da. Kan vi ikke holde chan-attitudsa på chan-sidene, istedenfor å bringe dem inn her? Trenger vi enda et chan-board? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Miih, kan ikke noen finne på å bombe skolen min, så jeg får fri da? Jeg er lei av å ikke gjøre noe fornuftig, jeg vil hjem, til kodingen min, evt stikke på jobb og nerde litt der... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, klassen min fikk sikkert fri fra timen, men jeg - som dro hjem før dette, får fravær Tenk deg samvittigheten om hele vennegjengen din blir bomba i filler, og du er den eneste som overlever fordi du skulker Du sier noe der. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vær så snill da. Kan vi ikke holde chan-attitudsa på chan-sidene, istedenfor å bringe dem inn her? Trenger vi enda et chan-board? Bare man kan kun gjesteposte så Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Miih, kan ikke noen finne på å bombe skolen min, så jeg får fri da? Fri fra livet? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lukter så jævlig godt akkurat nå. <3 Jeg elsker nydusjet feelingen. Aaah :wub: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan du ikke bare tenne på skolen da? En skole her i Arendal brant, og de fikk fri et par-tre dager. http://agderposten.no/article/20080102/LOKAL8/32228578 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fri fra livet? Les resten av posten da. Men en liten ferie der og, hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg