Espen pai Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Espen: Harrharr, telefonsalg er gøy? Var greit, fikk ivartfall lønna mi veldig morro og provosere de som starter samtalen med og skjelle meg ut Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 "Samtidig raser nå den svenske parkformannen Gert Axelsson etter gjentatte tilfeller av vandalisme i offentlige blomsterbed i byen Gammelstan. - Blomsterkassene i Gammelstad sentrum har blitt veltet tre ganger i det siste, sier Axelsson til Norrländska Socialdemokraten. Han sier til avisen at han tror dataspill som «Grand Theft Auto IV» er årsaken til det økte skadeomfanget, ettersom spill som dette «går ut på at man herjer rundt i byen»." Å HERREGUD! Hvorfor blir ikke slike ignorate, dumme, fæle mennesker henrettet ved fødselen? Hvorfor må disse forferdelige individene forpeste vårt fine samfunn? Og hvorfor føler jeg at jeg tar livet av ihvertfall 500 hjerneceller bare av og lese om slike folk? JEG BLIR SÅÅÅÅÅ FRUSSTREEEERRRT! ARGH!. Trøst meg? Noen? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen folk fortjener ikke livets rett. Folk som bastant mener at dataspill er skyld i ALL volden i verden, går under den kategorien. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 *snip* Men for all del, uttalelsen er på trynet. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 *snip* Men for all del, uttalelsen er på trynet. Mja. Man kan jo ikke vite at et nyfødt barn vil få de meningene når det blir voksen. Vi skulle nesten hatt en maskin, som kunne avgjort sånt. "Aha! Om 45 år, vil dette barnet mene at dataspill er roten til alt ondt. Beklager fru henriksen, barnet ditt må dø." Meeeen, det har vi ikke Så da kan jeg omskrive det og si at slike folk burde henrettes. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen folk fortjener ikke livets rett. Folk som bastant mener at dataspill er skyld i ALL volden i verden, går under den kategorien. Ikke all vold i verden, men; Thailand Halts GTA sales Kanskje de menneskene som ikke kan skille mellom et dataspill og virkeligheten er de som burde drepes ved fødselen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen folk fortjener ikke livets rett. Folk som bastant mener at dataspill er skyld i ALL volden i verden, går under den kategorien. Ahaha, sånne, ja. Jeg tror jeg bare ville levd livet og brukt energien min på noe annet. Haha! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen folk fortjener ikke livets rett. Folk som bastant mener at dataspill er skyld i ALL volden i verden, går under den kategorien. Ikke all vold i verden, men; Thailand Halts GTA sales Kanskje de menneskene som ikke kan skille mellom et dataspill og virkeligheten er de som burde drepes ved fødselen? Jeg har en laaaang liste over folk jeg mener ikke burde få leve.... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lars, du er så munter. Drekka i morra? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lars, du er så munter. Drekka i morra?Skal jeg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lars, du er så munter. Drekka i morra?Skal jeg? Klart du skal. Vi har jo tradisjoner å ivareta. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som kan skaffe meg saker, sånn at jeg har et slikt kostyme ^^? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lars, du er så munter. Drekka i morra?Skal jeg? Klart du skal. Vi har jo tradisjoner å ivareta. FREDAG ELLER LØRDAG? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 FREDAG ELLER LØRDAG? Kødder du? Begge dagene såklart. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Nå tror jeg det blir og hente meg litt vann, sjekke gjennom APB forumet en runde, også skal jeg legge meg Endret 8. august 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som kan skaffe meg saker, sånn at jeg har et slikt kostyme ^^? + = Win Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei nå legger jeg meg, har masse og gjøre i morgen tidlig før bussen går... snakkes folkens ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 En del innlegg har blitt skjult fra diskusjonen i påvente av en adminkikk, dette som følge av annonseringen øverst i off-topic, av almennpreventive hensyn. Spørsmål, kommentarer, små morsomheter og annet tas på pm til meg. Ingenting mer her i tråden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hmm... Legger meg nå jeg også. skal være på jobben til halv 9 i morgen. Jaja. Jeg skulle egentlig bare legge meg tidlig i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg