Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Samtidig raser nå den svenske parkformannen Gert Axelsson etter gjentatte tilfeller av vandalisme i offentlige blomsterbed i byen Gammelstan.

- Blomsterkassene i Gammelstad sentrum har blitt veltet tre ganger i det siste, sier Axelsson til Norrländska Socialdemokraten.

Han sier til avisen at han tror dataspill som «Grand Theft Auto IV» er årsaken til det økte skadeomfanget, ettersom spill som dette «går ut på at man herjer rundt i byen»."

Å HERREGUD!

Hvorfor blir ikke slike ignorate, dumme, fæle mennesker henrettet ved fødselen? Hvorfor må disse forferdelige individene forpeste vårt fine samfunn? Og hvorfor føler jeg at jeg tar livet av ihvertfall 500 hjerneceller bare av og lese om slike folk?

JEG BLIR SÅÅÅÅÅ FRUSSTREEEERRRT! ARGH!.

Trøst meg? Noen?

Lenke til kommentar
*snip*

Men for all del, uttalelsen er på trynet.

Mja. Man kan jo ikke vite at et nyfødt barn vil få de meningene når det blir voksen. Vi skulle nesten hatt en maskin, som kunne avgjort sånt.

"Aha! Om 45 år, vil dette barnet mene at dataspill er roten til alt ondt. Beklager fru henriksen, barnet ditt må dø."

Meeeen, det har vi ikke :p Så da kan jeg omskrive det og si at slike folk burde henrettes.

Lenke til kommentar
Noen folk fortjener ikke livets rett.

Folk som bastant mener at dataspill er skyld i ALL volden i verden, går under den kategorien.

Ikke all vold i verden, men; Thailand Halts GTA sales

Kanskje de menneskene som ikke kan skille mellom et dataspill og virkeligheten er de som burde drepes ved fødselen? :wee:

Jeg har en laaaang liste over folk jeg mener ikke burde få leve.... :p

Lenke til kommentar

En del innlegg har blitt skjult fra diskusjonen i påvente av en adminkikk, dette som følge av annonseringen øverst i off-topic, av almennpreventive hensyn.

Spørsmål, kommentarer, små morsomheter og annet tas på pm til meg. Ingenting mer her i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...