Datasmurf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har ratemydowns lagt det opp igjen? De tok det jo ned ... >< Oh well. Null stress. Kjole er flotte greier. Jeg får support all over. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har bildet oppe i browseren, chokke Jeg har siden oppe . Har ratemydowns lagt det opp igjen?De tok det jo ned ... >< Oh well. Null stress. Kjole er flotte greier. Jeg får support all over. Det bildet har vel ligget der ute ihvertfall et halvt år, på samme plass til og med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Husker jeg vant prisen som "Årets Jente" på karneval i 9. klasse. Var oppkledd av mamma i full drag med sminke og alt. Edit: Men det var nok siste gangen. Endret 7. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vis! Hei café, jeg spiller swell så jeg blir opptatt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nydeleg hijab Lars Eg har eit slikt teppe på rommet. Link til kjole anyone? Ballus! Du må redde meg bort frå nr 6 på Swell. Endret 7. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bah, fyren som eier sida sa han hadde fjerna det. Ja ja, sendte ny mail jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ballus! Du må redde meg bort frå nr 6 på Swell. Du er ikke på 6 ern... Synonym til unstable. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ballus! Du må redde meg bort frå nr 6 på Swell. Du er ikke på 6 ern... Synonym til unstable. Det var det eg og fann ut. Hadde visst aldri kome forbi 4-ern. Flaut.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikkje den, Datasmurf i kjole. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Fordi han hadde lyst? edit: Svar til Flabba. Noen som har lyst til å komme med mat til meg? :-----( Endret 7. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Han har posta en drøss kjolebilder i Recent pic-tråden. Bla der. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Zapti, du kan jo bare spørre han fint. Kanskje han poster et bilde i RPP til ære for deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Han har posta en drøss kjolebilder i Recent pic-tråden. Bla der. Venter fortsatt på bilde av deg, jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Google er stilige idag^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fordi han hadde lyst? edit: Svar til Flabba. Noen som har lyst til å komme med mat til meg? :-----( aaah... jeg kan lage til deg? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjole er sexy det.Hijaben min a? Er ikke den sexy? Eg synes HEILT ÆRLIG at den er SEXY. Transvesitt med Skjegg-stubba er jo heilt rått! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg kan lage til deg? Jaaa! \o/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg kan lage til deg? Jaaa! \o/ ok:D *lage mat til* hva vil du ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg