Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dimma som i ferdig med førstegangstjenesten Ikke tro at jeg snek meg unna noe. HV har 6 måneder utdanning, så blir du sendt ut til ditt distrikt for og bli med i enten forsterkningstyrken eller innsatsstyrken (innsats er frivillig). Innsats trener ca 30 dager i året, max 50. Og har tilgang til alt det beste forsvaret har ^^ Aha ja da så Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er forøvrig med i innsatsstyrke "Claymore" ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 skal vel ut å *sukk* råne etterpå. folk som kjeder seg kommer til meg innimellom Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 CSI, pakking, hundebading og fly. Huhei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg må slutte å se film. Går tom for kleenex og sår rundt nesa. *sippeguri* Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg må slutte å se film.Går tom for kleenex og sår rundt nesa. *sippeguri* Datasmurf! Eg såg dobbeltgjengaren din i dag, om det ikkje var deg då, men tvilar. Er du by any chance postmann? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Datasmurf! Eg såg dobbeltgjengaren din i dag, om det ikkje var deg då, men tvilar. Er du by any chance postmann? Går postmannen deres i kjole? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, gjer Datasmurf det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, gjer Datasmurf det?Det ser helt forjævelig ut. Det er bare fyfy. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Anyhoo, ein postmann som køyrde i Øystese sentrum i Hardanger i dag var klin lik på Datasmurf. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Datasmurf er da svært kledelig i kjoler. Gode gamle kjoler fra femti-tallet eller tidligere er jo som skapt for Datasmurf. Så "pleaseeeee" ikke vær så negativ. XP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hehehe, morsomt. Og jeg har lov til å si det,fordi jeg har vært på kjole-jakt med DataSjur Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hehehe, morsomt. Og jeg har lov til å si det,fordi jeg har vært på kjole-jakt med DataSjur O.o jaha? han i kjole? hjelp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjole er sexy det.Hijaben min a? Er ikke den sexy? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vil du virkelig ha ett ærlig svar, Lars? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 O.o jaha? han i kjole? hjelp? Vi har fotobevis. Men fant ut at det er best for min del å ikke poste det. Finnes på suspekte sider på the internet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har bildet oppe i browseren, chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kledd seg i kjole på skolen ved 3 ganger. Ikke pent... (Man skulle tro man snakket om Ungdomskole men NEIDA! Almen Påbygging ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg