Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aww. Så det er slik at når man er lenge med noen man ikke ser ofte/lite, og plutselig ikke er med den lenger - blir det ganske ille å være alene igjen.

Arghbrmgrll. Mhm. Og det er snakk om familie-glad-i. :wee:

Mmf, ensom. Litt ensom. Ganske.. ensom nå. :hm:

Lenke til kommentar

Paradise Hotel. Det er jo den serien hvor alt er i bloom, sant? Haheh.

Hvor teit. Tar slutt? Tror aldri folk blir lei av sex-intriger. ~ Paradise Hotel på loop. Dvs, trenger jo ikke å direkte loope det. Jeg tror faktisk at etter 72 timer merker man et visst mønster. Noen hånglar - andre kranglar om dom som hånglar - dom hånglar - ~.

Noen som har direkte kontakt med Ilpostino forresten?

Jeg er -rimelig- sikker på at jeg tok samme fly som han fra Volda til Oslo. Han hadde en søt liten sort trillebag og leste i et blad av noen sort på det bittebittebittelille venterommet volda (Ørsta) flyplass har. Og i det det ble noen form for støy fra publikum i fotballkampen som gikk på lobby-tv'en rettet han blikket opp i retning stillingsboksen.

Hvis du leser dette, og ER han. Var jeg han med det sorte utvasket/ettervekste håret, og stripete genseren som satt rett ovenfor deg. Blikkene våre møttes en gang, faktisk. :wee:

Lenke til kommentar

Dimma som i ferdig med førstegangstjenesten ;)

Ikke tro at jeg snek meg unna noe.

HV har 6 måneder utdanning, så blir du sendt ut til ditt distrikt for og bli med i enten forsterkningstyrken eller innsatsstyrken (innsats er frivillig).

Innsats trener ca 30 dager i året, max 50. Og har tilgang til alt det beste forsvaret har ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...