Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rasch: Ja men så har man da godbuksa som plutselig er full av høl Må uansett kjøpe nye klær til jeg drar på skole i telemark. da slipper jeg å vaske bukser hele tida Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Huff ja, begynner å bli litt tynt i klessortemanget her å! Har 2 bukser jeg liker veldig godt og noen gensere.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan noen spore opp nettbanktingesten min? Jeg mistenker at den leker gjemsel med meg. Men det er litt upraktisk. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Aww. Så det er slik at når man er lenge med noen man ikke ser ofte/lite, og plutselig ikke er med den lenger - blir det ganske ille å være alene igjen. Arghbrmgrll. Mhm. Og det er snakk om familie-glad-i. Mmf, ensom. Litt ensom. Ganske.. ensom nå. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva skal man gjøre når man er så rastløs at man verken klare å sitte i ro eller røre på seg? (Går det an? ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Okei, hva er greia med Paradise Hotel? Tar det aldri slutt? Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Paradise Hotel. Det er jo den serien hvor alt er i bloom, sant? Haheh. Hvor teit. Tar slutt? Tror aldri folk blir lei av sex-intriger. ~ Paradise Hotel på loop. Dvs, trenger jo ikke å direkte loope det. Jeg tror faktisk at etter 72 timer merker man et visst mønster. Noen hånglar - andre kranglar om dom som hånglar - dom hånglar - ~. Noen som har direkte kontakt med Ilpostino forresten? Jeg er -rimelig- sikker på at jeg tok samme fly som han fra Volda til Oslo. Han hadde en søt liten sort trillebag og leste i et blad av noen sort på det bittebittebittelille venterommet volda (Ørsta) flyplass har. Og i det det ble noen form for støy fra publikum i fotballkampen som gikk på lobby-tv'en rettet han blikket opp i retning stillingsboksen. Hvis du leser dette, og ER han. Var jeg han med det sorte utvasket/ettervekste håret, og stripete genseren som satt rett ovenfor deg. Blikkene våre møttes en gang, faktisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Meg er muslimsk transvesitt med hijab! Hot or not? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det teppet er fra et natt-tog, ikke sant? Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rakk ikke zoome. -Ilpostino- jeg MÅ vite om det var deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Halv kilo bringebær, eplejuice og curb your enthusiasm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det teppet er fra et natt-tog, ikke sant? Right you are, young padawan. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nå våkna jeg :\ Sovna etter jobb Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Næææ! *peke på Pasient* Er du fortsatt i forsvaret? Nope, dimma 3 juli Ser du er fra stjørdal, kan banne på at jeg sikkert har møtt deg ute engang. (Bamses og diggbar ftw) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Næææ! *peke på Pasient* Er du fortsatt i forsvaret?Nope, dimma 3 juli nei? whyyy? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eg såg ein som var kliss lik på Datasmurf i dag. Kanskje det var han? Kvar held du til Datasmurf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jaja, kom på 2.plass i poker da. igjen.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dimma som i ferdig med førstegangstjenesten Ikke tro at jeg snek meg unna noe. HV har 6 måneder utdanning, så blir du sendt ut til ditt distrikt for og bli med i enten forsterkningstyrken eller innsatsstyrken (innsats er frivillig). Innsats trener ca 30 dager i året, max 50. Og har tilgang til alt det beste forsvaret har ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Å dæven han røkksalte fettoter i det svartaste hælvettes førbainna opera fettsjit. GRRRR. Får jo ikke til å lage et emne engang! <.< E.: w00t! Internet Exploder virker fortsatt. Endret 7. august 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg