Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Neste gang jeg skal flytte noe sted skal jeg betale noen for å pakke for meg. Helvete, det er jo ett slit. Og rommet mitt ser ikke ut nå. Men jeg gleder meg som en unge til å pakke ut. :wee:

Tell me about it. Har flytta 10 ganger, og er bare 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehehehehe :D

også ler du? ler? :p

nei stakars nå må vi slutte:P

heheheh ja, jeg kan bli litt drøy når jeg blir ivrig! ;)

Jeg har flytta 2 ganger de siste 8 månedene. Stor skinnsofa opp en trang trapp alene fører til litt bannskap! :D

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
hehehehehe :D

også ler du? ler? :p

nei stakars nå må vi slutte:P

heheheh ja, jeg kan bli litt drøy når jeg blir ivrig! ;)

Jeg har flytta 2 ganger de siste 8 månedene. Stor skinnsofa opp en trang trapp alene fører til litt bannskap! :D

vi blir litt drøye.

har flytta... 6-7 ganger siden jeg var 1år

Lenke til kommentar
Tell me about it. Har flytta 10 ganger, og er bare 17.
10? o_o

Jeg er vel oppe i å flytte for, ehm, 5. gang nå, om man ikke regner med den gangen når jeg var 1 år gammel. x)

Jeg flytter for andre gang på to måneder. 8D
Lenke til kommentar

En sjelden fisk, faktisk. Jeg er fiskerdatter, ikke en fisk. Det er faktisk en forskjell der. oO

Og jeg er her ganske ofte skal jeg si deg. Er bare det at diskusjonene pleier å være ulidelig kjedelig, så ja. 8D

Ooooh. 08.08.08 blir jeg samboer. 8D

Lenke til kommentar
En sjelden fisk, faktisk. Jeg er fiskerdatter, ikke en fisk. Det er faktisk en forskjell der. oO

Og jeg er her ganske ofte skal jeg si deg. Er bare det at diskusjonene pleier å være ulidelig kjedelig, så ja. 8D

Ooooh. 08.08.08 blir jeg samboer. 8D

Og jeg er fra en fiskelandsby! :D

''Æ kjøre sjarken jænnom værre, sjarken e pimpa, pimpa e sjarken! Æ en en sjarkpimpar, en pimp sjarkar!''

PS: ja er helt enig. Skikkelig labert her til tider.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

haha har en kompis som hadde en ganske godt betalt jobb, han vasket aldri klærne sine, som oftest kasta han dem rett i søpla! :p

Men ja, hadde en diger haug jeg å for noen dager siden så sentrifugen er i full sving her å! :)

Hanna: Nei absolutt ikke, dere er heldige, hadde jeg hatt noen grunkers til overs skulle jeg også gjort det! :) men pga operasjonen snart så må jeg spare penger til sykemeldingen! :) (lite penger med standard lønn)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...