Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hahah den ruller og går i winampen min nå! Og jeg føler meg flink, som faktisk har kjøpt cd-en. xD Rasch: Bare hyggelig. har jo jeg også lenge sia det! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er altså ikke håp for meg? faen... Det er håp for alle, det er jeg overbevist om Den rette kommer nok en dag, venter selv ^^ nja tror ikke det er det for meg... jeg er en vanskelig jente å like:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nå er jeg ikke noe EMinem fans, men denne er god: Se filmen hos Youtube hauer: Rofl! Endret 7. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har også syke drømmer.Sånn 2-3 ganger i uka. *snipp* Kos, ikke sant? Jeg tror jeg står over den pilsen i ditt selskap likevel jeg. Neida, gjør du ikke så. Jeg er snill som dagen er lang. Gjør ikke en flue fortred og from som et lam. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er altså ikke håp for meg? faen... Det er håp for deg hos meg. Eller noe slik Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hihi. Jeg skal uansett bort på Naboen i morra og på lørdag, bruker å fortsette på Micro etter at Naboen stenger jeg da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ut å shoppe! Snakkes kafé. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skal på hybel-visninger imorgen. Men desverre rekker jeg ikke å dra oppover mot trondheim før kl 4 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er altså ikke håp for meg? faen... Det er håp for deg hos meg. Eller noe slik jasså? så flott da:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For Fuck sake! Jeg må dra. POKER :D Wish me money Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For Fuck sake! Jeg må dra. POKER :D Wish me money Gogo money! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har kaptein kid-is, pizza, røyk og cola. Alt som trengs for en våkenatt. Problemet er at jeg er trøtt alt. Damn babyer sin beroligende effekt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har kaptein kid-is, pizza, røyk og cola. Alt som trengs for en våkenatt. Problemet er at jeg er trøtt alt. Damn babyer sin beroligende effekt. You'r set! Så bilder på RPP, hvem er det som har fått tvillinger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Storebror sin kjæreste! Fikk holde dem for første gang i dag. De er så ufattelig små! Leander er bare 1750 gram, så Camilla får ikke reise hjem før han er minst 2 kilo, gjerne 2,5. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Storebror sin kjæreste! Fikk holde dem for første gang i dag. De er så ufattelig små! Leander er bare 1750 gram, så Camilla får ikke reise hjem før han er minst 2 kilo, gjerne 2,5. oh, ja det var ganske lite.. De bør vel helst ligge rundt 3000 gram? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det normale er mellom 2500 og 3500, ja. Og normal størrelse er rundt 50, de er 42 og 46. Pittesmå, er de. Lucas er den største, på alle måter. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 babyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er altså ikke håp for meg? faen... Det er håp for alle, det er jeg overbevist om Den rette kommer nok en dag, venter selv ^^ nja tror ikke det er det for meg... jeg er en vanskelig jente å like:P Hvorfor det:P? Du ser jo ikke så værst ut. Da har du hvertfal den i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg