Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heheh drømmer er en fantastisk ting! Jeg tror jeg har vært skikkelig forelska i en drøm også! :D Det er så najs når mna drømmer om sommer, den perfekte jenta og alt stemmer!

det drømmte jeg i går... det var koselig. våkna og var super glad:D

Lenke til kommentar
Heheh drømmer er en fantastisk ting! Jeg tror jeg har vært skikkelig forelska i en drøm også! :D Det er så najs når mna drømmer om sommer, den perfekte jenta og alt stemmer!

det drømmte jeg i går... det var koselig. våkna og var super glad:D

Dagen er redda da! :D

ikke når du litt etter blir skuffa fordi du er helt alene:/

Lenke til kommentar
Sant nok, men kanskje man får den følelsen en gang i fremtiden?

kanskje noen har litt bare bittelitt sånn alt?

men ja kanskje... håper det, men tviler:/

Det ordner seg for snille piker og gutter, men av og til må man være litt slem! :)

jeg er ikke snill pike så da sliter jeg:P faen

Lenke til kommentar
Jeg sitter å hører på Gorillaz nå. 19-2000 (Soulchild Remix) og jeg får den ikke ut av hodet :ermm:

get the coooool (lalalala)

get the cool shoe shine!

*tralalala*

oh takk! :) Det er en fet sang!

Hanna: Såklart er det det! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Rasch, dårlig forsøk?

Prøv å drøm det der 2-3 ganger i uka i 3-4 år, så skal du se hvor kos du får det.

Eneste gangene jeg slipper unna, er når jeg har drikki meg sanseløst berusa (noe som har skjedd oftere og oftere de siste to årene, lenge leve alkohol-likere).

Det er er jo terapidrømming om noe. Må jo være befriende om du har mye aggresjon.

Jeg for min del får angst i drømmen om jeg dreper noen. Jeg liker egentlig ikke tanken på å drepe noen.

Jeg har ikke mye aggresjon, så jeg vet ikke.

Jeg sliter nok med angsten ellers jeg.

Nå har jeg bare lyst til å gjøre det, bli ferdig med det, med drømmene, med alt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...