Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg drømte så mye rart i natt og ikkeno har noe spes sammenheng. virka som om det skjedde fordi jeg hadde døgna, også måtte hjernen bare døtte 30 timer inn i en drøm Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heheh drømmer er en fantastisk ting! Jeg tror jeg har vært skikkelig forelska i en drøm også! Det er så najs når mna drømmer om sommer, den perfekte jenta og alt stemmer! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heheh drømmer er en fantastisk ting! Jeg tror jeg har vært skikkelig forelska i en drøm også! Det er så najs når mna drømmer om sommer, den perfekte jenta og alt stemmer! det drømmte jeg i går... det var koselig. våkna og var super glad:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Dagen er redda da! Endret 7. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heheh drømmer er en fantastisk ting! Jeg tror jeg har vært skikkelig forelska i en drøm også! Det er så najs når mna drømmer om sommer, den perfekte jenta og alt stemmer! det drømmte jeg i går... det var koselig. våkna og var super glad:D Dagen er redda da! ikke når du litt etter blir skuffa fordi du er helt alene:/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sant nok, men kanskje man får den følelsen en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sant nok, men kanskje man får den følelsen en gang i fremtiden? kanskje noen har litt bare bittelitt sånn alt? men ja kanskje... håper det, men tviler:/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sant nok, men kanskje man får den følelsen en gang i fremtiden? kanskje noen har litt bare bittelitt sånn alt? men ja kanskje... håper det, men tviler:/ Det ordner seg for snille piker og gutter, men av og til må man være litt slem! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sant nok, men kanskje man får den følelsen en gang i fremtiden? kanskje noen har litt bare bittelitt sånn alt? men ja kanskje... håper det, men tviler:/ Det ordner seg for snille piker og gutter, men av og til må man være litt slem! jeg er ikke snill pike så da sliter jeg:P faen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er hyggelig innimellom. Teller det også? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg sitter å hører på Gorillaz nå. 19-2000 (Soulchild Remix) og jeg får den ikke ut av hodet get the coooool (lalalala) get the cool shoe shine! *tralalala* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har også syke drømmer.Sånn 2-3 ganger i uka. *snipp* Kos, ikke sant? Jeg tror jeg står over den pilsen i ditt selskap likevel jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg sitter å hører på Gorillaz nå. 19-2000 (Soulchild Remix) og jeg får den ikke ut av hodet get the coooool (lalalala) get the cool shoe shine! *tralalala* hahah den ruller og går i winampen min nå! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er altså ikke håp for meg? faen... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg sitter å hører på Gorillaz nå. 19-2000 (Soulchild Remix) og jeg får den ikke ut av hodet get the coooool (lalalala) get the cool shoe shine! *tralalala* oh takk! Det er en fet sang! Hanna: Såklart er det det! Endret 7. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hanna: Såklart er det det! nehei ikke hvis man må være snill jente for å finne noen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rasch, dårlig forsøk?Prøv å drøm det der 2-3 ganger i uka i 3-4 år, så skal du se hvor kos du får det. Eneste gangene jeg slipper unna, er når jeg har drikki meg sanseløst berusa (noe som har skjedd oftere og oftere de siste to årene, lenge leve alkohol-likere). Det er er jo terapidrømming om noe. Må jo være befriende om du har mye aggresjon. Jeg for min del får angst i drømmen om jeg dreper noen. Jeg liker egentlig ikke tanken på å drepe noen. Jeg har ikke mye aggresjon, så jeg vet ikke. Jeg sliter nok med angsten ellers jeg. Nå har jeg bare lyst til å gjøre det, bli ferdig med det, med drømmene, med alt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hahah den ruller og går i winampen min nå! Og jeg føler meg flink, som faktisk har kjøpt cd-en. xD Rasch: Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det er altså ikke håp for meg? faen... Det er håp for alle, det er jeg overbevist om Den rette kommer nok en dag, venter selv ^^ Var det litt gay? Skal ut en tur, back in 30 mins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg