Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kjæresten min gjør en veldig god jobb :D Men kan jo bli mer spennende hvis vi skaffer oss litt ekstrautstyr :D

You crushed edinho's life...

Men om noen skulle ha mangel på leketøy så stiller jeg opp! Send pm :)

Second that.

Og ja, det var litt trist. Men Noras loss..

Endret av EdinhoBIH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også syke drømmer.

Sånn 2-3 ganger i uka.

Jeg drømmer om at jeg vandrer rundt på et stappfullt kjøpesenter med en M4A1 og en Deagle og bare skyter ned alt og alle rundt meg. Skikkelig blodbad som fyller opp etasje etter etasje, det bare kommer mer og mer folk og jeg har uendelig med ammo og det begynner å fylles opp med kropper, blod og gørr, hele greia stinker av død, den verste massakren i manns minne og jeg fortsetter til jeg er badet i blod og dør av at jeg drukner i blod.

Kos, ikke sant?

Lenke til kommentar

''wow, hadde den sykeste drømmen i formiddag.

Æ va blidd trailersjåfør me masse kult utstyr! Blant anna kunne æ kjøre i elve å samle hummer å fisk me en fanger. Så kjørte æ te berlevåg me masse hummer å sporte ho besta: Kan du lage god hummer av d hær? Så svarte ho: Kan DU lage god hummer av d der?! Å så sa æ nei. Plutseli dreiv han hercules å ho Kizzy å lekte rundt i stua. (to katte som e død) å æ blei positivt overraska! :D Spelte fotball me han bestefar jor æ å.. Hhehehe syke greier! :D''

Den trailern var bare dritrå! :D Fisken og hummeren samlet seg i en sånn skuff på siden! :D

Smurf: Dårlig forsøk.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Her den andre dagen drømte jeg at jeg tok ut det ene øyet mitt, opererte litt i det med en kniv (opperere=kutte) og så satt jeg det inn igjen. Etterpå funket det bedre. Er jeg syk?

Nopes. jeg vil tro at den betyr at du må gjøre dramatiske endringer for å bli mer klarsynt. lol.

Lenke til kommentar

Æ va blidd trailersjåfør me masse kult utstyr! Blant anna kunne æ kjøre i elve å samle hummer å fisk me en fanger. Så kjørte æ te berlevåg me masse hummer å sporte ho besta: Kan du lage god hummer av d hær? Så svarte ho: Kan DU lage god hummer av d der?! Å så sa æ nei. Plutseli dreiv han hercules å ho Kizzy å lekte rundt i stua. (to katte som e død) å æ blei positivt overraska! :D Spelte fotball me han bestefar jor æ å.. Hhehehe syke greier! :D''

Den trailern var bare dritrå! :D Fisken og hummeren samlet seg i en sånn skuff på siden! :D

så koselig drøm:P

jeg dørmmer bare sånn dumme ting om dagen =/

Lenke til kommentar

Jeg fikk vondt i hodet av å lese det der...

Men weird drøm:P

Lenke til kommentar
Jeg har også syke drømmer.

Sånn 2-3 ganger i uka.

Jeg drømmer om at jeg vandrer rundt på et stappfullt kjøpesenter med en M4A1 og en Deagle og bare skyter ned alt og alle rundt meg. Skikkelig blodbad som fyller opp etasje etter etasje, det bare kommer mer og mer folk og jeg har uendelig med ammo og det begynner å fylles opp med kropper, blod og gørr, hele greia stinker av død, den verste massakren i manns minne og jeg fortsetter til jeg er badet i blod og dør av at jeg drukner i blod.

Kos, ikke sant?

Hahaha :D . Humanity is overrated.

Selv hadde jeg verste opplevelse. Kjente at noe stakk/klødde på toppen av øret, men det skjedde kun når jeg tok hodet mot høyre, så jeg tenkte at det var en fjær fra puta så jeg tenkte å fjerne den og tok tak for å se og så den jævligste brune klatten. Et sakse-/klypedyr :( . Sikker på at jeg aldri har hoppa så høyt som akkurat da :wee: .

Lenke til kommentar

Jeg fikk vondt i hodet av å lese det der...

Men weird drøm:P

hmm ja sorry, men gidda ikke skrive det på nytt! :)

Lenke til kommentar

Rasch, dårlig forsøk?

Prøv å drøm det der 2-3 ganger i uka i 3-4 år, så skal du se hvor kos du får det.

Eneste gangene jeg slipper unna, er når jeg har drikki meg sanseløst berusa (noe som har skjedd oftere og oftere de siste to årene, lenge leve alkohol-likere).

Lenke til kommentar
Rasch, dårlig forsøk?

Prøv å drøm det der 2-3 ganger i uka i 3-4 år, så skal du se hvor kos du får det.

Eneste gangene jeg slipper unna, er når jeg har drikki meg sanseløst berusa (noe som har skjedd oftere og oftere de siste to årene, lenge leve alkohol-likere).

Det er er jo terapidrømming om noe. Må jo være befriende om du har mye aggresjon.

Jeg for min del får angst i drømmen om jeg dreper noen. Jeg liker egentlig ikke tanken på å drepe noen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...