WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gad dag! Lekser i helga er fysj! Hva betyr MAO? Hvem sier det er lekser? Det er PRØVE på mandag .. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Løk er ekkelt, hvertfall i sånne gigantiske biter på Peppes. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gad dag! Lekser i helga er fysj! Hva betyr MAO? Hvem sier det er lekser? Det er PRØVE på mandag .. Dårlig gjort av skolen å gi prøver på mandager! Får ikke slappet av noe i helga så er du bare trett og sliten når du kommer på skolen å skal ha prøve. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når jeg tenker over det bør noen poste tolkningen din av "Ingen som la merke til at jeg kom engang?" på gullkorn, NgZ. Genialt. Jeg har et emo-gullkorn fra SO der i en tråd som nekter å dø Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hater løk, sopp og ananas på pizzaer.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når jeg tenker over det bør noen poste tolkningen din av "Ingen som la merke til at jeg kom engang?" på gullkorn, NgZ. Genialt. Jeg har et emo-gullkorn fra SO der i en tråd som nekter å dø Den med alle som kutter seg over en kniv? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den med alle som kutter seg over en kniv? Ja. De kutter seg jo med hver sin kniv. Almennkunskap. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dårlig gjort av skolen å gi prøver på mandager! Får ikke slappet av noe i helga så er du bare trett og sliten når du kommer på skolen å skal ha prøve. Vi får karaktertkortet den 20. jan, så plutselig bestemte alle lærerene for at vi skulle ha prøver og framføringer nå. Imorgen har jeg fremføring i musikk der vi fikk oppgave å lage egen sang (dvs. spille selv på piano/gitar) og lage en dans til. Du skal lage sangen helt fra scratch. Og etter det så har vi KRL-prøve om gudvethva, og på tirsdag så har vi muntlig framføring i historien om Norge i etterkrigstiden (den er vanskelig!) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja. De kutter seg jo med hver sin kniv. Almennkunskap. To l'er, vennen. Jeg kan godt kutte flere med samme kniv, jeg.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Enig med deg, Arinomi. Liker ikke grønnsaker (hvertfall ikke frukt) på pizza. Kjøtt er tingen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dårlig gjort av skolen å gi prøver på mandager! Får ikke slappet av noe i helga så er du bare trett og sliten når du kommer på skolen å skal ha prøve. Vi får karaktertkortet den 20. jan, så plutselig bestemte alle lærerene for at vi skulle ha prøver og framføringer nå. Imorgen har jeg fremføring i musikk der vi fikk oppgave å lage egen sang (dvs. spille selv på piano/gitar) og lage en dans til. Du skal lage sangen helt fra scratch. Og etter det så har vi KRL-prøve om gudvethva, og på tirsdag så har vi muntlig framføring i historien om Norge i etterkrigstiden (den er vanskelig!) Det er idiotisk. Jeg hadde også alle heldagsprøvene, framføringene og innleveringene mine de to siste ukene. Det er dust. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Liker ikke grønnsaker generelt. Så nat jeg og pappa eter så tar vi vekk grønnsakene i samme takt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Epletyv: hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hater løk, sopp og ananas på pizzaer.. Sopp og ananas kan jeg være enig i men løk er jo godt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gud, jeg lagde en fantastisk god hamburger i går Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Løk og sopp kan jeg være enig i, men ananas er nammis. Både på pizza og burgere <3 Da hører jeg på spor 2, side A, "Animals" av Pink Floyd. Nesten så jeg ikke vil forlate rommet, senga. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 gonjimann: 4 minutter til pizzatime! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Step right up, hurry hurry! Formen er fin, jeg lukter noe helt jævlig røyk, og fryser på bena. Nå er det dusjen, så skal jeg vel etterhvert finne frem bilnøkler, gafler og ostepop, så er det tid for å slappe av med ei venninne. Flyt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Løk og sopp er nydelig på pizza, IMHO. Rødløk, om nom nom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ananas på pizza er digg, sopp er også digg, og løk også...ok, jeg liker alt på pizza bortsett fra fisk/ansjos Endret 13. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg