Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hahaha så fort ei jente nevner at hu skal handle sexleketøy så går gutta spinnville i tråden Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nora: Det er litt småsexy Men ganske så kinky også Jenter pleier vanligvis ikke å være åpne med sånt.. Med mindre du ikke kødder da Smileys FTW Du din kåte unge Kinky nei! Det er awesome Jenter som er her er som regel åpne did you get my secret message? :D :p Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kødder ikke. Jeg ble kjempeglad når jeg så det. Har savnet noe slik rundt her leeeenge. Og nå er den her Damn girl Go for the Sybian Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Damn girl Go for the Sybian And film it! still trying to gief you teh message :) Endret 7. august 2008 av Snorre Et antall smileys fjernet grunnet overdrevet bruk Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Damn girl Go for the Sybian And film it! :D :D :p still trying to gief you teh message :) Im not getting it:P Med mindre du mener at man kan få seg litt action ved hjelp av diskusjon.no (om det måtte være virtuelt eller ekte ) pm ftw Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Rolig med smileybruken nå da! For de som ikke har lest retningslinjene, eller rett og slett glemt dem, følger det en liten oppfriskning: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Endret 7. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rolig med smileybruken nå da! For de som ikke har lest retningslinjene, eller rett og slett glemt dem, følger det en liten oppfriskning: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Illustrering av seksuell begeistring burde være et godt unntak Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Næææ! *peke på Pasient* Er du fortsatt i forsvaret? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) hahaha så fort ei jente nevner at hu skal handle sexleketøy så går gutta spinnville i tråden Men så fort jeg sier at jeg har kjøpt meg nytt leketøy, så stikker alle guttene Endret 7. august 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hellow... hvordan er ettermiddagen for folket? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ro dere ned gutta, jeg har kjæreste! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ro dere ned gutta, jeg har kjæreste! Ser ikke ut som om han gjør en god jobb..... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Slapp nå av da, gutter. O_O All serious: Hva skal man med leketøy når man har massasjedusj =/ Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Slapp nå av da, gutter. O_O All serious: Hva skal man med leketøy når man har massasjedusj =/ Det her blir bare bedre og bedre ! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er ikke alltid dusjstrålen når fram på begge sider. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Slapp nå av da, gutter. O_O All serious: Hva skal man med leketøy når man har massasjedusj =/ heller leketøy enn dusj mener nå jeg. Var å leketøy shoppa i dag faktisk. var gøy:P Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjæresten min gjør en veldig god jobb Men kan jo bli mer spennende hvis vi skaffer oss litt ekstrautstyr Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjæresten min gjør en veldig god jobb Men kan jo bli mer spennende hvis vi skaffer oss litt ekstrautstyr Selvfølgelig. Ingenting i veien med det! Bare krydder det. ^^ Wat nao. Dusj er superb! Skal lete lenge etter en bedre dusj enn min, altså. *kosepådusjhodet* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjæresten min gjør en veldig god jobb Men kan jo bli mer spennende hvis vi skaffer oss litt ekstrautstyr You crushed edinho's life... Men om noen skulle ha mangel på leketøy så stiller jeg opp! Send pm Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 You crushed edinho's life... Men om noen skulle ha mangel på leketøy så stiller jeg opp! Send pm Stiller du som leketøy? Eller stiller du opp for å betale leketøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg