NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sorry, skal si i fra neste gang. Blir i morra eller lørdag.Kommer an på hvor venna mine skal feste Om det blir her i Orkdal eller om vi drar til byen. Jeg er ledig både i morgen og lørdag jeg. Skal sannsynligvis ut uansett de to dagene jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Menmen...det starter jo imorgen! Åpningsseremonien er kl 14 på NRK1. Så fant jeg ikke flere programmer plutselig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er glad Det har åpnet ny (den første) erotikkbutikk i Arendal i dag Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jaaaa Nå har jeg funnet det stedet jeg skal bruke alle pengene jeg har tjent i sommer Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og hvor mye har du tjent i sommer? (Kan nevne at jeg ligger på en ganske god pris selv) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og hvor mye har du tjent i sommer? (Kan nevne at jeg ligger på en ganske god pris selv) Lite egentlig. Timelønnen suger. Bare 98 i timen Nora is ze kinky. Moi?!? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis jeg hadde fått baby tror jeg den hadde dødd hvis ingen andre hadde tatt den. Nora90: Verrry nice. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lite egentlig. Timelønnen suger. Bare 98 i timen Det er mer enn meg. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jaaaa Nå har jeg funnet det stedet jeg skal bruke alle pengene jeg har tjent i sommer Så sykt sexy Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nora is ze kinky. Moi?!? Hvis du skal bruke alle pengene du tjener i en erotisk forretning, så ja. Du har ikke en eldre søster vel? Altså, du likner ganske mye på ei jente som var sammen med en kompis, men hun er litt eldre enn deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ei jeg kjenner får 170 kr timen. Og hun er faktisk bare fjorten. =/ Nora90: Du har ikke tilfeldigvis en rosa flaske med glidemiddel? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis jeg hadde fått baby tror jeg den hadde dødd hvis ingen andre hadde tatt den. Nora90: Verrry nice. Jo takk Gleder meg som en unge til å dra til "butikken" Det er mer enn meg. Jaja... Men så er jeg sikkert eldre enn deg også da Så sykt sexy Sexy? Hvor? Hvis du skal bruke alle pengene du tjener i en erotisk forretning, så ja. Du har ikke en eldre søster vel? Altså, du likner ganske mye på ei jente som var sammen med en kompis, men hun er litt eldre enn deg. Nope, eldste i gjengen Nora90: Du har ikke tilfeldigvis en rosa flaske med glidemiddel? Ikke enda Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ei jeg kjenner får 170 kr timen. Og hun er faktisk bare fjorten. =/ Nora90: Du har ikke tilfeldigvis en rosa flaske med glidemiddel? Ei jeg kjenner er 15, hun får 264 kr i timen. 298 om hun jobber overtid. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg fikk 120 kr da jeg jobbet på gatekjøkken/kiosk. Og det var faktisk ikke verdt det. Skulle faen meg hatt minst 200+ for å jobbe der over lengere tid. Fikk søren meg ikke pauser engang. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nora: Det er litt småsexy Men ganske så kinky også Jenter pleier vanligvis ikke å være åpne med sånt.. Med mindre du ikke kødder da Smileys FTW Endret 7. august 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kødder ikke. Jeg ble kjempeglad når jeg så det. Har savnet noe slik rundt her leeeenge. Og nå er den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg